Dag Aprilianen,
ik overweeg weer op een Aprilia te stappen, na een overhaaste overstap van een Caponord naar een Honda VFR 1200 F. De Caponord liet me namelijk nogal schrikken, door bij 120+ km/h de olie de vrije loop te laten. Gelukkig is de A73 over grote delen redelijk recht en was de vloer van het toch bereikte tankstation vloeistofdicht.
Nu twijfel ik toch weer om terug te vallen op de Emozione en wel in de vorm van een Tuono V4 2012. Maar wat zijn hier mogelijke issues? Het is overigens geen APRC. Of zou dat een betere keus zijn?
Ik hoor graag jullie ongekleurde en deskundige mening...
ik overweeg weer op een Aprilia te stappen, na een overhaaste overstap van een Caponord naar een Honda VFR 1200 F. De Caponord liet me namelijk nogal schrikken, door bij 120+ km/h de olie de vrije loop te laten. Gelukkig is de A73 over grote delen redelijk recht en was de vloer van het toch bereikte tankstation vloeistofdicht.
Nu twijfel ik toch weer om terug te vallen op de Emozione en wel in de vorm van een Tuono V4 2012. Maar wat zijn hier mogelijke issues? Het is overigens geen APRC. Of zou dat een betere keus zijn?
Ik hoor graag jullie ongekleurde en deskundige mening...