VFR/RVF 400 Topic deel 6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mocht dit weekend voor de 70k beurt, mijn fiets was, zoals gedacht er aanzienlijk slechter aan toe, wegens achterstallig onderhoud. Maar ook ging de 25kw eruit!

full


Carbs na een wonderschune reiniging van Roel:

full


Toen stuiten we op de 25kw:

full


een doorgang van niks dus, nu kunnen we eindelijk echt hard!

Nog een laatste foto op de brug na sluiten:
full


Roel komt nog met de einduitslag.
 
Tja, de einduitslag. '(
Er moesten maar liefst 14 kleppen gesteld worden.(Twee waren niet meer aanwezig). Waarvan het grootste gedeelte enoirm, maar dan ook enorm buiten de voorgeschreven tolerantie :(
De inlaatklep van cilinder 1 had een speling van 0,44mm(moet 0,15 zijn) Die zijn door de dealer 25000 km geleden dus nooit gesteld. :( De rest trouwens ook niet!!!!
Vrijwel alles stond compleet enorm te ruim. Uitlaatwaarden van 0,27 tot 0,38 mm. ;( (standaard 0,25)
Arme zittingen. B|

Maar goed, nieuwe carb.rubbers, 25 kw eruit, grotere sproeiers en zelfs dit WRAK 8-) kon nog mooi synchroon afgesteld worden en draait weer mooi rond.

Ik heb nog maar 1 vraag; hoe lang houdt deze fiets het nog vol.
Wordt vervolgd. *O*
Een ding is dit weekend in ieder geval wel goed: het eten en drinken :9~
 
Laatst bewerkt:
~
Tja, de einduitslag. '(
Waarvan het grootste gedeelte buiten de voorgeschreven tolerantie :(
De inlaatklep van cilinder 1 had een speling van 0,44mm(moet 0,15 zijn) Die zijn door de dealer 25000 km geleden dus nooit gesteld. :( De rest trouwens ook niet!!!!
Vrijwel alles stond compleet enorm te ruim. Uitlaatwaarden van 0,27 tot 0,38 mm. ;(
Arme zittingen. B|


quote]

lijkt mijn blokkie wel met te veel speling '( .
 
Hij is vertrokken. (het geel/zwarte monster)
full


Ben benieuwd wie gebeld wordt; ik *D of de KNMV :(
We wachten af *O*

Djeepert, laat even weten of ie nog leeft of onderweg is overleden.
 
Laatst bewerkt:
Nou Jaap! Du hast recht! Dat zag er dus niet zo best uit....op z'n zachts geschreven :N
Hopelijk is je fietsje nu gered van een ondergang :)

PS: ik ben al aan het aftellen tot de oplevering, nog 19 nachtjes slapen :z
 
Ik dacht ook dat jij nog een NC35 zocht... :?

Maareuh, deze staat volgens mij al heeellllll langggg te koop...en hij gaat maar niet weg bij HN. Eerder in topic #3 of #4 was er iemand van hier die eens daar is gaan kijken....en hij gaf aan dat het bedroevend gesteld was.... :/ Iemand nu van hier die hem heeft bekeken van dichtbij?

Ik ben niet op zoek zolang ik hem niet binnen kan stallen en ik andere financiele prioriteiten heb. '(
KM stand is ook vrij hoog, is denk ik de hoogste die ik tot nu toe heb gezien op een NC35. Als hij zo slecht eruit ziet is het misschien wel de RVF die ik heb zien staan bij het Nationaal Archief (bij Den Haag CS). Die was ook redelijk gaar en reed ook door in de pekel. Die heb ik al een hele tijd daar niet meer gezien.
 
Nou, hij heeft het gehaald, het is een wonder!

Loopt behoorlijk fel zo'n 400tje, al lijkt er bij de 190 wel een begrenzer (dacht dat dat standaard 180 was) te zitten, want in z'n 4, 5, en 6 gaat hij precies stotteren op dat punt. (niet toeren afhankelijk dus) De motor loopt aanzienlijke rustiger en stabieler, weer puik werk geleverd Roel!

Wat een verschil zonder 25kw, moet weer leren rijden en schakelen. (en goed vasthouden)
 
Nou, hij heeft het gehaald, het is een wonder!

Loopt behoorlijk fel zo'n 400tje, al lijkt er bij de 190 wel een begrenzer (dacht dat dat standaard 180 was) te zitten, want in z'n 4, 5, en 6 gaat hij precies stotteren op dat punt. (niet toeren afhankelijk dus) De motor loopt aanzienlijke rustiger en stabieler, weer puik werk geleverd Roel!

Wat een verschil zonder 25kw, moet weer leren rijden en schakelen. (en goed vasthouden)

Hoe bedoel je: nog 1 maand? (onderschrift) O-)

Ben blij dat ie toch nog goed loopt :9
 
Ik pas het aan zodra ik weer tijd heb (lees dinsdag/woensdagavond)

Nu met vol vermogen heeft mijn koppeling er wel moeite mee, als ik van 0-140 race is de overgang van de 1ste naar de 2de versnelling behoorlijk slippend.... Wellicht dat er nog wat valt te stellen, koppeling pakt heeeel laat en anders maar nieuwe platen in gooien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan