VTR 1000F (Deel 5)

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
full
 
Eindelijk de foto's binnen....en het zijn er een berg....de meeste zal ik jullie besparen :P :P
 
Laatst bewerkt:
Hey Sparxx, SP ziet er erg gaaf uit.
Alleen jammer dat de mooiste kleur er niet bij zit!!
Ik zal binnekort even een mooie foto maken.
Groet,
John
 
Deel 5 alweer *O* *O*

Maarre Sparcxx ik heb geen VTR meer, mijne is Total Loss verklaard...
 
Thnx voor de complimenten mensen. Heb het even snel in elkaar geknoeid :p
Stukjes tekst over de VTR zijn welkom om in de startpost te verwerken!

hoe lang heb je ongeveer nodig om het tot zover te strippen?

Dacht dat ik zo'n uur a 2 uur bezig ben geweest.


Wat voor ruitje ga je bestellen?Ik moet nl ook nog opzoek naar een andere aangezien die van ebay duitsland niet goed past...ook mooi weggegooid geld!! :?

Welk ruitje is dat geweest? Van zo'n shop of een veiling van particulier?

[me="Sparxx"]heeft grootse plannen..[/me]
Ga waarschijnlijk m'n bugspoiler weer verkopen + het ruitje dat ik nog binnen moet komen. Want dat gaat zometeen niet meer passen.
 
Welk ruitje is dat geweest? Van zo'n shop of een veiling van particulier?

[me="Sparxx"]heeft grootse plannen..[/me]
Ga waarschijnlijk m'n bugspoiler weer verkopen + het ruitje dat ik nog binnen moet komen. Want dat gaat zometeen niet meer passen.

Uhmm een smoke ruitje double bobble...Hij biedt ze regelmatig aan op ebay!!In eerste instantie super mooi ruitje maar eenmaal gemonteerd was het waardeloos want de gaten kloppen niet, hij past er niet ver genoeg in!En was particuliere veiling alleen hij biedt ze steeds opnieuw aan...

Wat voor ruitje heb jij gekocht dan?Ik heb mischien wel interesse!Wil ik wel eerst ff een fotootje zien.. en wat vraag je ervoor?En die bugspoiler is die ongespoten of inmiddels al gespoten en wat vraag je hier voor?

Ennuh wat zijn je plannen? *D ben benieuwd!!
 
Laatst bewerkt:
Sparxx bedankt voor het snelle aanpassen van mijn naam in de startpost :)

Ik heb zelf wat krassen op de kuipdelen en afdekkapje zitten. Tevens een klein stukje lak van de tank (tot op de grondlak).
Kan iemand me vertellen waarmee ik die krasjes weg kan poetsen/polijsten en hoe ik dat stukje lak wat op de tank weg is het mooiste bij kan werken (zonder de tank helemaal te spuiten)?

Wat is polijsten trouwens precies?

Lees het graag :Y

Alvast bedankt! :}
 
Sparxx bedankt voor het snelle aanpassen van mijn naam in de startpost :)

Ik heb zelf wat krassen op de kuipdelen en afdekkapje zitten. Tevens een klein stukje lak van de tank (tot op de grondlak).
Kan iemand me vertellen waarmee ik die krasjes weg kan poetsen/polijsten en hoe ik dat stukje lak wat op de tank weg is het mooiste bij kan werken (zonder de tank helemaal te spuiten)?

Wat is polijsten trouwens precies?

Lees het graag :Y

Alvast bedankt! :}

Polijsten is als het ware een klein laagje van de lak eraf poetsen waardoor kleine krasjes verdwijnen!Diepe witte krassen krijg je hiermee niet weg... En voor de beschadiging gebruik even een lakstift. Zie je er niks meer van terug!!
 
Ik heb zelf wat krassen op de kuipdelen en afdekkapje zitten. Tevens een klein stukje lak van de tank (tot op de grondlak).
Kan iemand me vertellen waarmee ik die krasjes weg kan poetsen/polijsten en hoe ik dat stukje lak wat op de tank weg is het mooiste bij kan werken (zonder de tank helemaal te spuiten)?

:}

Even de kleurcode opzoeken, en lakstift bestellen bij japarts.nl
Succes!
 
hoi iedereen :W :W :W

ik rij nu al weer een tijdje op een vtr1000 f maar ik mis een ding op de motor

een olie tempertuur lampje sensor

heeft iemand er een op zijn motor gemonteerd zo ja waar en hoe (eventueel foto's)


bedankt voor de eventuele reactie's *D *D

mvg ronald
 
Wellicht een alternatief : olievuldop met temp meter.

De Kale

hoi iedereen :W :W :W

ik rij nu al weer een tijdje op een vtr1000 f maar ik mis een ding op de motor

een olie tempertuur lampje sensor

heeft iemand er een op zijn motor gemonteerd zo ja waar en hoe (eventueel foto's)


bedankt voor de eventuele reactie's *D *D

mvg ronald
 
wie heeft er nog en mooi setje valdoppen/crashprotectors liggen?
ik ben nog op zoek, maar prijzen van 160 euro of meer zie ik niet zo zitten.
 
wil binnenkort ook even een beurtje laten doen,
doe ik normaal gesproken zelf maar aangezien ik nu een motor heb welke aantoonbaar door de dealer is onderhouden wil ik dat ook zo houden.

weet iemand een goede dealer in de buurt van flevoland?
heb al wat gezocht op internet maar kwam alleen flevo motors tegen in almere,
dat is een honda AUTO dealer die er sinds kort een motorfietsdelaerschap bij heeft.

ik zoek toch wel een dealer met wat ervaring zeg maar.
 
gisteren mijn fiets ook weer opgehaald na een grote beurt
kleppen gesteld , carbs. gesynchroniseerd en afgesteld, nieuw olie en luchtfilter , remblokken vervangen, alle vloeistoffen ververst en bougie's vervangen

volgende week nog even nwe banden en ketting en tandwielen dan zijn we weer klaar voor het nwe seizoen *O* ( en €900,- armer -O- )


oh, ja de mijne stond ook wat te arm , veel ploffen en zo , nu hij wat rijker staat is dat bijna helemaal over

na zo'n beurt heb je pas in de gaten hoeveel beter hij kan lopen :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan