Vanmiddag 29 graden!

:(

Ik wil ook sturen. Maar ik kan niet eens achterop bij iemand, want mijn pak en helm liggen ook te wachten op een schade expert...

Hoe dan ook, veel plezier met rijden! En zijn jullie in de buurt van Arnhem noord-oost, gooi hem even lekker open, dan kan ik van het geluidje genieten terwijl ik op mijn balkon zit...! :}
 
Ik moet wel werken, anders kan ik mijn toekomstige motor niet eens betalen :P
Het sux, maar ik heb het ervoor over :]
 
ik ga eerst maar eens even aan het water liggen, ben gister al aan mijn pak vast geplakt op het circuit....vandaag pak ik het anders aan, en ga vanavond gewoon even lekker rijden!!
 
Goed voor mijn banaanscore zulke temperaturen :+

Moet werken B| maar vanmiddag vroeg weg, langs de garage om even uit te pluizen wat er met mijn accu aan de hand is
 
:} aan mijn baas die mij vanmiddag toestaat in de zon te gaan liggen!! *D

na n stukkie getoert te hebben ;)
 
ik ga maar eens kijken of ik 20 km skaten kan halen in dit weer O-)
(moet toch wat zonder motor/rijbewijs)
 
[me]Phr3ak zit op ze nieuwe camera te wachten 8-)
[/me]


En dan rije en piccies maken :9
Merk? Type? (camera uiteraard)

[me]Fully zit op de airco te wachten.
[/me]


Kan beter de hele dag op het toilet gaan zitten, daar is het tenminste lekker koel. :P
 
pfff... ik zit hier in Brussel maar te puffen. we zitten ergens in een magazijn zonder airco maar met hele grote ramen. Dus het lijkt wel een sauna hier. '(

Jullie in ieder geval veel :] plezier en hopenlijk is het van 't weekend ook nog lekker weer; kan ik er wellicht ook nog van genieten :)
 
Motor staat met schade in de schuur ;(

Ga maar de hele dag in de tuin er naar zitten kijken....en een beetje dagdromen :]
 
vandaag nog dagje achter glas op 't bureau

morgenvoormiddag heb ik verlof om in namiddag exames af te leggen voor opleiding die ik volg voor 't werk. zal moeilijk studeren worden :X
donderdag praktijk rijexamen met de moto.... om van dat voorlopig een definitiefje te maken!


hoop dat alles goed gaat. 'k heb geen geld meer om nog es lessen te beginnen volgen, en goesting al helemaal niet.
 
tis veels te warm om te rijden man...
je zweet je pak uit...pfff :)
 
Ik kan gvd niet rijden, gisteren gecrashed en zit met lichte hersenschudding en heeel veeel spierpijn op de bank sloperijen te bellen om een andere voorvelg te vinden :r ;( :(
 
Ga zo maar ff een stukje :] :] , wilde eigenlijk naar de sauna 8-) en dan naar een horrorfilm, maar ga straks onderweg eens alienkadavers en bikers met slippers bekijken :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan