waardeloze actie van Shell (Boycot!!!!)

Waardeloze actie, of niet

  • Ja, volkomen ruk

    Stemmen: 22 28,9%
  • Nee, geweldig dat motorrijders niet mee mogen doen

    Stemmen: 6 7,9%
  • Nee, ik haat schaalmodelletjes

    Stemmen: 8 10,5%
  • Als 't nou motorminiaturen waren

    Stemmen: 40 52,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76

JAMF

Holy Crêpe
12 aug 2006
3.374
889
Rotterdam
Bij Vpower krijg je een ferrarimodelletje voor 1 euro

Deelname
De klant van Shell kan slechts deelnemen aan de Actie door het tanken van minimaal 30 literShell V-Power en/of V-Power Diesel tijdens de actieperiode en betaling van 1 euro voor de aanschaf van een Ferrari modelautootje. Per tankbeurt kan er 1 Ferrari modelauto gekocht worden. De Ferrari modelautootjes zijn alleen te koop op de Shell stations.

In mijn fiets krijg op 't matje 22 liter, en dan mot ik douwe naar 't pompstation

Lekker sociaal voor de motorrijders
Ik kots erop,
puke.gif
geen Vpower meer, haal wel verbeterd sap bij BP , krijg je gewoon freebies en je mag ook gewoon meedoen met alle acties
 
Wat heb ik aan een Ferrari model auto ??? Rij motor en wil dat zo houden, kom trouwens maar aan 15 liter nokvol.

*Tot Shell hem steekt daar waar de zon niet aan komt* :Y
 
:Z

Dan koop je bij de willekeurig speelgoedzaak een modelautootje van € 1,-





;)
 
Waarom boycotten? Laten we tankstations gaan platbranden totdat deze discriminatie stopt!!
 
jeeeeej ferari oto :W

Schaalauto`s zijn k*t, shell ook, en voorwaarden van acties ook.

En dat ook nog 1 euro betalen voor zoon onding :X


Maw als ze laatste keer de prijsverhogingen achter wege hadden gelaten had iedereen nu gratis zoon auto gekregen _O-
 
Waarom boycotten? Laten we tankstations gaan platbranden totdat deze discriminatie stopt!!
En daarna zeuren dat we nergens kunnen tanken O-)


Maar serieus, in Frankrijk heb je vaak ook dat je voor 15 euro oid moet tanken, daar kom ik ook niet altijd aan.
Ik denk dat je vast wel iets kunt regelen als je je bonnetjes bewaart en dan kunt laten zien dat je wel degelijk zoveel hebt getankt.
 
Mensen zeuren altijd dat benzine zo duur is, en toch zijn er mensen die V-power kopen die NOG duurder is |(
Ik tank gewoon bij Tango, is het goedkoopst bij ons in de regio en mijn motor maakt het geen fuck uit :N
 
Bij Vpower krijg je een ferrarimodelletje voor 1 euroIn mijn fiets krijg op 't matje 22 liter, en dan mot ik douwe naar 't pompstation

Lekker sociaal voor de motorrijders
Ik kots erop, (Afbeelding) geen Vpower meer, haal wel verbeterd sap bij BP , krijg je gewoon freebies en je mag ook gewoon meedoen met alle acties
Haha, of gewoon 8 liter er naast laten lopen... Jij blij met je autootje voor 1 euro :P
 
Ik boycot de shell al vele jaren . Zogenaamde gratis zegels uitgeven die je in werkelijkheid betaald |( ze zijn niet voor niets de duurste .
 
Is het jankdag vandaag :?
Wat een drukte om een stel schaalmodelletjes en nog wel van een auto ook :N
Maar goed, dan ga je BP tanken. Dat zal vast stukken beter voelen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan