Triumph Street Triple topic deel 24

Inmiddels langs geweest bij Jos Smit in Haarlem en er is duidelijk geworden wat het probleem was. Ik had het achter tandwiel verkeerd om gemonteerd.. |( Lekker snugger!

Hij gaf aan dat hierdoor de ketting continu naar één zijde geduwd wordt en niet evenredig belast wordt. Inmiddels weer een nette nieuwe kettingset gemonteerd, dus ik kan er weer tegen aan!

Wat foto's:

WBGgat4.jpg


B7EkzYR.jpg


1OJstna.jpg


Dus erg blij!

En dan kom je thuis, heerlijk gereden, blij als een kind.. Stap je af terwijl je denkt dat je kickstand uit staat terwijl dat niet zo is.. -O-

Schade:

b7SCTLy.jpg


1K2RFZK.jpg


JjDbLcO.jpg


Baal echt als een stekker.. Gelukkig niet meer schade.

Knipperlicht en spiegel maken me niet uit, maar zo zuur van schade aan het blok.. -O- Gelukkig kon ik de motor wel rustig laten 'vallen' en zo voorkomen dat er meer schade is.

Ik denk eraan om met hittebestendige verf heel licht de puntjes op het blok aan te tippen om ze in ieder geval wat minder zichtbaar te maken.. Iemand een goed idee hoe ik dit weer mooi kan krijgen?
 
Ik denk eraan om met hittebestendige verf heel licht de puntjes op het blok aan te tippen om ze in ieder geval wat minder zichtbaar te maken.. Iemand een goed idee hoe ik dit weer mooi kan krijgen?


Doe ik ook. Gewoon van afstandje de boel bespuiten met matte hittebstendige verf. Niks overdadigs gewoon licht. Zie je vrijwel niets meer van.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eraan om met hittebestendige verf heel licht de puntjes op het blok aan te tippen om ze in ieder geval wat minder zichtbaar te maken.. Iemand een goed idee hoe ik dit weer mooi kan krijgen?

"Shit could be worse" :9 Goed zuur dat je hem hebt laten vallen, maar gelukkig valt de schade mee.

RoyalClub, dit doen ze niet. Gemeente stuurt je naar het veegbedrijf en die sturen je weer naar de gemeente, niemand neemt verantwoordelijkheid. Hier in Eindhoven hebben er meer mensen last van gehad maar niemand heeft geld gezien. https://www.ed.nl/eindhoven/gemeent...-verantwoordelijk-voor-lekke-banden~adeacbdf/

Mijn band was gelukkig nog heel vanochtend dus heerlijk kunnen rijden. Motor wordt nog niet verloot :]
 
Heeft iemand hier wellicht een linker voorpoot (de inner tube) voor een street triple 2008? De mijne lekt agv slijtage het chroom is weg. Andere ideeen natuurlijk ook welkom.

Gr yop
 
Heeft iemand hier wellicht een linker voorpoot (de inner tube) voor een street triple 2008? De mijne lekt agv slijtage het chroom is weg. Andere ideeen natuurlijk ook welkom.

Gr yop

opnieuw laten hardchromen. Neem eens contact op HK suspension in Tiel, misschien kunnen die je verder helpen
 
"Shit could be worse" :9 Goed zuur dat je hem hebt laten vallen, maar gelukkig valt de schade mee.

RoyalClub, dit doen ze niet. Gemeente stuurt je naar het veegbedrijf en die sturen je weer naar de gemeente, niemand neemt verantwoordelijkheid. Hier in Eindhoven hebben er meer mensen last van gehad maar niemand heeft geld gezien. https://www.ed.nl/eindhoven/gemeent...-verantwoordelijk-voor-lekke-banden~adeacbdf/

Mijn band was gelukkig nog heel vanochtend dus heerlijk kunnen rijden. Motor wordt nog niet verloot :]
'(
 
Inmiddels langs geweest bij Jos Smit in Haarlem en er is duidelijk geworden wat het probleem was. Ik had het achter tandwiel verkeerd om gemonteerd.. |( Lekker snugger!

Hij gaf aan dat hierdoor de ketting continu naar één zijde geduwd wordt en niet evenredig belast wordt. Inmiddels weer een nette nieuwe kettingset gemonteerd, dus ik kan er weer tegen aan!

Wat foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dus erg blij!

En dan kom je thuis, heerlijk gereden, blij als een kind.. Stap je af terwijl je denkt dat je kickstand uit staat terwijl dat niet zo is.. -O-

Schade:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Baal echt als een stekker.. Gelukkig niet meer schade.

Knipperlicht en spiegel maken me niet uit, maar zo zuur van schade aan het blok.. -O- Gelukkig kon ik de motor wel rustig laten 'vallen' en zo voorkomen dat er meer schade is.

Ik denk eraan om met hittebestendige verf heel licht de puntjes op het blok aan te tippen om ze in ieder geval wat minder zichtbaar te maken.. Iemand een goed idee hoe ik dit weer mooi kan krijgen?

