Velgen poedercoaten -> adressen & prijzen

R6bbert

Die hard MF'er
24 jul 2003
816
0
Amsterdam
Heb inmiddels vele topics gelezen over poedercoaten en polijsten met daarin verschillende reacties 'ik heb een leuk adresje' of 'ik weet waar je het goedkoop kan laten doen', maar kan iemand me nou is concreet vertellen waar dat adresje is en hoeveel dat dan kost ?
Heb bijvoorbeeld al verschillende keren de naam WPC (Westland Poeder Coating) voorbij zien komen. Kan iemand me vertellen wat het adres is. Andere adressen zijn ook welkom. Liefst nog in omgeving Amsterdam. Thnx voor de reacties alvast.

Robbert
 
Waarom zoek je dan niet een kleur uit bij de poedercoater.
Als je een ral nummer heb betkend het nog niet dat de coater die ook heeft.
Ze kopen namelijk niet alle kleuren in.
Had ik nog niet bij stil gestaan.

Ik doe m'n velgen wel via een dealer die het werk uitbesteed, dus daar eerst s even horen wat de kleurmogelijkheden zijn.

Anders wordt het toch gewoon zwart of wit.
 
norrie. doet die vriend van je ook frames?
Jazekers :Y
Volgens mij had ik al gezegt dat ie niet de allergoedkoopste is maar hij levert wel super kwaliteit (dingen passen gewoon nog na het coaten etc. :P ).
Hij woont zelf in de regio Haarlem dus op de route Haarlem/Alkmaar/ Noord Scharwoude haalt ie ook wel dingen op. :Y

Mocht je hem bellen/mailen noem m'n naam maar, vind hij (en ik) leuk :Y
 
:^

Als het echt goed gespoten wordt is het wel mooier, maar als het een normaal bedrag moet kosten neemt geen enkele spuiter meer de moeite om met P1000 waterproof aan de slag te gaan voor het aflakken. En het is idd. kwetsbaar.
 
:^

Als hij goed gecoat is mèt blanke lak en je doet daarna wat Makrolon zegt, dan ziet dat er zo uit:
full


Sexxxxxy ;)
 
Ik heb m'n frame en velgen laten doen in Noord- Scharwoude bij Menno, kwliteit is echt ongeëvenaard vergeleken met ander poederwerk wat ik elders heb laten doen.
Foto's volgen..
Jazekers :Y
Volgens mij had ik al gezegt dat ie niet de allergoedkoopste is maar hij levert wel super kwaliteit (dingen passen gewoon nog na het coaten etc. :P ).
Hij woont zelf in de regio Haarlem dus op de route Haarlem/Alkmaar/ Noord Scharwoude haalt ie ook wel dingen op. :Y

Mocht je hem bellen/mailen noem m'n naam maar, vind hij (en ik) leuk :Y
 
Hallo,

Ik heb een cbr 900 RR '93 waar ik t frame, achterbrug en tail van wil laten poerdercoaten. Weet Iemand een goedkoop maar goed adres in de buurt van Zeist (Utrecht)? Zag Nieuwegein al een x langs komen maar was aan de prijzige kant.

Alvast bedankt!
 
Waayenberg coatings in Barneveld, heb er een paar weken geleden mijn frame, achterbrug, bok en wat klein spul waaronder mijn kroonstuk laten pedercoaten voor 150 Euro.
Voordeel is dat je de spullen ook op zaterdag kan halen of brengen.

Het werk ziet er super verzorgd uit, heb ook wel spullen bij een ander laten doen maar vind Waayenberg persoonlijk beter.
 
oke, dank je wel voor de reactie!!!

groeten, Benjamin
Waayenberg coatings in Barneveld, heb er een paar weken geleden mijn frame, achterbrug, bok en wat klein spul waaronder mijn kroonstuk laten pedercoaten voor 150 Euro.
Voordeel is dat je de spullen ook op zaterdag kan halen of brengen.

Het werk ziet er super verzorgd uit, heb ook wel spullen bij een ander laten doen maar vind Waayenberg persoonlijk beter.
 
Jazekers :Y
Volgens mij had ik al gezegt dat ie niet de allergoedkoopste is maar hij levert wel super kwaliteit (dingen passen gewoon nog na het coaten etc. :P ).
Hij woont zelf in de regio Haarlem dus op de route Haarlem/Alkmaar/ Noord Scharwoude haalt ie ook wel dingen op. :Y

Mocht je hem bellen/mailen noem m'n naam maar, vind hij (en ik) leuk :Y

Daag Oma :W

Top werk van Menno echt waar, zelden zo'n mooi gecoat frame gezien :}
 
Ik heb donderdag me frame, subframe, achterbrug, stepjes, koppelingspendaal, rempendaal, kroonplaat en de spiraal veer opgehaald.
Heb het bij van Rijn poedercoat gebracht in Utrecht. Koste me maar 125euro. Alles mat zwart op de veer na.
Het ziet er allemaal netjes uit maar geen super kwaliteit al lijkt t wel als nieuw. Zal kijken of ik binnekort foto's kan plaatsen.

Groeten, Benjamin
 
Terug
Bovenaan Onderaan