Joris v B
MF veteraan
Thanks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en de air cut valves van een Rc30 carb Zitten die ook op de VF carbs?
Het kan zijn dat je benzinekraan open blijft staan,het is een vacuümkraan en die hoortProbleem. Mijn vf500 loopt goed als hij koud is maar na een paar kilometer gaat hij hoog stationair lopen.als ik hen uit zet en heel snel de tank en het luchtfilter verwijder hoor ik een carburateur ademen? Ik zie dan ook benzine op de gasklep lopen. De motor staat dan dus al uit? Ik dacht eerst een vlotter die overloopt maar het is telkens een andere cilinder? Begrijp er niet veel van. Iemand een idee?
Is ie al klaar?
Het kan zijn dat je benzinekraan open blijft staan,het is een vacuümkraan en die hoort
de benzinetoevoer af te sluiten zodra de motor stopt.
IK zie het ook uit de vlotterkamer ontluchting borrelen. Ga de naalden maar eens goed schoonmaken en afstellen. Wel jammer, had de inlaatrubber net dicht en heb de carbs ultrasoon gereinigd en gecontroleerd. Nieuw vuil denk ik. Heb de tank al gespoeld en het filter al een keer vervangen.
Ook dat hoort niet te gebeuren bij een goed afsluitende vacuüm kraan.
Als die goed afsluit kan er nooit benzine uit de vlotterbakken borrelen.
Weet iemand de afmeting van de koplamp van een VF750F? Ik heb er zelf geen meer en zit te kijken om er een LED-unit zoals onderstaande in te stoppen, ik kan alleen nergens de afmetingen vinden.[afbeelding]
Geloof mij maar dat het aan de kraan ligt,als je redenatie zou kloppen had de fabriek er welHij moet toch ook normaal lopen als er geen vacuumkraan op zit maar een gewone kraan die altijd open staat. Zoals bij een vf1000f. De vlotternaalden moeten gewoon afsluiten. Maar het kan ook nog steeds uit het startciruit van de carbs komen.
IK zie het ook uit de vlotterkamer ontluchting borrelen. Ga de naalden maar eens goed schoonmaken en afstellen. Wel jammer, had de inlaatrubber net dicht en heb de carbs ultrasoon gereinigd en gecontroleerd. Nieuw vuil denk ik. Heb de tank al gespoeld en het filter al een keer vervangen.
Geloof mij maar dat het aan de kraan ligt,als je redenatie zou kloppen had de fabriek er wel
een normale kraan op gezet,want als ze ook maar een dubbeltje kunnen besparen op de fabricage dan zullen ze dat niet nalaten.
Vacuüm kranen hebben vaak ook een gewone doorloopstand,die zit er alleen maar op om de vlotterbakken weer te vullen als ze helemaal leeg zijn geweest,die stand mag je nooit gebruiken onder het rijden of bij stilstand.
Waar vindt je die? Ik heb nog wel de originele lamp en ik zou wel (meer) licht kunnen gebruiken.
db
The Dutchy heeft het een keer uitgezocht.
Is ie al klaar?
Waar vindt je die? Ik heb nog wel de originele lamp en ik zou wel (meer) licht kunnen gebruiken.
db
Dat ging om een projectorlamp waarbij het glas van de koplamp helder is uitgevoerd.
Het model dat daarvoor wordt gebruikt is van een Chevrolet S10 (1994-1997)
[afbeelding]
Nog lang niet haha. Ondertussen een beetje aan het sparen voor een achterveer.
Dus mijn dilemma: gebruikte benzinekraan is 20 euro. Een gloednieuwe is 34,50. Me gevoel zegt dat ik gewoon de nieuwe moet nemen.