Je kunt ook vragen wat een carterdeksel nieuw kost, misschien valt het mee.....
 
Hi Folks,

Vorige week de ShiftingControll Quickshifter gemonteerd.
Op straat mijns inzien het meest nutteloos ooit maar ho-ly-shit wat is dat vet :9~ :9~ :9~
De versnelling die maar door blijft gaan en het hele 'race-gevoel'.
Echt een aanrader voor als je ergens nog een kick zoekt :Y

Nog meer van jullie die niet kunnen wachten op de moto2 van volgend jaar?..
 
opnieuw laten hardchromen. Neem eens contact op HK suspension in Tiel, misschien kunnen die je verder helpen

Eens naar gevraagd bij ze ivm andere motor, is ongeveer even duur als een nieuwe. Tweedehands wat vinden is wellicht het voordeligst.
 
Eens naar gevraagd bij ze ivm andere motor, is ongeveer even duur als een nieuwe. Tweedehands wat vinden is wellicht het voordeligst.


Thanks, tot die voorzichtige conclusie kom ik geloof ik ook. Pak morgen de fiets naar het werk, het moet niet gekker worden _O-
 
Laatst bewerkt:
...

En dan kom je thuis, heerlijk gereden, blij als een kind.. Stap je af terwijl je denkt dat je kickstand uit staat terwijl dat niet zo is.. -O-

Baal echt als een stekker.. Gelukkig niet meer schade.

Knipperlicht en spiegel maken me niet uit, maar zo zuur van schade aan het blok.. -O- Gelukkig kon ik de motor wel rustig laten 'vallen' en zo voorkomen dat er meer schade is.

Ik denk eraan om met hittebestendige verf heel licht de puntjes op het blok aan te tippen om ze in ieder geval wat minder zichtbaar te maken.. Iemand een goed idee hoe ik dit weer mooi kan krijgen?

Je kunt van die covers krijgen die je over de carterdeksel schroeft.
Dat is waarschijnlijk niet de goedkoopste, maar wel de mooiste optie om het uit je gedachten te wissen.
Het is goedkoper dan een nieuwe deksel en duurder dan een viltstift.
Je hebt ze aftermarket, maar ook orgineel van Triumph.
Kijk maar wat je er mee doet
 
Je kunt van die covers krijgen die je over de carterdeksel schroeft.
Dat is waarschijnlijk niet de goedkoopste, maar wel de mooiste optie om het uit je gedachten te wissen.
Het is goedkoper dan een nieuwe deksel en duurder dan een viltstift.
Je hebt ze aftermarket, maar ook orgineel van Triumph.
Kijk maar wat je er mee doet

Die had ik inderdaad al gezien! Dit ga ik waarschijnlijk doen. Bedankt voor de tip!

Ik had ze ook gezien met het nieuwe triumph logo erop (waarschijnlijk voor de 765). Die vind ik mooier dus ben benieuwd of die zou passen.
 
Hallo allemaal.

Ik ben op dit moment nog de trotse eigenaar van een imperial candy blue kleurige Kawasaki Z750 bj 2009.

Voor deze motor was ik in het bezit van een Triumph daytona 675 zwart bj 2008, welke ik na een hoop motorische problemen heb weg gedaan.

Inmiddels alweer vijf jaar in het bezit van de Kawa, maar eind van de week mag ik mijzelf weer een Triumph rijder noemen. Ik mag dan mijn “nieuwe” Triumph street triple r bj 2014 in de kleur mat zwart ophalen. Zal vanaf nu dus mee lezen op dit forum.

Dan heb ik alvast een vraag is er iemand die mij het werkplaatshandboek kan verstrekken.

full
 
...

Dan heb ik alvast een vraag is er iemand die mij het werkplaatshandboek kan verstrekken.
full

Welkom 8-) Dropbox - 15861430-Triumph_2013-2015_Daytona_675_Street_Triple_Service_Manual.pdf als het goed is kan je hem hier downloaden ;)

Heb je misschien ook een foto van de andere kant?

Heb deze via de dealer besteld, andere kant komt op hetzelfde neer. Geen foto van de andere kant, of niet een die ik op dit moment zo snel kan vinden. Volgens mij zijn die van de RS niet hetzelfde als die van de 2016 R, Dat zou je effe na moeten vragen bij de dealer.
 
Welkom 8-) Dropbox - 15861430-Triumph_2013-2015_Daytona_675_Street_Triple_Service_Manual.pdf als het goed is kan je hem hier downloaden ;)Heb deze via de dealer besteld, andere kant komt op hetzelfde neer. Geen foto van de andere kant, of niet een die ik op dit moment zo snel kan vinden. Volgens mij zijn die van de RS niet hetzelfde als die van de 2016 R, Dat zou je effe na moeten vragen bij de dealer.

De dealer gaf aan dat de covers met het nieuwe logo alleen van dr 765 zijn en die passen niet. -O-
 
R&G heeft ze volgens mij ook.
Wellicht pruts je zelf het logo er in.
Maar een aftermarket logo is niet heel storend toch...
 
Terug
Bovenaan Onderaan