- Onderwerp starter
- #276
Ja, tuurlijk! Wat jij zegtIs dat ook als na een niet-zelfstandig onbepaald voornaamwoord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, tuurlijk! Wat jij zegtIs dat ook als na een niet-zelfstandig onbepaald voornaamwoord?
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
ha roel, raar om te zien dat onze fiets daar zo staat.
maare zet DE KACHEL er niet te dicht bij, want anders raakt DE KACHEL misschien oververhit en das niet zo best voor het kuipwerk.
en als je dan vraag hoe dat komt dan zeg hij de "REDEN DIE ZEG IK NIET"
Nou, lekker, ben weer in Nederland, en wat is het KOUD! Nog het ergste balen: ik denk dat ik maandag nog steeds niet op de motor kan... Echt irritant.
Leuk project Denzell, ik vind de NC21 kont echt niet mooi, dus ik vind het nu al een verbetering. En je board is echt cool, moet ik niet aan Martijn laten zien, dan wil hij er ook 1 (die woonde zowat op zijn board jarenlang).
Karl, ik kan me niet voorstellen dat er IEMAND is die bang voor je is
Roel, ik wou jou nog vragen hoe je dat doet met al die motoren: olie wordt na 1 jaar toch slecht? Hoe doe je het met bandenspanning? Laat je elke motor minimaal 1 keer per jaar uit? Geef je ze daarvoor een kleine beurt?
Ik vraag het omdat we overwegen om 2 motoren in Spanje te zetten... Maar dat zou dus soms 1 jaar zijn dat ze stilstaan, en dan zouden we wel willen dat ze snel weer rijdbaar zijn en geen vierkante banden of slechte vloeistoffen enzo hebben.
Hier de fotootjes, kon het niet laten even de achterkapjes erop te klikken
[~[url="http/img132.imageshack.us/img132/2933/bodyki.jpg"]afbeelding~][/URL]
De uitlaat is een minder succes, echt jammer, had me er op verheugd. Sorry omafiets!
[~[url="http/img85.imageshack.us/img85/8139/body2a.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ohja, ben ook nog even gaan schaatsen met m'n NX vandaag :-)
[~[url="http/img30.imageshack.us/img30/4901/80500216.jpg"]afbeelding~][/URL][~[url="http/img30.imageshack.us/img30/80500216.jpg/1/w896.png"]afbeelding~][/URL]
Bij deze zoek ik dan ook nog een NC24 zadel voor de bestuurder, liefst zwart.
Bijrijderszadeltje mag weg, ga ik niet gebruiken, wilde daar iets van een monoseat / opbergvakje van maken. Heeft allemaal overigens geen haast.
Klein ander projectje van me:
[~[url="http/img509.imageshack.us/img509/813/bracket3.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ff lekker middagje losgaan op de freesbank en zie hier! een mountainboard!
Je ziet trouwens ook mijn zelfontworpen - en gefabriceerde carbonfibre skateboard, onverwoestbaar apparaat.
Groetjes!
Als die motoren dan in Spanje staan, dan geef je mij het adres en zorg ik 2 tot 3 keer per jaar dat ze daar in de buurt lekker uitgelaten worden. Rij ik er op de NC 30 naar toe.
Idd, alle fietsjes rijd ik wel een paar keer per jaar mee, maar vervang niet ieder jaar de olie.
Bij langer wegzetten de bandenspanning flink verhogen en een beetje benzinetoevoeging in de tank.En in dat geval aan een (optimate 4) acculader.
Hier de fotootjes, kon het niet laten even de achterkapjes erop te klikken
[~[url="http/img132.imageshack.us/img132/2933/bodyki.jpg"]afbeelding~][/URL]
De uitlaat is een minder succes, echt jammer, had me er op verheugd. Sorry omafiets!
[~[url="http/img85.imageshack.us/img85/8139/body2a.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ohja, ben ook nog even gaan schaatsen met m'n NX vandaag :-)
[~[url="http/img30.imageshack.us/img30/4901/80500216.jpg"]afbeelding~][/URL][~[url="http/img30.imageshack.us/img30/80500216.jpg/1/w896.png"]afbeelding~][/URL]
Bij deze zoek ik dan ook nog een NC24 zadel voor de bestuurder, liefst zwart.
Bijrijderszadeltje mag weg, ga ik niet gebruiken, wilde daar iets van een monoseat / opbergvakje van maken. Heeft allemaal overigens geen haast.
Klein ander projectje van me:
[~[url="http/img509.imageshack.us/img509/813/bracket3.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ff lekker middagje losgaan op de freesbank en zie hier! een mountainboard!
Je ziet trouwens ook mijn zelfontworpen - en gefabriceerde carbonfibre skateboard, onverwoestbaar apparaat.
Groetjes!
[
ha roel, raar om te zien dat onze fiets daar zo staat.
maare zet DE KACHEL er niet te dicht bij, want anders raakt DE KACHEL misschien oververhit en das niet zo best voor het kuipwerk.
en als je dan vraag hoe dat komt dan zeg hij de "REDEN DIE ZEG IK NIET"
Nou, lekker, ben weer in Nederland, en wat is het KOUD! Nog het ergste balen: ik denk dat ik maandag nog steeds niet op de motor kan... Echt irritant.
Leuk project Denzell, ik vind de NC21 kont echt niet mooi, dus ik vind het nu al een verbetering. En je board is echt cool, moet ik niet aan Martijn laten zien, dan wil hij er ook 1 (die woonde zowat op zijn board jarenlang).
Karl, ik kan me niet voorstellen dat er IEMAND is die bang voor je is
Roel, ik wou jou nog vragen hoe je dat doet met al die motoren: olie wordt na 1 jaar toch slecht? Hoe doe je het met bandenspanning? Laat je elke motor minimaal 1 keer per jaar uit? Geef je ze daarvoor een kleine beurt?
Ik vraag het omdat we overwegen om 2 motoren in Spanje te zetten... Maar dat zou dus soms 1 jaar zijn dat ze stilstaan, en dan zouden we wel willen dat ze snel weer rijdbaar zijn en geen vierkante banden of slechte vloeistoffen enzo hebben.
Als die motoren dan in Spanje staan, dan geef je mij het adres en zorg ik 2 tot 3 keer per jaar dat ze daar in de buurt lekker uitgelaten worden. Rij ik er op de NC 30 naar toe.
Idd, alle fietsjes rijd ik wel een paar keer per jaar mee, maar vervang niet ieder jaar de olie.
Bij langer wegzetten de bandenspanning flink verhogen en een beetje benzinetoevoeging in de tank.En in dat geval aan een (optimate 4) acculader.
Het is 2500 km rijden (enkele reis), je komt echt aan met een houten reet en vierkante bandjes... Of je moet er 5 dagen over doen en de b-wegen nemen. Maar wel aardig van je
Is starten van de motor niet ook al beter dan helemaal niks? Ik bedoel, ze zouden bij mijn ouders staan, dus kan mijn vader ze best af en toe laten draaien.
Barbarita: zijn jullie dan van 'plan' om dan op de motoren daarnaartoe te rijden en met vliegtuig terug naar NL? Of wellicht met een gehuurd busje met de motoren achterin (en eventueel meer spulletjes) om ze in Spanje te stallen? En terug in busje volgeladen met allerlei spaanse artikelen?
Trouwens, is dit voer voor een 2010: 400cc goes europe road trip?
Je kent me
Goede reis gehad?
Mijn motor staat meestal een half jaar stil bij -10 in de winter, ik denk dat dat erger is dan een jaar stilstaan in het Spaanse klimaat Een druppellader lijkt me inderdaad een minimumvereiste. Verder zou je de motor wellicht kunnen opbokken? Anders zou je je pa moeten vragen of hij ze elke maand 20 cm verzet
Groeten, Karl
Er is een aantal opties: Daar kopen (maar dan heb je ITV / APK), hier kopen en daarheen rijden en terug met vliegtuig, hier kopen en met bus naar Spanje, al dan niet een eigen bus (we willen een soort camper/grote bus/motorvervoerder ipv een gewone auto, maar wanneer dit gerealiseerd gaat worden weten we niet). Dus het zijn prille ideeen, maar ik hou ervan om te dromen en dan precies te weten te komen wat ik wil als ik het ga realiseren.
Ik vraag me af of het te regelen is, 400cc goes Europe Road Trip, maar volgens mij wel leuk!
...
Tsja, een simpele oplossing als af en toe verplaatsen en af en toe starten, zou echt makkelijk zijn. Zoals ik net al zei, het is nog een pril idee (als ik dit nu meteen zou kunnen uitvoeren, zou ik ook een RVF kunnen kopen )
Waar heb je die beker vandaan als ik vragen mag?