Victory only Topic

Victory

MF'er
18 nov 2010
150
0
Leeuwarden
Hallo mensen.

Sommigen kennem me al via het MN forum. Ze zullen bij de verhalen die ik hier post voor een deel een dejavu ervaring hebben. Dat is omdat ik daar al wat langer over mijn nieuwe Victory aan het vertellen ben.

In november heb ik via een Duiste dealer een nieuwe Victory Vegas 8-ball besteld.
Victory is in Nederland een onbekend merk. Er zijn (nog) geen dealers. Vorig jaar is er wel een dealernetwerk in Duitsland uitgerold.

In dit topic wil proberen een beetje bekendheid te geven aan het merk. Aan de andere kant ben ik zoek naar mensen die al ervaring hebben met dit merk, of er een bezitten. Misschien kunnen we zelfs wel een Victory Owner clubje beginnen met een stel mensen.

Eerst wil ik iedereen even voorstellen aan mijn Black Beauty:
victory_cruiser_motorcycles3_image_575_346.jpg


Mijn black beauty is vorige week geleverd. Heb har naar Nederland gereden en bij de RDW gekeurd. In afwachting van het kenteken staat BB (Black beauty) weer bij de dealer voor een snellere (en luidere) uitlaat + luchtfilter en PC V. Ik wil haar over de jaren heen langzaam customizen.

Hier de uitlaat op een plaatje:

Santa Rosa VeeTwin Aces,

SRVT1018-784685.jpg

Twijfelde tussen zwart en chroom. Maar omdat er al zoveel zwart is kan een chroom accentje geen kwaad :D


Laat zowieso maar weten wat je er van vind.

En voor iedereen die meer wil weten van victory:
Polaris Victory USA homepage

Cya!!
 
Laatst bewerkt:
We rijden hier op ouwe rotzooi.

Dit is de mijne.

005-33.jpg


Als je bij onze club wilt horen moet je eersty wat deuken in je brommer slaan en met de slijptol een beetje in het plaatwerk kerven.
Succes. _O- :]

Maar niet mijn type motor.
lijkt me wel een kostbaar ding.
Denk dat het voor de meesten te duur is.
 
Laatst bewerkt:
Lolz,
Onze club? De club van de scrapheap challange, waar je een dag krijgt om iets rijdends uit de puinhopen van een schroothoop in elkaar te zetten? Ik heb respect voor die lui, maar not my cup of tea :P
Thanks voor de uitnodiging, maar ik pas.
 
Lolz,
Onze club? De club van de scrapheap challange, waar je een dag krijgt om iets rijdends uit de puinhopen van een schroothoop in elkaar te zetten? Ik heb respect voor die lui, maar not my cup of tea :P
Thanks voor de uitnodiging, maar ik pas.

Dat is niet nodig joh.Als je een kant en klare motor koopt is het voldoende als je met een 5 ponds hamer wat deuken in de tank mept.
 
Is wel een wat klein clubje :+

Leuke bike zo'n Victory. Ik ben alleen bang dat je niet veel anderen tegen komt nog op dit forum.
Volgens mij ben je de eerste?

Ben wel benieuwd hoe het rijd en klinkt ten opzichte van een HD.

In ieder geval welkom
 
Maar ik denk dat het een erg dure motor is.
Zal denk ik niet zo,n vaart lopen in Nederland.
Misschien een one-man club? :Y

Succes er mee iig.
 
Dat is niet nodig joh.Als je een kant en klare motor koopt is het voldoende als je met een 5 ponds hamer wat deuken in de tank mept.

Ergens heb ik het idee dat jij dit niet met die motor van jou hebt gedaan? :?
Maar ik ben wel benieuwd hoe die er uitzag toen'ie nieuw van de dealer kwam.. :+
 
Hoe langer ik naar kijk, hoe minder mooi ik hem vind. Vraag me wel af hoe die rijdt. Ik denk meer "japans" dan "amerikaans". Net als Murph ben ik wel van mening dat dit een beetje te duur wordt voor de meeste en daarom redelijk "exclusief" wordt.

Murph, je flikt het weer he: nieuw topic om meteen je brommer te posten he
 
Hoe langer ik naar kijk, hoe minder mooi ik hem vind. Vraag me wel af hoe die rijdt. Ik denk meer "japans" dan "amerikaans". Net als Murph ben ik wel van mening dat dit een beetje te duur wordt voor de meeste en daarom redelijk "exclusief" wordt.

Murph, je flikt het weer he: nieuw topic om meteen je brommer te posten he


Het gaat in het leven om contrasten sleeer.
Aan de ene kant een high end machine als een Victory.aan de andere kant mijn ...euh....geval...

Steekt die Victory nog mooier af en heb ik mijn ding weer gepost.Twee mensen blij. :)
 
Is wel een wat klein clubje :+

Leuke bike zo'n Victory. Ik ben alleen bang dat je niet veel anderen tegen komt nog op dit forum.
Volgens mij ben je de eerste?

Ben wel benieuwd hoe het rijd en klinkt ten opzichte van een HD.

In ieder geval welkom

Thnx mate!

Zo klinkt'ie, met mijn nieuwe pijpen er onder (zijn rippers, maar zijn exact hetzelfde als de Aces)
http://www.youtube.com/watch?v=I8LURX4slfQ

En qua rijgedrag: Gaat makkelijker door de bocht dan mijn Honda magna VF750 C
Hier zijn 2 test video's die mijn aandacht naar de Victory trokken:
http://www.youtube.com/watch?v=U2SLNES6QjA
http://www.youtube.com/watch?v=nX0cyoyQXgo
 
Hoe langer ik naar kijk, hoe minder mooi ik hem vind. Vraag me wel af hoe die rijdt. Ik denk meer "japans" dan "amerikaans". Net als Murph ben ik wel van mening dat dit een beetje te duur wordt voor de meeste en daarom redelijk "exclusief" wordt.

Rijd makkelijker door de bocht en stapvoets dan mijn Honda magna VF 750C
En ik weet niet wat je bedoeld met "japans" of "amerikaans" rijden, maar de prijs is "Zuidkoreaans" :D
€15.000,- inclusief BPM, BTW, rijklaarmaken en een volle tank. De prijs zit daarmee aan de onderkant van het segment.
Victory heeft dit tot hun instapmodel gebombadeerd. Menig fabrikant zou dit een special noemen. Maar daar hebben ze deze voor gebruikt:

Watertanden bij deze Zach Ness special edition van de 2011 Victory Vegas :9~ :9~ :9~

2011_Zach_Ness_Victory_Vega.jpg


Kijk een naar al die details!!!! :} :} :}

Zach_Ness_Victory_Vegas.jpg


Bad Ass velgen!!! 8-) 8-) 8-)
Zach_Ness_wheels.jpg


Mr Zach zelf ziet er ook cool uit, nietwaar dames? *O*

zach_ness_vegas.jpg


En voor de belangstellenden naar de Ness Custom builders en andere Ness signature bikes...

http://www.youtube.com/watch?v=wJT8TCdB68I
 
ondanks dat meneer ralph sonny barger op zo´n ding rondrijd vind ik het net helemaal nix.


die zwarte schoonheid van de topicstarter...sorry ik dacht in eerste instantie hij verneukt ons met een plaatje van nieuw honda ding...fury oid?
 
15000 euro vind ik veel geld.
Koop je ook een leuke HD voor.Zelf was ik altijd voor de HD gegaan als ik 15 duizend kwijt moest.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het echt een super mooi ding hoor complimentjes !

Thnx Dennis ;)

ondanks dat meneer ralph sonny barger op zo´n ding rondrijd vind ik het net helemaal nix.


die zwarte schoonheid van de topicstarter...sorry ik dacht in eerste instantie hij verneukt ons met een plaatje van nieuw honda ding...fury oid?

What's up Sick? Zwaar getafeld vanavond? Er lijkt je iets zwaar op de maag te liggen?
 
Ow jah GAAF DING :Y Die klote hardley davidsons waar niet op gereden wordt komen me ook de neus uit. :W
BTW vandaag in de zeikende regen even op en neer naar de kaasstad geen hd gezien maar toch iets van 15 japanners die rijden tenminste. :} :} :}
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan