Victory only Topic

gisteren op Kustom kulture bottrop

Victory 8ball die een shovel eruit trok op de 1/8 mile drag strip, maar werd goed verslagen door een evo chopper.
Maar niets kon tegen een Vespa op ! =)
 
Geen idee of ik hier goed zit maar ik heb een volgende vraag. Wij hebben een Hammer S gekocht uit 2007 uit de USA. Het betreft een schade motor en hij is nog niet ingevoerd. Alle verlichting moet vervangen worden, de uitlaat moet gedempt worden (alleen voor de keuring) en het stuur moet gedemonteerd worden om een klein stukje recht te laten buigen. Wie kan mij advies geven? Kent iemand een hobbyist die tegen betaling deze klus zou kunnen doen? Heeft iemand (tegen huurprijs evt) een demper te leen voor de keuring?
Ik hoop snel iets te vernemen!
 
Geen idee of ik hier goed zit maar ik heb een volgende vraag. Wij hebben een Hammer S gekocht uit 2007 uit de USA. Het betreft een schade motor en hij is nog niet ingevoerd. Alle verlichting moet vervangen worden, de uitlaat moet gedempt worden (alleen voor de keuring) en het stuur moet gedemonteerd worden om een klein stukje recht te laten buigen. Wie kan mij advies geven? Kent iemand een hobbyist die tegen betaling deze klus zou kunnen doen? Heeft iemand (tegen huurprijs evt) een demper te leen voor de keuring?
Ik hoop snel iets te vernemen!
Ik hoor altijd slechte ervaringen over import van schade motoren uit de VS.

Persoonlijk ook wat ervaring mee: klote.

Je motor moet aan alle voorwaarden voldoen die op het moment van keuren gelden. Afhankelijk van schade zal er een rapport over de staat van het frame moeten komen.

Ik hoop voor jou dat eea mee valt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje313
A
Reacties
1
Weergaven
877
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan