Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zarco’s manager Fellon: ‘Valentino Rossi is de boosdoener’
Dit zou ik raar vinden dat Rossi hier zeggenschap over heeft.
Zarco’s manager Fellon: ‘Valentino Rossi is de boosdoener’
Dit zou ik raar vinden dat Rossi hier zeggenschap over heeft.
Zarco’s manager Fellon: ‘Valentino Rossi is de boosdoener’
Dit zou ik raar vinden dat Rossi hier zeggenschap over heeft.
Vind je ?
Ik vertrouw het Racesport.nl artikel en de vertaling voor geen meter.
Kijk even van een afstandje: Rossi kan snelle teamgenoten niet blokkeren. Zie Maverick Vinales of Jorge Lorenzo. Rossi heeft ook weinig te zeggen over wie er bij Tech3 rijdt.
Waar heeft Rossi wél invloed op? De eerste is makkelijk: hij neemt zelf een zitje in gebruik in het fabrieksteam. Daar was voor Zarco geen plek, dus die route is geblokkeerd. De tweede is wat lastiger: de satelliet Yamaha's blijven niet bij Tech3, en gaan komend jaar naar een team dat min of meer als voorloper zal functioneren van het VR46 Academy team. In dat team zal Rossi zijn eigen jongens willen gaan plaatsen. Daar heeft Zarco dus eigenlijk ook niks te zoeken.
Dat Rossi Zarco blokkeert bij Yamaha is daarmee technisch gezien correct. Maar de indruk wordt gewekt dat Rossi als een of andere maffiabaas in Japan zegt dat-ie zo'n snelle jongen niet in zijn stal wil. En dat lijkt mij onzin.
Nouik vind dat geen raar artikel. Rossi heeft al vaker aangegeven geen concurrentie te dulden. Ik denk dat hij achter de schermen echt niet die goedlachse grappenmaker is die iedereen hier ziet..
Er zou een 3e fabrieksmotor bij Yamaha komen. Motorsport.com staat het wat duidelijker...
Kennisgeving voor omleiding
Ik vertrouw het Racesport.nl artikel en de vertaling voor geen meter.
Kijk even van een afstandje: Rossi kan snelle teamgenoten niet blokkeren. Zie Maverick Vinales of Jorge Lorenzo. Rossi heeft ook weinig te zeggen over wie er bij Tech3 rijdt.
Waar heeft Rossi wél invloed op? De eerste is makkelijk: hij neemt zelf een zitje in gebruik in het fabrieksteam. Daar was voor Zarco geen plek, dus die route is geblokkeerd. De tweede is wat lastiger: de satelliet Yamaha's blijven niet bij Tech3, en gaan komend jaar naar een team dat min of meer als voorloper zal functioneren van het VR46 Academy team. In dat team zal Rossi zijn eigen jongens willen gaan plaatsen. Daar heeft Zarco dus eigenlijk ook niks te zoeken.
Dat Rossi Zarco blokkeert bij Yamaha is daarmee technisch gezien correct. Maar de indruk wordt gewekt dat Rossi als een of andere maffiabaas in Japan zegt dat-ie zo'n snelle jongen niet in zijn stal wil. En dat lijkt mij onzin.
Om ff terug te komen op jou eerste deel ; Racesport begint steeds vaker aan te geven dat zij dingen heel goed weten omdat ze al zo lang mee draaien etc etc.. toch zitten ze er net zo vaak naast als dat ze wel goed zijn en mag je bijvoorbeeld op hun FB pagina geen commentaar leveren of het oneens zijn met hun uitspraken, ook als je vraagt naar eventuele bronnen dan word er heel geheimzinnig gedaan waardoor ik twijfel aan de "oprechtheid" ( als dat het goede woord is )
Precies. Ik ben blij met Racesport hoor, don't get me wrong, maar dat maakt ze niet per se betrouwbaarder, zeker niet als het om geruchten en interpretaties gaat. Het Nederlands is vaak al niet van hoog niveau, laat staan het vertaalwerk uit Engels/Spaans/Frans/Italiaans.
Ik zie nooit ergens bronnen staan op (motor)sport sites.
En als je wilt dat je bronnen je wat blijven vertellen, zou ik er ook niet te koop mee lopen.Je leest inderdaad andere stukken vertaald naar het Nederlands, maar wel een dag tot paar dagen later.
De vertaalde stukken zijn wel van een beter niveau dan Google Translate, wat wel weer prettig is.
Het is ook lastig om iets te melden, omdat er dingen gewoon wijzigen of niet haalbaar zijn.
Neem als voorbeeld MarcVDS die overstapt naar Suzuki of toch Yamaha of blijven ze nou toch bij Honda?
Tijdens de debrief op zondag na de race werd Rossi vanzelfsprekend ook gevraagd een reactie te geven op de aantijgingen die Zarco’s manager Laurent Fellon een dag eerder deed voor de camera van Eurosport France, een interview waarin hij het verwijt kreeg de oorzaak te zijn van de breuk tussen Zarco en Yamaha en het tegenhouden van het beschikbaar stellen van een fabrieks M1 voor de Fransman in 2019. (een beetje vreemd was dat Rossi wel reageerde in het Italiaans tegenover de Italiaanse media maar er niet op in wilde gaan in het Engels tegenover de internationale media).
“Onzin volgens de Italiaan, ik heb het niet voor het zeggen bij Yamaha. Ik hoop dat er in 2019, naast de twee machines binnen ons team, nog twee snelle Yamaha’s aan de start zullen staan en dat ze bemand zullen gaan worden door twee snelle jongens. De situatie is op dit moment niet duidelijk, maar ik ben niet degene die dit kan beantwoorden.”
Ik vertrouw het Racesport.nl artikel en de vertaling voor geen meter.
Kijk even van een afstandje: Rossi kan snelle teamgenoten niet blokkeren. Zie Maverick Vinales of Jorge Lorenzo. Rossi heeft ook weinig te zeggen over wie er bij Tech3 rijdt.
Waar heeft Rossi wél invloed op? De eerste is makkelijk: hij neemt zelf een zitje in gebruik in het fabrieksteam. Daar was voor Zarco geen plek, dus die route is geblokkeerd. De tweede is wat lastiger: de satelliet Yamaha's blijven niet bij Tech3, en gaan komend jaar naar een team dat min of meer als voorloper zal functioneren van het VR46 Academy team. In dat team zal Rossi zijn eigen jongens willen gaan plaatsen. Daar heeft Zarco dus eigenlijk ook niks te zoeken.
Dat Rossi Zarco blokkeert bij Yamaha is daarmee technisch gezien correct. Maar de indruk wordt gewekt dat Rossi als een of andere maffiabaas in Japan zegt dat-ie zo'n snelle jongen niet in zijn stal wil. En dat lijkt mij onzin.
Racesport heeft de tegenwoordig de gewoonte de boel een beetje op te ruien. Pas geleden stond er ook een stuk over Ucio en de laatste waarschuwing anders kon hij de pitbox uit. Ik lees heel veel maar bij racesport geven ze vaak hun eigen mening in plaats van de waarheid.
Veel schrijfwerk voor Racesport.nl gebeurt, voor zover ik weet, op vrijwillige basis. Da's één van de redenen waarom ik blij ben dat Racesport.nl er is: er valt niet of nauwelijks op te verdienen, en toch is een groepje mensen hard aan het werk om dagelijks een grote hoeveelheid nieuws te bieden. Je gaat niet heel veel Nederlandse websites vinden die echt beter werk doen.Laat Twonha of Joris of Jonny Hernandez stukjes schrijven daar...
Klopt.Veel schrijfwerk voor Racesport.nl gebeurt, voor zover ik weet, op vrijwillige basis. Da's één van de redenen waarom ik blij ben dat Racesport.nl er is: er valt niet of nauwelijks op te verdienen, en toch is een groepje mensen hard aan het werk om dagelijks een grote hoeveelheid nieuws te bieden. Je gaat niet heel veel Nederlandse websites vinden die echt beter werk doen.
Veel schrijfwerk voor Racesport.nl gebeurt, voor zover ik weet, op vrijwillige basis. Da's één van de redenen waarom ik blij ben dat Racesport.nl er is: er valt niet of nauwelijks op te verdienen, en toch is een groepje mensen hard aan het werk om dagelijks een grote hoeveelheid nieuws te bieden. Je gaat niet heel veel Nederlandse websites vinden die echt beter werk doen.