Kuupertje
hampel
.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste Tuono liefhebbers,
ik heb een startprobleem met mijn Tuono uit 2005. Ik weet dat er genoeg oudere onderwerpen hierover gepost zijn, maar de lijst met wat er allemaal mis kan zijn wordt hierdoor alleen maar groter en groter. Vandaar dat ik een filmpje heb gemaakt van het (niet kunnen) starten van mijn Tuono.
Misschien dat de geluiden of het uitblijven van geluiden jullie meer zegt dan mij.
https://youtu.be/AdPTVsnXFD4
alvast bedankt!
Ik ben met een vergelijkbaar project bezig, maar dan van Mille R naar Tuono Factory / Racing. Hoe heb jij het opgelost met de kroonplaat en de smallere Ohlins vorken? Stukje alu ertussen of iets anders?
Mooi ding zo in het zwart, ik zou eigenlijk die OZs ook zwart maken (ik twijfel ook over mijn gouden).Toen ik laatst keek had De Zwart Motoren er een liggen.
Beste Tuono liefhebbers,
ik heb een startprobleem met mijn Tuono uit 2005. Ik weet dat er genoeg oudere onderwerpen hierover gepost zijn, maar de lijst met wat er allemaal mis kan zijn wordt hierdoor alleen maar groter en groter. Vandaar dat ik een filmpje heb gemaakt van het (niet kunnen) starten van mijn Tuono.
Misschien dat de geluiden of het uitblijven van geluiden jullie meer zegt dan mij.
https://youtu.be/AdPTVsnXFD4
alvast bedankt!
Die had er geen meer liggen maar Boonstra parts wel, dus ben weer voorzien.
Je heb voor de ohlins voorpoten van die uitvul bussen/ringen van 1mm dik.
AF1 verkoopt ze op hun site.
Klinkt alsof je startkoppeling het begeven heeft
Accu spanning is ok!Kreeg je die efi melding ook niet als je accu zwak is?
Foutcodes zijn volgens mij altijd 2 cijferig. De "1" die hij bij jou aangeeft is volgens mij de positie van je gaskleppen, moet je dan bijstellen zodat deze weer op "0" staat.
Oo jeee.... kijk uit wat je doet, zomaar aan de stelboutjes van je gasklep draaien lijkt mij geen goed idee....Hier kan ik wat mee, dank je!!
Remolie verdampt echt niet, moet dus ergens blijven....Er "verdwijnt" remvloeistof bij de voorrem...
Heb vorige jaar verse remblokken (originele brembo) laten plaatsen, met (uiteraard) verse remvloeistof. Na een hemelvaart weekend (1100 km in brandende hitte) viel me ineens op dat de remvloeistof tot onder minimum is gezakt
Remblokken zijn nog niet op (ik krijg ze echt niet weg met 5000 km, zelfs niet sportief), heb geen lekkage kunnen constateren, enige is dat het rubbertje verfrommeld in het potje zat.
Ik heb wel eens eerder bij een circuit dag gehad dat er via het deksel van het remvloeistof potje wat begon te lekken, zou dat nu dan toch ook weer geweest zijn?
Remmen is nog steeds niks mis mee, keiharde hendel, en dito vertraging.
Volgende week komt er een nieuwe voorband, wordt er direct gekeken naar de remvloeistof ..
Remolie verdampt echt niet, moet dus ergens blijven....
Ik vraag me af wat je van ons wilDuh I know, maar waar? Nergens sporen van lekkage te vinden . . .
Oo jeee.... kijk uit wat je doet, zomaar aan de stelboutjes van je gasklep draaien lijkt mij geen goed idee....
Zoek even naar een Manual is mijn tip... zoek goed uit waar je wel en niet aan kan draaien zonder apparatuur.
Ik draai pas aan iets als ik ook weet dat ik ook weer terug kan zetten in zijn oude positie, dus no worries..
Kan alleen die sensor nog niet vinden. Wat ik her en der lees is dat het zelf goed te doen is. Als ik em kan vinden uiteraard.. Kan iemand mij vertellen waar die zit??