VTR SP Meeting 2010

concreet hoeveel zijn we nu voor 8-8-2010?
1. Pralientje------------------ Weekend + zondag circuit niv. 1+
2. Peterman------------------ Weekend + Zondag circuit Niv. 1
3. Don------------------------- Weekend + ??
4. Nitwith--------------------- Weekend + ??
5. JZ-------------------------- Weekend geen circuit
6. Sneedee------------------- Weekend + Zondag circuit Niv. 1
7. Trixz------------------------- Dag ovb en/of circuit
8. WSX------------------------- verjaardagsweekend OVB met zondag circuit niv. 1.


Wordt alweer een aardig gezellig clubje op deze manier! :]
Leuk detail; mijn vriendin heeft net besloten om 8-8 ook niv.1 nogmaals te doen. (vorig jaar was ze, ondanks de regen, laaiend enthousiast , en wil ze het nu weer ervaren)

My god, let it be sunny and beautifull day!

9. vtr sp1 freak (Jean)--------week-end en geen circuit (no deb killers)
 
ja geen circuit voor mij.

ga dan nog wel een beetje rijden in de eifel. hahah.
en film nog wel een beetje als ik wel bij het circuit mag komen dan.
 
Fuck, ik zit te slapen was in de veronderstelling dat het al geregeld was....niet dus!

Schrap mij maar van de lijst aangezien ze nu volzet zijn. Misschien kom ik wel met de motor even kijken even afhankelijk van hoe mijn planning er nu uit gaat zien.
 
Fuck, ik zit te slapen was in de veronderstelling dat het al geregeld was....niet dus!

Schrap mij maar van de lijst aangezien ze nu volzet zijn. Misschien kom ik wel met de motor even kijken even afhankelijk van hoe mijn planning er nu uit gaat zien.
HUH?! wat is er mis gegaan?
 
i_love_throwball_tshirt-p235978600871414025q6v8_400.jpg


:+

Maareh... gaat moeilijk worden voor mij, de 8ste, dus nog steeds ovb met een bezoek @ Zolder :/
 
Zo duurt niet lang meer mensen. Heb er al behoorlijk zin.

Gavanmiddag even mijn motor optuigen om te kijken of ik alles een beetje mee kan nemen ;) .

Zo niet, heb ik nog mooi even tijd om tassen o.i.d. te halen 8-) .

Zijn we nog met 9, of zijn er nog mensen afgevallen?


Is er ook iemand met de route voor zaterdag bezig geweest?
 
Ga je je nu al pakken voor wat nog een maand duurt? Ik ga eerst nog eens even met de motor met vakantie. Maar je hebt gelijk het word alweer kort dag. Is wellicht goed om de actuele stand van zaken op te nemen.
Dus mannen/vrouwen, wie is er dit jaar bij?
- Peterman
- Pralientje

De route van zaterdag is wel bekend. Maar dat ligt ook een beetje aan het weer uiteraard.....
 
Laatst bewerkt:
Ach weer of geen weer gewoon rijden hoor. Voor mij is het een compleet nieuwe omgeving dus dat is altijd al fantastisch, Friesland wordt wel een beetje eentonig zo langzamerhand.

Wat het pakken betreft heb ik alleen een rugzak, maar wil de tanktas van mijn pa even proberen, die lijkt mij comfortabeler.

Zag ook dat donny nog een bagster hoes ofzo te koop had. Is, mocht de tanktas niet goed passen, ook een optie.

En anders heb ik mooi een maandje de tijd om even lekker te shoppen :P .
 
Kom vrijdagavond als alles goed gaat,want als ik zaterdagochtend moet gaan rijden en dan nog de hele dag ben ik gebroken,had ik met de suberbike ook.

Je kan ook de lidl ff in de gaten houden,heb ik vorig jaar rond deze tijd een tanktas gescoord,super handig ding...
 
Hoi mede sp broederss :W
is er nog plaats voor de zaterdagrit wil wel mee gaan maar kan alleen zaterdag :]
 
no problemo! hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Zijn er mensen met navigatie op de SP?
 
Hoi. ik ben er natuurlijk oo vrijdag avond. en een bagster is wel handig. hb ik ook. er zijn genoeg mensen die zeggen mm at is niet zo mooi. maar ja he.

pralentje moeten we zelf bedjes mee nemen. of is het samen as last year. en ik heb wel iets van navigatie maar die is van ijn nokia. dat is echt zo van a naar b op een snelle manier ik kan daar geen route in zetten.
 
Bedankt voor de tip sneedee, maar mijn pa heeft al toegezegd dat ik die van hem wel kan lenen.

Gister het ding even volgepropt en met de vriendin naar het strand geweest op de motor.
Mooie dag naar het noordzeestrand, en de tanktas was ruim genoeg.

Ik kan zeggen... ideaal! zo'n ding. Voor mij als het een beetje kan geen rugzak meer.
 
Hoi. ik ben er natuurlijk oo vrijdag avond. en een bagster is wel handig. hb ik ook. er zijn genoeg mensen die zeggen mm at is niet zo mooi. maar ja he.

pralentje moeten we zelf bedjes mee nemen. of is het samen as last year. en ik heb wel iets van navigatie maar die is van ijn nokia. dat is echt zo van a naar b op een snelle manier ik kan daar geen route in zetten.
Ik zal weer voor de matjes, slaapzakken en eten zorgen.
 
Ik ben ook weer van de partij. Denk dat ik vrijdag avond die kant op kom. Anders moet ik zaterdag ochtend wel erg vroeg vertrekken. En dan nog een tochtje rijden op de dag zelf.
Zet de motor wel in de bus denk ik. Kan ik mooi makkelijk me zooi meenemen.

:W
 
Mooi dat je er weer bij bent JZ!

Ik ga maandag voor 2 weekjes met vakantie. Ik zal zorgen dat ik optijd terug ben, voor alle boodschapjes te doen.
Als iemand van jullie (Don?) een lijstje bijhoud, van wie allemaal komt en dat op de begin post plaatst, dan hoef ik niet het hele topic door te spitten.
Thanks!

Ik heb er zin in!
in_mood2.jpg
 
Laatst bewerkt:
tsjechie, polen, Ukraine, slovenie, hungarije...... hoe en wat, weten we niet precies. We laten ons maar weer verrassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan