Vertrek Kawasaki......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boudtje

Die hard MF'er
27 dec 2008
386
0
Maastricht
Hallo allemaal.....

Ik zou graag jullie mening willen horen over het volgende FEIT, want dat mogen we dit "gerucht" nu wel noemen. Het is dus nu officieel dat kawasaki zich terugtrekt uit de Moto-gp.....!!!!!

Het besluit zal natuurlijk komen door de wereldwijde krediet-ellende maar toch vind ik het verschrikkelijk zonde.....!!
Want als Kawasaki nu de stekker eruit trekt denk ik dat er nog meer zullen volgen.....Ik denk dan aan .....Suzuki!! Want ook deze fabrikant staat onder druk (wie niet eigenlijk?) maar vooral omdat ze zo weinig succes hebben gehad in de moto-gp. Het zou mij dus helemaal niet verbazen als er straks nóg een fabrikant vertrekt!

Dan iets anders......
Ik heb een gerucht vernomen dat "miene Maat" Valentino Rossi alleen nog maar gecontracteerd zou zijn voor komend seizoen bij Yamaha. Dit omdat de (salaris)-eisen van de Italiaan te groot zouden zijn geworden voor de relatief kleine fabrikant!
Echter betwijfel ik dat ten sterkste.....!!!!

Sinds Rossi voor dit merk rijdt zullen de verkopen verméérvoudigd zijn!! Zelden is er een coureur geweest die zo'n uitstraling had naar het publiek toe en in de ogen kijkend van ieder (commercieel) denkend mens moet je toch compleet van de pot afgerukt zijn om zo'n uithangbord niet te betalen wat de man vraagt!!!!!
En geloof mij nou maar dat meneer Rossi wel een leuke cent verdient maar dat hij absoluut NIET de meest verdienende motorcoureur is die op deze aardkloot te vinden is.... Een voorbeeld: de coureurs uit het Amerikaanse suberbike's (AMA) verdienen méér als de gemiddelde moto-gp coureur....!!! Hoe dat mogelijk is weet ik ook niet maar het schijnt een feit te zijn.

De bedoeling van elk bedrijf dat zich mengt in de wereld van racerij is dat er van hun product meer verkocht zal gaan worden, toch? Dat gebeurt als je wint het gemakkelijkst, toch? En aangezien "miene Maat" zo beetje alles wint wat er maar te winnen valt zou je toch iemand voor gek verklaren als je dan je beste reclame man zou ontslaan?!
Goed, het is maar een gerucht maar ik moest het ff delen. Misschien dat iemand van jullie er meer van weet dan hoor ik het graag......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan