VRO cursus met open laser pijpen of met standaard

Met laser uitlaat of standaard?

  • laser

    Stemmen: 14 60,9%
  • standaard

    Stemmen: 9 39,1%

  • Totaal aantal stemmers
    23

knee down

Die hard MF'er
8 sep 2003
312
0
West-Friesland
Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb zaterdag (16-04) een VRO dag in Lelystad.
Ik heb in de kleine lettertjes gelezen dat de baanmeester je de toegang kan weigeren als je te veel geluid maakt met je uitlaat.
Ik rij op een TDM met open laser (prostock) pijpen dus das verre van standaard. :9~

Dus mijn vraag is weet iemand of ze hiet consequent in zijn. Of valt het allemaal wel mee en rijden er meer op zo'n dag met hun knalpot.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm ik heb wel een originele demper maar zit te twijfelen of ik die erop zet voor die ene dag vro :?
 
ik heb vorig jaar VRO 1 gedaan op lelystad.. Met een open LASER demper...

Het enigste wat ze zeiden: Zit wel mooi geluidje in :P

Dus ik ga zondag weer naar lelystad voor de VRO 2 met mijn LASER dempertje..

Mijn vader was vorig jaar ook meegegaan met een Triumph met een Triumph Circuit only uitlaat erop :P en ook geen commentaar gehad.
 
Maatje van me had ook geen enkel probleem met z'n open laser op een ZXR750. Zelf schroef ik wel de originele sigaar erop simpelweg omdat ik het risico niet wil lopen. Ze kunnen je weigeren en dan ben je dus je zuur betaalde centjes kwijt. Maar Lelystad is niet zo'n probleem met open sigaren.

:]
 
dat staat in de folder als disclaimer,mocht er controle door bv de politie in de buurt zijn,kan de organisatie niks verweten worden
 
In 2002 (ja idd al lang geleden...) met mijn Devil daar gereden.
Trouwens, 3 Devils, want toen hadden Greenie, Gixxer Pilot en ik dezelfde.
Geen enkel woord over de uitlaten gezegd, dus OK.
Veel plezier met je Laser daar :]

edit: zie net dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt.

[me]ZX Brabo heeft soms problemen met lezen |( [/me]
 
Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb zaterdag (16-04) een VRO dag in Lelystad.
Ik heb in de kleine lettertjes gelezen dat de baanmeester je de toegang kan weigeren als je te veel geluid maakt met je uitlaat.
Ik rij op een TDM met open laser (prostock) pijpen dus das verre van standaard. :9~

Dus mijn vraag is weet iemand of ze hiet consequent in zijn. Of valt het allemaal wel mee en rijden er meer op zo'n dag met hun knalpot.

Vorig jaar vroegen we aan een instructeur "hoe of wat over uitlaten".
Hij knipoogde en wees naar een overvliegend sportvliegtuigje dat van het vliegveld vlakbij kwam :}
Was geen officiele uitspraak...
 
Weet iemand van jullie misschien hoe ze er op Oirschot over denken? Volgende week zondag ga ik daar VRO1-en en onder mijn motor hangt een carbon openuitlaatsysteem van termignoni waar naar mijn mening aardig wat geluid uit komt. Ben bang dat ik ze er toch even af zal moeten schroeven ...
 
Weet iemand van jullie misschien hoe ze er op Oirschot over denken? Volgende week zondag ga ik daar VRO1-en en onder mijn motor hangt een carbon openuitlaatsysteem van termignoni waar naar mijn mening aardig wat geluid uit komt. Ben bang dat ik ze er toch even af zal moeten schroeven ...
Is daar een circuit dan :?
Of is dat op de openbare weg ofzo?
:]
 
In 2002 (ja idd al lang geleden...) met mijn Devil daar gereden.
Trouwens, 3 Devils, want toen hadden Greenie, Gixxer Pilot en ik dezelfde.
Geen enkel woord over de uitlaten gezegd, dus OK.
Veel plezier met je Laser daar :]

edit: zie net dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt.

[me]ZX Brabo heeft soms problemen met lezen |( [/me]

Duidelijk dan he :)
 
Is daar een circuit dan :?
Of is dat op de openbare weg ofzo?
:]

Er is daar op de legerbasis een apart circuit waar alle rijopleidingen van het leger gehouden worden.

Trouwens, ik was er dus afgelopen zaterdag. En het was een top cursus. Een aanrader voor iedere motorrijder.
 
Er is daar op de legerbasis een apart circuit waar alle rijopleidingen van het leger gehouden worden.

Trouwens, ik was er dus afgelopen zaterdag. En het was een top cursus. Een aanrader voor iedere motorrijder.

om precies te zijn is het een PIVM circuit.. Dus een circuit van de politie... waar de knmv tegen betaling zaterdag's en zondag's gebruik van mag maken..

Heb daar gister een VROII gevolgd.. ook een aanrader.

En ik heb hem gereden met een open LASER demper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan