Verzamelpunt Amsterdam/Nieuwegein MFMM 2011

effe een treitervraagje :+
is er ook een gezamelijke terugrit of is het bij aankomst ieder voor zich?
tevens, word dat ook weer een tour of linea recta....
:W L-I

:W
 
effe een treitervraagje :+
is er ook een gezamelijke terugrit of is het bij aankomst ieder voor zich?
tevens, word dat ook weer een tour of linea recta....
:W L-I

:W


Terugrit ben ik er in ieder geval niet bij, ga daarna misschien nog touren. Lijkt me trouwens ook niet handig, moet je elkaar ook weer zien te vinden en zoeken :+

Met een tour erheen, zie startpost voor de route. Eerste stuk is snelweg, vanaf Nieuwegein duiken we de snelweg af en gaan we lekker binnendoor over onder andere de Lekdijk :]
 
heenweg is mij al duidelijk paul ;) staat allemaal uitgeschreven in de OP
hoe en wat... :Y

dus ieder voor zich ;) op terugweg....
duidelijk
:W
 
Laatst bewerkt:
Zeer waarschijnlijk dat ik in Amsterdam aanwezig ben op het verzamelpunt :)
zover ik zie is er geen haarlem meeting oid. in de buurt.
 
Moet even wachten op me nieuwe rooster halverwege deze maand en dan hopen dat voor 8 mei beide banden van de blade vervangen kunnen worden anders ben ik er ook wel bij :D
 
Ik ben er bij :d

Ik kom uit zelf Almere, maar ik rij vanaf Bovenkarspel (via Hoorn) of vanaf Amstelveen...ligt er een beetje aan waar mn motor staat op dat moment.
 
Moet even wachten op me nieuwe rooster halverwege deze maand en dan hopen dat voor 8 mei beide banden van de blade vervangen kunnen worden anders ben ik er ook wel bij :D

Laten we het hopen, wordt in ieder geval weer een topmeeting *O*

Ik ben er bij :d

Ik kom uit zelf Almere, maar ik rij vanaf Bovenkarspel (via Hoorn) of vanaf Amstelveen...ligt er een beetje aan waar mn motor staat op dat moment.

Je staat er in, gezellig! *D
 
Laten we het hopen, wordt in ieder geval weer een topmeeting *O*Je staat er in, gezellig! *D



En anders kom ik zoiezo wel even naar het meeting punt aan de start om daar te koekeloeren als het rooster het toelaat.

Ga zo'n lang stuk niet met 2 versleten bandjes tuffen lijkt me niet zo geslaagd :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan