versnellingsindicator plaatsen voor een xjr1300 van 2000

Marco.xjr1300

xjr1300
7 jan 2018
27
2
zwolle
wie heeft er ervaring met het plaatsen van Versnellingsindicator voor een xjr1300 uit het jaar 2000 en kan mij uitleggen hoe dat moet aan de hand van wat foto,s.
en waar hij of zij zo indicator heeft gekocht .
groeten van marco xjr power.:]
 
Oplossing
@Marco.xjr1300 ik heb gezocht en gevonden. Een bolt-on oplossing wordt in dit topic gegeven op de FZRclup

Ik had voor de 5 bak al dit ding gevonden

1578218440365.png


en dat is van een ander type yamaha. Nou schijnt de opnemer van een TDM850 een 6-versnellingsindicator te hebben. de indicator die aangestuurd wordt door de schakelklok is verreweg de beste optie, De rest is broddelwerk...

@Marco.xjr1300 ik heb gezocht en gevonden. Een bolt-on oplossing wordt in dit topic gegeven op de FZRclup

Ik had voor de 5 bak al dit ding gevonden

Bekijk bijlage 1455301

en dat is van een ander type yamaha. Nou schijnt de opnemer van een TDM850 een 6-versnellingsindicator te hebben. de indicator die aangestuurd wordt door de schakelklok is verreweg de beste optie, De rest is broddelwerk...

beetje late reactie van mij maar bedankt voor je foto
 
Wat Rob rd hier heeft laten zien is idd de oplossing en de aanwijzing in welke versnelling je zit kun je integreren in je toerenteller, op het Duitse xjr forum staat daar een hele handleiding over op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan