Verzamelpunt Amsterdam/Nieuwegein MFMM 2011

oliekoel, heleen? niet in de lijst?

uhm heb een eigen groepie :$, eerst verzamelplekkie bakkie doen en dan door, andere route dan jullie hier (korter :P ) en effe langs me ouwe buurt (daar is verzamelpunt)
mot ook wat vroeger vertrekken :Y
zijn wel met 3/4 man maarja.....

stilletjes hoop ik dat iedereen afzegt en ik gewoon met jullie meerij O-)
 
uhm heb een eigen groepie :$, eerst verzamelplekkie bakkie doen en dan door, andere route dan jullie hier (korter :P ) en effe langs me ouwe buurt (daar is verzamelpunt)
mot ook wat vroeger vertrekken :Y
zijn wel met 3/4 man maarja.....

stilletjes hoop ik dat iedereen afzegt en ik gewoon met jullie meerij O-)
-O-
 
uhm heb een eigen groepie :$, eerst verzamelplekkie bakkie doen en dan door, andere route dan jullie hier (korter :P ) en effe langs me ouwe buurt (daar is verzamelpunt)
mot ook wat vroeger vertrekken :Y
zijn wel met 3/4 man maarja.....

stilletjes hoop ik dat iedereen afzegt en ik gewoon met jullie meerij O-)
door gebrek aan hoeveelheid aanmeldingen zeg je hierbij af :+ en rij je met ons mee _O-
 
door gebrek aan hoeveelheid aanmeldingen zeg je hierbij af :+ en rij je met ons mee _O-


_O-
heel subtiel :Y
:P
breng me niet vroegtijdig op ideeën })
tis nog een ver van mijn nest show dus....time will tell!
:W

edit:
:+ waarom sluiten jullie je niet gewoon bij mij aan iedereen blij :X
_O-
 
Laatst bewerkt:
Ik trek die van mij uiterlijk eind deze week uit mn bed, die heeft dan wel genoeg geslapen. Luft in die reifen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :]
*O* *O* ik wacht nog steeds op een verlagingssetje :X motorbeurs vertragingen en er schijnt iemand daaro rond te lopen die het leuk vind om spullen te verstoppen B| *joy*

_O-
heel subtiel :Y
:P
breng me niet vroegtijdig op ideeën })
tis nog een ver van mijn nest show dus....time will tell!
:W

edit:
:+ waarom sluiten jullie je niet gewoon bij mij aan iedereen blij :X
_O-
dude ERROR! jij sluit met de bende van ellende bij ons aan :+
 
B| mama gaat voor jullie gewoonweg to slow dus mama gaat maar op eigen gelegenheid en snelheid :') want anders moeten jullie te langzaam en dan vallen jullie mss nog wel om op die racebakken }) en dat moest maar niet gebeuren he :N
 
B| mama gaat voor jullie gewoonweg to slow dus mama gaat maar op eigen gelegenheid en snelheid :') want anders moeten jullie te langzaam en dan vallen jullie mss nog wel om op die racebakken }) en dat moest maar niet gebeuren he :N

Als het goed is ga ik achteraan rijden met GPS, dus ik vang je wel op :j . Gaan we gezellig samen al toeren van de omgeving genieten :] 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan