TV scherm tribune T5 op de nurburgring tijdens de superbike

desperados

MF'er
9 jan 2005
244
7
wezep
Wie kan mij vertellen of er ook TV schermen staan tegenover trubune T5 tijdens de superbike wedstrijden volgende week. Heb nu jaren op de hoofd tribune gezetten en willen nu wel eens wat anders, alleen een screen zou wel leuk zijn!
 
Ik zat vorig jaar T4 (Mercedes Tribune) en daar had je voldoende zicht op 't circuit én de schermen. T5 zit er net langs en kijkt op dezelfde schermen uit.

Ik hoop alleen wel voor je dat 't droog blijft dit jaar... Had vorig tijdens de laatste ronden best even medelijden met de luitjes op de bronzen tribune (T5) :+
 
Laatst bewerkt:
kan ik deze kaartjes ook nog bij de ingang kopen? of zullen ze dan uitverkocht zijn? zo ja wat is de prijs ervan...heb effe gegoogled maar kon niets vinden (mede door mijn slechte duits :+ )
 
T5 B heeft een scherm volgens de plattegrond. Ik zit zelf daar ook en de afgelopen jaren was er een scherm.
 
~
Wie kan mij vertellen of er ook TV schermen staan tegenover trubune T5 tijdens de superbike wedstrijden volgende week. Heb nu jaren op de hoofd tribune gezetten en willen nu wel eens wat anders, alleen een screen zou wel leuk zijn![/quote]

Dan zou ik lekker thuis op het bankie gaan zitten.............
full
 
Dat heb ik ook 2 seconden ..........http://www.gpticketshop.com/en/superbike/superbike-germany/tickets.html

dat had ik gevonden maar of ik ze ook op de dag zelf kon kopen en wat ze dan kosten kon ik niet vinden :+

/edit: na de regen van vorig jaar wil ik nu pas op het laatste moment een kaartje kopen :')
 
Laatst bewerkt:
\
Wie kan mij vertellen of er ook TV schermen staan tegenover trubune T5 tijdens de superbike wedstrijden volgende week. Heb nu jaren op de hoofd tribune gezetten en willen nu wel eens wat anders, alleen een screen zou wel leuk zijn![/quote]

Dan zou ik lekker thuis op het bankie gaan zitten.............[afbeelding]

Ik bedoel alleen een screen is leuk om het verloop van de race ook te kunnen volgen. En aan Bier en vreten zal geen gebrek zijn!
 
Gewoon je eipet mee en een stream zoeken. Ga je daar als enige naar je privé schermpje kijken :+
 
Vergeet niet om een afstandsbediening mee te nemen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan