TT 2017

Tijdschema vandaag

23 juni 08.50-09.50 uur: FP1 Moto3 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 09.50-10.50 uur: FP1 MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 10.50-11.50 uur: FP1 Moto2 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 11.50-12.30 uur: FP1 RB Rookies Eurosport Player
23 juni 13.00-14.00 uur: FP2 Moto3 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 14.00-15.00 uur: FP2 MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 15.00-16.00 uur: FP2 Moto2 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 16.00-16.40 uur: FP2 RB Rookies Eurosport Player
23 juni 17.40-18.20 uur: Kwali. RB Rookies Eurosport Player
 
Ja volgens mij inderdaad maar 2 teams, en dan 1 open box waar iedereen door heen rijd.

Blijft apart om te zien hoe snel die jongens in hun 1ste en 2de ronde al gaan :)
 
Boxen worden ingedeeld op ranking van het wereldkampioenschap. Als er te weinig boxen zijn zoals in Assen gaat de rest in een tent.
 
DC_WYW0XgAAxlpx.jpg:large
 
Ik ben benieuwd hoe lang Leopard Racing het geduld nog kan opbrengen met Livio Loi.
 
Dovi waarschijnlijk een blok kwijt.
Rode vlag situatie in FP1, door (olie?)lekkage aan de linkerzijde.
Zijn linkerlaars zat onder de olie.
Lorenzo en Folger (flink) gecrasht.
 
Ik ben benieuwd hoe lang Leopard Racing het geduld nog kan opbrengen met Livio Loi.

Ben er bang voor dat dit voor Livio heel lastig gaat worden.
Honda, topteam, teamgenoot constant snel en voert de ranglijst aan, dan zijn de prestatie's van Livio echt niet goed..

Jammer, vind het een sympathiek mannetje.
 
Bart ik iets gemist of de commentatoren vam eurosport? Eerste ronde uit de pits is toch de outlap?
 
Ben er bang voor dat dit voor Livio heel lastig gaat worden.
Honda, topteam, teamgenoot constant snel en voert de ranglijst aan, dan zijn de prestatie's van Livio echt niet goed..

Jammer, vind het een sympathiek mannetje.

Livio draait zeer zeker geen lekker seizoen terwijl zn team maat het uitstekend doet.
Maar ik zie in deze training meer mensen buiten de top 10 staan die er niet horen ;)
 
Livio draait zeer zeker geen lekker seizoen terwijl zn team maat het uitstekend doet.
Maar ik zie in deze training meer mensen buiten de top 10 staan die er niet horen ;)



Het is echter niet alleen deze training en hij rijdt natuurlijk al wat jaren Moto 3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan