Voorjaarsmeeting 2016

MartijnCR

MF veteraan
24 mrt 2010
1.239
0
Zeewolde
Goedenavond,

Het wordt tijd voor de jaarlijkse voorjaarsmeeting.

Ik heb wat navraag gedaan en heb 2 datum gekozen

vrijdag 25 maart

vrijdag 8 april


Afgelopen jaar hadden we ook een datum staan maar die is ivm het weer verzet, dus voor mezelf houd ik daar wel enig rekening mee.

In principe eerst alleen MFers onder het mom van een MF meeting. Bij te weinig animo dan kunnen onbekende mee. Boven de 10 man komt er per persoon 10 euro extra bovenop de baanhuur maar per saldo uiteindelijk goedkoper.

Ik wil graag eerst van iedereen een datum hebben. Dan maken we de namenlijst definitief, ook het aantal deelnemers. Aan de hand daarvan bepalen we het bedrag per persoon. Dat overmaken aan naar mij. Ik betaal het totaal bedrag aan MC lelystad. Annuleren gaat niet ivm verrekening naar iedereen, teveel gedoe. We maken een reservelijst en je regelt bij annuleren dan zelf dat je vervanger het geld aan jou betaald. Bij geen vervanger moet je zelf opzoek naar iemand die in jou plaats wil.

Bij regen annuleren/verplaatsen we het circus in overleg.

Dit lijkt me het makkelijkste.

Let the game begin 8-)
 
Aanwezig:

- Martijn /08
- Erik Vonhof /08
- Anton /08
- Thijs /08
- Chris 25/08
- Marije 25/08
- Tim 25/08
- Paul 25/
- Honda /08
- Yovan /08
- Sander 25/
- ron ???
Dit zijn in principe genoeg aanmeldingen ik hou het nog even open
 
Laatst bewerkt:
Hallo martijnrc.

Ik heb nog een vraag over wat je met dit bedoelt. Boven de 10 man komt er per persoon 10 euro extra bovenop de baanhuur maar per saldo uiteindelijk goedkoper.
Want zo ver ik weet kost het 1000 euro zonder offroad dus lijkt mij hoe meer man hoe goedkoper het word .
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat jij het dit jaar regelt.

Zet mij maar op de lijst. Ik kan beide datums.
Mn vriendin Marije komt dan ook mee op de quad.
Wellicht nog één aanmelding ovb. (Tim Schip als hij vrij kan krijgen).

Edit, Tim van schip gaat ook mee.
 
Laatst bewerkt:
Wil er ook wel bij zijn, nog nooit op lelystad gereden. Voorkeur gaat uit naar 8 april aangezien ik in Maart ook al een weekend in Hoope Park zit. Vind de werkgever wat prettiger zo :)
 
25 maart is mooi man. Zaterdag's ook nog ff knallen en dan 2 dagen Valkenswaard :] *O*
 
full



Tijd teru dat ik gereden heb,hangt van de baas af of ik vrij kan krijgen.

Zin heb ik wel en een motor ook..
 
Heerlijk, stel kutjongn'

Ontopic: Waar? Kosten? Iedereen welkom met twee wielen?

lelystad

kosten: ligt aan hoeveel man er komen

iedereen met 2 wielen welkom, zelfs geschikt voor supermoto rijders.

alleen moet er nog een definitieve datum geprikt worden??
 
Afgelopen zondag waren ze open, was ietwat blubberig O-)

Maar, zon erop en droogt superhard daar, eind van de middag hoop sporen maar te doen.

Ik ben er misschien bij, maar besluit op laatste moment (als dat mag), heeft TS een tientje voor de moeite ;)

Als ik kom, zet ik tijdwaarneming even aan zodat voor die mensen die daar behoefte aan hebben rondetijden beschikbaar zijn :)
 
Afgelopen zondag waren ze open, was ietwat blubberig O-)

Maar, zon erop en droogt superhard daar, eind van de middag hoop sporen maar te doen.

Ik ben er misschien bij, maar besluit op laatste moment (als dat mag), heeft TS een tientje voor de moeite ;)

Als ik kom, zet ik tijdwaarneming even aan zodat voor die mensen die daar behoefte aan hebben rondetijden beschikbaar zijn :)

*O* *O* *O*
 
Afgelopen zondag waren ze open, was ietwat blubberig O-)

Maar, zon erop en droogt superhard daar, eind van de middag hoop sporen maar te doen.

Ik ben er misschien bij, maar besluit op laatste moment (als dat mag), heeft TS een tientje voor de moeite ;)

Als ik kom, zet ik tijdwaarneming even aan zodat voor die mensen die daar behoefte aan hebben rondetijden beschikbaar zijn :)

Dat gaat helaas niet ik moet weten wie er komen zodat iedereen hetzelfde betaald en de baancommissie weet hoeveel man er op de baan zijn. Of je besluit te komen en betaald mee of je komt niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan