Voorjaarsmeeting 2016

Deelnemers. *O* = betaald

Chrisscross *O*
Marije (quad) *O*
Tim *O*
El Snorro *O*
Makrolon *O*
Crossblok *O*
Honda nsr *O*
Mark (sm) *O*
Thumper *O*
Yovan *O*
Timothy *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo. Dan zijn we rond!

Vandaag ff m'n cr, crf en quad naar voren getrokken en alles ff klaar gemaakt voor 13 mei. Ze moesten wel weer wakker worden hoor. :X
 
~
En, de CRF gekocht of laten staan?[/


Heb hem maar meegenomen was een nette motor starte vrijwel direkt,stond alleen beetje arm afgesteld mengselschroef stond bijna dicht (half slagje open).Zat een beetje poetswerk aan.Dus vandaag wat opgepoetst sproeiers veranderd zat 42 stationair en 175 hoofd in nu 52-185 en mengselschroef 1,5 slag open.Misschien iets aan de rijke kant maar pakt nu wel direkt op.Koppeling ook even uit elkaar gehad maar zag er allemaal keurig netjes uit wilde er gelijk stalen tussenplaten in doen maar die zaten er al in.Morgen maar kijken wat die op de baan doet,mits de regen wegblijft.
 
Wij gaan als t goed is stiekum eerst ff oefenen op Rutten.
Voor t eerst sinds september op de motor.
Kunnen we ook op t enduro baantje ?
 
Wij gaan als t goed is stiekum eerst ff oefenen op Rutten.
Voor t eerst sinds september op de motor.
Kunnen we ook op t enduro baantje ?

Ik zie Lelystad juist als oefening. laatste keer rijden kan ik me serieus niet mee herinneren. Ergens ver voor mijn heupbreuk een jaar geleden. :P

Alleen op de crossbaan die dag.
 
wordt druk weekendje voor mij dan vrijdag Lelystad,zaterdag volle polle in Beckum als ik wordt uitgenodigd voor de straight Rythym sectie haha, Anders WBMC in Rilland,maandag Wemeldinge of Bleiswijk.
 
Ik heb er ook wel zin in! Hoop dat ik mijn 125 pre95 weer op tijd klaar heb voor vrijdag :)
 
Ik denk ook dat ik mn pre90 machine mee neem. Komt dat ding ook nog eens op de baan.

Het weer blijft super goed. Het gaat een mooie dag worden. :Y :] :] :]
 
Jongens, we mogen wat eerder de baan op. Vanaf 12:00. :] :]

Ik doe mijn best er voor die tijd te zijn ivm de baanhuur betaling. Hou dus even in de gaten of ik er ben. Zo ja kun je de baan op.

Tot Vrijdag! :W
 
wij zijn er ook rond 12 :)
Het wordt wat frisser morgen maar wel droog, lekker weer om te rijden dus :) :Y
 
Ik heb alleen nog maar een crf 250 dus die neem ik maar mee.Rijden hier 9.30 uur weg dus zullen er ook wel rond 12 uur zijn.Motor net weer helemaal klaar voor dit drukke weekend,Gisteravond nog onverwacht een wedstrijd gereden pfff wat een hitte haha.
 
Wij ook leuke dag gehad.
Na de 1ste paar rondjes wou ik eigenlijk inpakken en wegwezen, gelukkig ging t later wel lekker.
M'n vriendin ook lekker gereden.
Mag wat ons betreft vaker !
 
Terug
Bovenaan Onderaan