Val de Vienne 2013

michiel34a

MF veteraan
10 feb 2006
8.713
0
Ik zag nog geen Val de Vienne 2013 topic dus bij deze. Mark en ik zijn van plan om dit jaar weer die kant op te gaan nadat we 2012 hebben overgeslagen. Ik ben benieuwd wie er nog meer gaan en wellicht kan dit topic ook gebruikt worden om onderling een pitbox te regelen.


Wie gaan er wanneer?

25 - 27 maart
chrisjemol
norwin
Shakey
brabander
kleinelars1
FXR F
snellemeid
Zwijntje007
ZX7-arnold
ducatifreak
HTS Racing Team
W-Racer
Rosso

28 - 30 maart
Michiel34a
Zetixer
norwin
Muerte
FXR F
RacingTrulli
Shuriken
Zoeperman
snellemeid
metung
Dimi
Zwijntje007
ZX7-arnold
hoffer
Geert
 
Laatst bewerkt:
Ik zag nog geen Val de Vienne 2013 topic dus bij deze. Mark en ik zijn van plan om dit jaar weer die kant op te gaan nadat we 2012 hebben overgeslagen. Ik ben benieuwd wie er nog meer gaan en wellicht kan dit topic ook gebruikt worden om onderling een pitbox te regelen.


Wie gaan er wanneer?

25 - 27 mei


28 - 30 mei
Michiel34a
Zetixer

Goed bezig!! Tentje weer in de pitbox!! En warme kleren mee. Electrische deken? ;)
 
Ik zag nog geen Val de Vienne 2013 topic dus bij deze. Mark en ik zijn van plan om dit jaar weer die kant op te gaan nadat we 2012 hebben overgeslagen. Ik ben benieuwd wie er nog meer gaan en wellicht kan dit topic ook gebruikt worden om onderling een pitbox te regelen.


Wie gaan er wanneer?

25 - 27 mei
chrisjemol

28 - 30 mei
Michiel34a
Zetixer

Trouwens, ik ga in maart, als je het niet erg vindt. ;)
 
de 6 volle dagen :] (lekker rustig aan doen tijd zat)

En mijn buurman/ aankomend talent team genoot gaat 3 dagen waarvan 1 dag licentiedag *O* *O*
 
Ik twijfel nog ff,2 jaar terug prachtig weer gehad en vorig jaar precies het tegenovergestelde :X
Misschien zoeken we het wel zuidelijker op,of kroatie,daar zag ik ook iets wat mij wel leuk lijkt. :Y
 
Fucking koud! Afgelopen jaar -4 's nachts en overdag maximaal 12 graden. En aardig wat regen gehad. Toen ik in NL aankwam was het 22 graden in NL...

Tja, afgelopen jaar heb ik weinig geluk gehad.
 
Zeker, kan niet wachten.
Hoop dat mijn blok in Januari klaar is om weer verenigd te worden met het karkas;-)
 
afgelopen jaar 6 dgn geweest en als het lukt met mijn werk ga ik weer 6 dgn met de jongens van de ara mee , voordeel van 6 dgn is dat je sóchtens gewoon lekker de 1e sessie kan laten schieten ivm temp.

nu maar hopen dat ze het baco debacle dit jaar opgelost hebben
 
Ik zag nog geen Val de Vienne 2013 topic dus bij deze. Mark en ik zijn van plan om dit jaar weer die kant op te gaan nadat we 2012 hebben overgeslagen. Ik ben benieuwd wie er nog meer gaan en wellicht kan dit topic ook gebruikt worden om onderling een pitbox te regelen.


Wie gaan er wanneer?

25 - 27 maart
chrisjemol
norwin
Shakey
brabander
kleinelars1

28 - 30 maart
Michiel34a
Zetixer
norwin

Zet mij er ook maar bij voor de volle 6 dagen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan