Misschien morgen en anders zaterdag gaat de VFR weg....
Maarja heb toch geen rijbewijs
De meeting ga ik dus ook niet halen, tenzij iemand ff hier langs wilt rijden.
Al wat van de OvJ gehoord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien morgen en anders zaterdag gaat de VFR weg....
Maarja heb toch geen rijbewijs
De meeting ga ik dus ook niet halen, tenzij iemand ff hier langs wilt rijden.
Is het normaal dat een VFR niet echt lekker remt? Want zit nu dus te twijfelen om mijn remblokjes te vervangen maar heeft dit wel nut. Ideeen?
Is niet normaal, ding hoort heel goed te remmen. Remmen goed op druk, geen lekkages, niet sponzig? Dikte van de remschijven en remblokken? Geen vettigheid erop?
Druk zit erop, dit weekend nieuwe olie erin en ook ontlucht dus. Hoe kan ik de staat van de remschijven en blokken bekijken?
Hoe maak je ze los?
Want ik vermoed dat het dat is dan!
Pfoe. Weet ik niet uit m'n hoofd. Althans, niet meer, want ik heb het al eens gedaan bij mijn NC24.
Normaal gesproken zit je klauw met 2 bouten vast aan de voorvork. Die maak je los. Schuif de klauw van de schijf af. Vaak zit er bovenaan de klauw een geborgde pen die de remblokjes op hun plek houden. Borgclipje losmaken met een klein tangetje, pen eruit duwen, of meestal, voorzichtig tikken. Dan zitten je remblokjes los. Ofwel ze vallen eruit en je tilt ze eruit. Controleren, schoonmaken, ontvetten, beetje kopervet aan de achterzijde smeren en terugmonteren.
And that´s where I come in
Twee platkop schroefdopjes die je hier ziet draai je los (kunnen erg vastzitten en met terugdraaien goed opletten want je draait ze erg snel scheef/stuk )
[afbeelding]
Onder deze dopjes zit een imbus boutje wat je ook los draait, hier aan vast zitten de pennen waar Karl het al over had Dan haal je ze er zo uit Geen gedoe met borging
Overigens moeten de klauwen volgensmij hoe dan ook wel los
Heb ze van het weekend los gemaakt met een slagschroevendraaier (vfr750 voorvork)And that´s where I come in
Twee platkop schroefdopjes die je hier ziet draai je los (kunnen erg vastzitten en met terugdraaien goed opletten want je draait ze erg snel scheef/stuk )
[afbeelding]
Onder deze dopjes zit een imbus boutje wat je ook los draait, hier aan vast zitten de pennen waar Karl het al over had Dan haal je ze er zo uit Geen gedoe met borging
Overigens moeten de klauwen volgensmij hoe dan ook wel los
SubtielHeb ze van het weekend los gemaakt met een slagschroevendraaier (vfr750 voorvork)
Subtiel
Zo nachtbraker, rbw al? Ga je nog een echte motor (zeg, tussen 398 en 401cc) kopen als je 'm in the pocket hebt?
De VFR400 is zo goed als verkocht
Jammer dat alles naar de Nederlandsche staat gaat.
Look who's talking
We hebben dezelfde tassenset btw