Voorbeeld van chopper voor tattoo

Goeiemorgen hey...

Begin eerst eens met je capslock uit te zetten, dit staat echt ontzettend schreeuwerig.

En dan.... een voorbeeld van een motor... er zijn zo maar een paar honderd types.

Je zult toch iets duidelijker moeten zijn. Sportmotor, chopper, crossmotor, naked bike, supermotard, allroad....
 
Goeiemorgen hey...

Begin eerst eens met je capslock uit te zetten, dit staat echt ontzettend schreeuwerig.

En dan.... een voorbeeld van een motor... er zijn zo maar een paar honderd types.

Je zult toch iets duidelijker moeten zijn. Sportmotor, chopper, crossmotor, naked bike, supermotard, allroad....

Nou sorry hoor, wilde helemaal niet schreeuwerig overkomen, voorbeeld van een shopper Harley
 
Nou sorry hoor, wilde helemaal niet schreeuwerig overkomen, voorbeeld van een shopper Harley


Alles in hoofdletters schrijven komt wel zo over, maar dit is al een stuk beter. ;)

Ik zal je topic even verplaatsen naar een ander gedeelte. O-)

Daar waar ze een hoop plaatjes van Harleys/choppers hebben.
 
Laatst bewerkt:
http://images.google.nl/search?hl=n...IvqnkBw&ved=0CDYQBSgA&q=tattoo+harley&spell=1

Harley-Davidson-Tattoo-Designs3.jpg


:N
 
Hoi,

Ik at op het punt een Intruder 1500 te kopen uit 1998, Km stand is 29000.
Weet iemand of er speciale zaken zijn waa ik op zou moeten letten ??
 
Hoi,

Ik at op het punt een Intruder 1500 te kopen uit 1998, Km stand is 29000.
Weet iemand of er speciale zaken zijn waa ik op zou moeten letten ??

Doe dat lekker in een eigen topic, hier is iemand op zoek naar plaatjes tbv een tat.
 
Hoi,

Ik at op het punt een Intruder 1500 te kopen uit 1998, Km stand is 29000.
Weet iemand of er speciale zaken zijn waa ik op zou moeten letten ??


of de banden zwart zijn en of...laat maar.....je zit in het verkeerde topic beschuithannes!
 
Hoi,

Ik at op het punt een Intruder 1500 te kopen uit 1998, Km stand is 29000.
Weet iemand of er speciale zaken zijn waa ik op zou moeten letten ??

Wat een rare vraag is dit topic.

Zie intrudertopic.


En TS wat wil jij gaan doen met dat voorbeeld.

Als je shopper tattoo voorbeelden vraagt, zal het wel niet op je eigen lijf komen te staan.
 
Laatst bewerkt:
Wat een rare vraag is dit topic.

Zie intrudertopic.


En TS wat wil jij gaan doen met dat voorbeeld.

Als je shopper tattoo voorbeelden vraagt, zal het wel niet op je eigen lijf komen te staan.
ja zat me ook al af te vragen.
zeg ts waarom wil je eigenlijk een chopper op je lijf getatoeerd hebben,begrijp me niet verkeerd tis maar een vraag
 
ik was eerder gek op sportieve motoren ,nu custom/choppers,dus NIET DOEN die tattoo.

(gratis goede raad)

Evert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan