Victory only Topic

nee , ik bedoel een 2de victory rijder..........
Lolz, aha.
Er heeft zich net een Victory Soulmate gemeld op het andere motorforum waar ik aktief ben.
Overigens heeft'ie een bijzondere garage aan motorfietsen:
De motoren waar je mij op zal kunnen ontmoeten zijn een Harley Ultra, Buell, Victory Vegas of een HD 350CC (rotax). De Victory is de laatse aanwinst.
:} :} :}
Misschien komt'ie hier ook wel ff een kijkje nemen :W
 
Zo, ben ff een tijdje weggeweest van hier. Kon dat mooie weer niet laten gaan en hebdus flink wat km toe gevoegd op de teller van Viccy 8-)

Bovendien nog wat bezig geweest met verfraaien van de uitlaat. Oef dat was nog ff zweten. Na het achterste hitteschild te hebben gespoten met een tribal patroon, net zo voortvarend aan de slag gegaan met de voorste.
Alles geverfd, uitlaat er af gehaald, hitte schild er op en...
Blijkt de uitlaat er met hitteschild er op met geen mogelijkheid meer terug kunnen. :( :( :(
Dan maar in 2-en met dat ding, Murph stijl :o

Heb eerst de verf weer moeten verwijderen. Dat ging verbazingwekkend makkelijk met een beetje wasbenzine. Spul loste gewoon op. Waarschijnlijk omdat het nog niet verhit, en daarmee uitgehard was.
Nieuwe stickers besteld. Zoals gepland het hitteschild in 2-en geslepen. Opnieuw gespoten en voorgebakken in de magnetronoven om beschadiging bij monteren te voorkomen.

IMG_6529.jpg


IMG_6529.jpg


Er is van dichtbij nog een spleetje te zien, maar dat mag de pret niet drukken.

IMG_6531.jpg


Bovendien ga ik die in de winter nog wel zwart maken, zodat het nog minder opvalt.
 
Raar, wel simpel er af, maar dan er niet meer opwillen? het is wel gaaf zo dat dan weer wel
 
heb inlichtingen genomen bij victory benelux , eind van het jaar zouden er dan toch dealers komen , kan niet wachten.....
ik denk dat er hier bij ons ook eentje rondrijd , weet niet hoe hij het gedaan gekregen heeft om het legaal te maken....
 
heb inlichtingen genomen bij victory benelux , eind van het jaar zouden er dan toch dealers komen , kan niet wachten.....
Ow Nice. Met een beetje mazzel heb ik dan een dealer die dichterbij zit dan die van mij in Duitsland :)


ik denk dat er hier bij ons ook eentje rondrijd , weet niet hoe hij het gedaan gekregen heeft om het legaal te maken....
Hoezo legaal? Gewoon importeren. Ze zijn af fabriek type gekeurd voor de EU. Dus dat moet het probleem niet zijn. Of zitten er allemaal "goodies" op?
 
Welkom terug! Ik vroeg me al af waar je was gebleven.

Uitlaten zijn niet helemaal mijn stijl, ben niet zo van de tribals, maar je hebt het zeker strak en netjes gedaan! Kan op de foto's geen zakkers of verkeerd afplakwerk zien! Geheel ziet er gaaf uit!
 
Welkom terug! Ik vroeg me al af waar je was gebleven.

Uitlaten zijn niet helemaal mijn stijl, ben niet zo van de tribals, maar je hebt het zeker strak en netjes gedaan! Kan op de foto's geen zakkers of verkeerd afplakwerk zien! Geheel ziet er gaaf uit!

Ben nooit weg geweest hoor, alleen wat minder aktief ;) Dat heb je met zo'n mooi voorjaar, zit ik toch liever op de bike dan op 't forum :] :] :]

Thnx voor je compliment. Ik moet zegen dat ik zelf ook in mijn nopjes met het resultaat. Niet slecht voor een amateur 8-)

Ben er ook eindelijk aan toe gekomen om Viccy haar nieuwe handlebar en handles te geven. Er moesten nog 2 gaatjes in de handlebar geboord worden, maar voor de verandering liep alles eens soepel en zonder problemen.:D

IMG_6863.jpg


IMG_6860.jpg


IMG_6857.jpg


IMG_6861.jpg


Ghe,ghe, 'k heb haar extra scherpe nageltjes gegeven O-)

Later gaan de stroomkabels nog binnendoor. Maar daarvoor moet er eerst wat gesoldeerd worden. Dat bewaar ik voor de winterdagen denk ik... 8-)
 
ik vind het leuk om te zien dat er een victory gecustomized word :Y :Y


trouwens..
ik dacht dat polaris laatst de rechten van indian had overgenomen..
gaat de victory dan de kant van de indians op?
hoop het niet... :N
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan