VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er uit als een prettig werkschuurtje.

Je laat 'm voorlopig wel daar staan he, met die vieze pekel O-)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er uit als een prettig werkschuurtje.

Je laat 'm voorlopig wel daar staan he, met die vieze pekel O-)

Werkschuurtje? Pas maar op wat je zegt.

Het is een volwaardige showroom :9~ met werkplaats, onderdelenmagazijn en een kundig monteur in dienst ;)
 
Vorige week even wezen shoppen in Engeland. Vandaag kwam het al binnen! :P De RVF voorraad onderdelen is weer aangevuld :9~
full
 
Laatst bewerkt:
Dat is nou wat je noemt een investering :P

Kost je nu misschien 2000 GBP maar over 20 jaar... kun je daar veel meer voor terugkrijgen 8-) :Y

Als de allerlaatste NR750 ter wereld in een museum staat, de schoonmaker 'm omstoot waardoor de kuip breekt. Dán ben je blij als jij 'm gekocht hebt *D

Dat ene kmtellertje die ik gepost had een paar pagina's terug is ook van een NR750 :Y
 
Als de allerlaatste NR750 ter wereld in een museum staat, de schoonmaker 'm omstoot waardoor de kuip breekt. Dán ben je blij als jij 'm gekocht hebt *D

Dat ene kmtellertje die ik gepost had een paar pagina's terug is ook van een NR750 :Y
Als die zelfde poetser nou een keer niest, en zijn snot komt op/in de teller terecht en sloopt de boel: hoppa! Karl is binnen *D
 
Als die zelfde poetser nou een keer niest, en zijn snot komt op/in de teller terecht en sloopt de boel: hoppa! Karl is binnen *D

Dat zou tijd worden, mag ik wel zeggen *O*

Maar Nick, eventueel mag jij die fraaie teller ook wel kopen voor een eurootje of 100.000 :P
 
Hey mensen,
Ik ben bezig met een verslag over de VFR die ik eventjes gehad heb (Wiim heeft die van mij gekocht).
Nu zoek ik alleen wat algemene informatie over de VFR 400 Nc30. Weet iemand een informatieve nederlandse site?
Thx alvast :)
 
Ben aan het denken om er misschien eentje te maken van de zomervakantie, moet m'n vaardigheden wat op pijl houden en tijdens de zomer heb ik toch 2 maanden helemaal niets te doen als leerkracht...

Maar daar heb je nu weinig aan ;)
 
Haha, maakt niet uit. Dan ga ik wel vertalen :)
Hoe staat het ervoor met de racer? Je moet wel een beetje gaan updaten in je topic! ;)

Al circuitdagen geboekt?
Nou nog hopen dat ze Zolder niet gaan sluiten :(
 
Heb alvast al de petitie getekend ... Normaalgezien 14 mei ga ik dr m'n eerste lesje volgen met de motorsportschool.be ... of 't zou fantastisch weer moeten zijn 27 maart...

Het projectje ligt wat stil wegens "kan zelf niet een roostertje popnagelen" .. als dat gebeurd is (en nog wat kleinere aanpassinkjes) dan kan ie naar de spuiter. Waarschijnlijk ga ik in februari es langs bij DE Roel en normaal zijn dan de laatste loodjes in zicht ^^
 
Heb alvast al de petitie getekend ... Normaalgezien 14 mei ga ik dr m'n eerste lesje volgen met de motorsportschool.be ... of 't zou fantastisch weer moeten zijn 27 maart...

Het projectje ligt wat stil wegens "kan zelf niet een roostertje popnagelen" .. als dat gebeurd is (en nog wat kleinere aanpassinkjes) dan kan ie naar de spuiter. Waarschijnlijk ga ik in februari es langs bij DE Roel en normaal zijn dan de laatste loodjes in zicht ^^
Hoe ga je m spuiten? :o
 
hallo mensen ben even wat aan het knutselen geweest
832648663_5_QwJC.jpeg

832648473_5_3EnO.jpeg


nu nog wat spuit werk en opknap werk en hij gaat nog groot en deels uit elkaar. :)

ps heeft iemand ook wat gegevens en richt prijs voor wilbers voor vork en schokbreker
:}
 
Ben ook wel benieuwd naar die richtprijzen.

Het spuiten zal gewoon wit zijn en dan bestickeren in de stijl van de RC30 van Joey Dunlop:

honda-rc30-joey-dunlop-isle-of-man-tt-f1-winner-1988-die-cast_big08MDCMR7810-01_1579.jpg
 
Ben ook wel benieuwd naar die richtprijzen.

Het spuiten zal gewoon wit zijn en dan bestickeren in de stijl van de RC30 van Joey Dunlop:

[afbeelding]

Dat je het alvast weet...stickeren is echt een ramp heb ik ontdekt! :9
Tenminste als je alles een beetje in lijn wil hebben moet je heeeeeeel veel geduld hebben en rustig te werk gaan!

Ik ben benieuwd! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan