Voor Zwaaiers en Nog-Niet-Zwaaiers

:} Mooi verhaal, Ik zwaai me in de zomer ook helemaal lam, maar ik vind wel dat je in de winter veel bewuster zwaait. Komt waarschijnlijk omdat er dan veel minder motorrijders zijn. Ik vraag me dan vaak bij mezelf af.. Moet ie op de motor (geen andere alternatieven) of wil ie op de motor (ik heb een auto staan maar als het niet glad is pak ik steenvast de motor al regent het als een bezetene). Niet dat het wat uit maakt maar voor mezelf ben ik dan altijd wel nieuwschierig.

Misschien moeten we hier op MF een nieuwe smily maken, een groetende :+

Bert
 
Als jullie het niet erg vinden wil ik eerst mijn rijbewijs halen, voordat ik met 100 km/u op de snelweg mijn hand opsteek :]

Ik neem aan dat als jullie een lesmotor tegenkomen dat jullie het niet erg vinden?

Het maakt wel een verschil dat sommige mensen zowel een auto als motorrijbewijs hebben. Ik let ook meer op wat er achter mij zit en probeer er rekening mee te houden dat motorrijders een stuk kwetsbaarder zijn. Als ik in de file of voor het stoplicht sta met mijn groene Citroen Berlingo met IVA-bestickering probeer ik altijd een gaatje vrij te houden zodat de motors er tussen door kunnen, als ze willen.
 
Laatst bewerkt:
Toeval of niet?

Ik heb moest toevallig vanmiddag aan dit verhaal denken en heb het gekopieerd om op de site van mijn club te zetten. Nu kijk ik weer hier en het is weer omhoog geschopt.
Ik dacht eigenlijk dat ik per ongeluk op reageren had gedrukt.

Maar van mij mag dit verhaal als stickie bovenin geplakt worden. Supergoed.
 
...
Misschien moeten we hier op MF een nieuwe smily maken, een groetende :+

Bert
[me]Gooly heeft em al :)
[/me]

full
 
Moooooi verhaal :)
In de zomer zwaai ik niet altijd.... (moet toch af en toe de handen aan 't stuur hebben) in de winter als je weinig rijders tegenkomt zwaai ik ALTIJD :)
 
mooi...... snik
ik zal beloven voortaan ook naar iedere chopper te zwaaien, en niet alleen wanneer ze mij begroeten.... ;)
 
Echt wel rakend verhaal '( , overlaatst zonder naft gevale een 10 km van huis en heeft mij iemand die verbij kwam me zijn auto 2 literkes naft gegeve .
Reed zelf ook met de moto :} , onmenselijke life saver want was 3 uur snachts en ik heb geen kaart om me te tanke .
En idd weet nog toen ik zelf met motos begon te rijde en van brommerkes kwam hoe zalig ik het vond elke keer zon handje als ge moto tegekomt *D
 
Echt wel rakend verhaal '( , overlaatst zonder naft gevale een 10 km van huis en heeft mij iemand die verbij kwam me zijn auto 2 literkes naft gegeve .
Reed zelf ook met de moto :} , onmenselijke life saver want was 3 uur snachts en ik heb geen kaart om me te tanke .
En idd weet nog toen ik zelf met motos begon te rijde en van brommerkes kwam hoe zalig ik het vond elke keer zon handje als ge moto tegekomt *D

mopfjrf ji fpfjpfj fpoe

:+
 
Ik blijf zwaaien. Waarom? Omdat het hoort.
Vooral het stukje over het ervaren
"als een uitgestoken hand die niet aangepakt wordt"
vind ik heel treffend ... '(
grtz.
Dr.Edgaskett

(Uitgeprint en opgehangen)
 
Ik doe mijn best om te zwaaien naar iedereen maar wis nog wel een motor hier en daar..zie ze vaak te laat of denk van lamaar als ze op de snelweg aan de andere kant rijden..en ze zwaaien ook niet altijd terug inderdaad.
En moest net wel lachen, iemand op een buikschuiver zwaaide niet terug maar gooide zijn hoofd achterover als knikje..zag er grappig uit.
 
Ik doe mijn best om te zwaaien naar iedereen maar wis nog wel een motor hier en daar..zie ze vaak te laat of denk van lamaar als ze op de snelweg aan de andere kant rijden..en ze zwaaien ook niet altijd terug inderdaad.
En moest net wel lachen, iemand op een buikschuiver zwaaide niet terug maar gooide zijn hoofd achterover als knikje..zag er grappig uit.
doe ik ook wel eens, heeft te maken dat ik zoms mijn hand nodig heb om te koppelen.. :}
 
even een kick voor de newbies omdat ie zo mooi is :)

op verzoek van RSilver opgezocht (hij kon 'm zelf niet vinden..) en weer gezien hoe passend dit stukje was
 
Wat moet je nog meer zeggen? Lees het verhaal. En dan begrijp je waarom ik altijd zwaai, en altijd stop. Mijn afspraken kunnen wachten... Ik weet hoe koud het is als je langs de kant stilstaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan