voorkuip monteren van een z750 op een SV?? wie?

Mascot

Die hard MF'er
4 mei 2005
846
0
Amsterdam
Ik heb een Suzuki sv 650 2004 model, heb een z750 voorkuip gekocht, maar hij moet gemonteerd worden, alleen ik ben niet zo heel handig in dat soort dingen, want het grote probleem is dat ik geen beugels heb om hem op te hangen, kan iemand mij daar bij hebben,
ik woon in amsterdam.
en € is gen probleem. daar komen we wel over uit denk ik.

mail me. Kaspertas@hotmail.com
 
kan je geen beugels kopen om koplampen mee te bevestigen en die verbouwen?

Ik heb op mijn 1100w mooie grote aluminium beugels zitten die je om de vork heen klemt en daar kan je dan weer iets anders aan vast bouten

full


niet heel duidelijk te zien maar misschien krijg je zo een idee.

En anders kan je eens kijken hoe het origineel zit bij een Z750, misschien dat je zo'n setje beugels kan bestellen en kan gebruiken?

Als je er niet uitkomt wil ik je wel een keer helpen, mail me maar ff dan.
 
Was bij de dealer geweest, zij hadden het er over dus dat k niet aan beugls zo kon komen, en ook niet zouden passen van een standaard z750.
 
Was bij de dealer geweest, zij hadden het er over dus dat k niet aan beugls zo kon komen, en ook niet zouden passen van een standaard z750.
Nee dat klopt, standaart zijn daar ook geen beugels voor om een z750 kap op een sv te maken.
Dat zou je toch echt zelf/moeten laten doen.
Warom probeer je het niet gewoon, een paar beugeltjes maken moet toch niet zo lastig zijn ? En dat scheeld je weer geld om het uit te besteden.
Ik zou zeggen gewoon lekker zelf probeeren, als je er dan niet uit komt kun je het hier vragen en daarna kan je het altijd nog laten doen.
 
Was bij de dealer geweest, zij hadden het er over dus dat k niet aan beugls zo kon komen, en ook niet zouden passen van een standaard z750.
nee, standaard beugels voor die combinatie zijn er inderdaad niet, maar als je standaard z750 beugels koopt kan je die misschien wel verbouwen voor jouw SV... Die standaard beugels moeten zo te bestellen zijn. Ik weet alleen niet hoe ze eruit zien en of ze passend zijn te maken voor de SV..
 
Kun je niet een beetje creatief zijn met wat karton? knip daar een passend beugeltje in uit, ga ermee naar een plaatwerker/ machinefabriekje in de buurt (goudengids) en die laat je dan je bouwwerk in alu of rvs uitlaseren of knippen.
Ik heb mijn koplampbeugel ook naar eigen ontwerp laten laseren uit rvs plaat van 4mm.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan