Wat ga je kopen, of wat heb je gekocht op de Motorbeurs '17?

De score :
[afbeelding]
paar Evo korte laarzen
Sweater Mickey #60
4l Eurol Olie
en niet op de foto een proefabo (5 nummer) Motor Magazine voor €15

Verder wat info vergaderd over bike-bike communicatie :)

om met 4ltr olie op de beurs rond te lopen gaat me toch te ver :?
al kreeg ik 't gratis :+
 
handschoenen
full
 
Wat mij ook opviel is dat ik vele motor merken heb zien staan in allerlei types maar geeneen honda cbr 600rr occasion of toeval of gemist kan ook maar viel me wel op.

@zoeffie73 handschoentjes bij motorplaza gehaald?

Ik zag ze daar ook liggen heb daar de alpine :t stars sp1 gekocht en ook goed geholpen ondanks de drukte
 
Bij binnenkomst ben ik eerst gericht naar stands geweest die ik ZEKER wilde bezoeken mbv een plattegrondje wat ik thuis al had geprint.(zelfde die je bij de ingang krijgt aangereikt) Print was trouwens slecht leesbaar. Of ligt dat aan mijn digi-onhandigheid? Er was iig op de site geen print-knop voor uitprinten van plattegrond.


Jazeker, veel kletsen en passen. Ik had eea nodig, dus ook kopen!

Aha, jij zegt nu dus ook dat je al snel de weg kwijt kon zijn.
Op de info-borden was het idd wel duidelijk aangegeven. Echter verschillende keren naar zo'n bord moeten lopen om de oriëntatie weer terug te krijgen. Al zou er in de hallen tegen de wanden maar borden hangen met noord, zuid ect. Dan houdt je iig de goede richting vast.

Er was een Motorbeurs app. Met zoekfunctie waar wat zit. Kun je ook inzoomen. Werkte perfect!
 
Was met m'n vriendin.
Helm voor haar gekocht.

Voor mij El Cheapo herfst handschoenen.
Lelystad dagje gekocht voor mezelf, en cadeau aan m'n broertje.

Verder veel reisfolders voor dit jaar en oriënteren op volgende vakanties.

Was wel druk. Volgende keer donderdag overdag.
 
Vrijdag geweest met vrouwlief. Was redelijk te doen qua drukte. Auto geparkeerd bij de Bazaar voor 10 euro en met een kop koffie in de bus naar de Jaarbeurs. Ging heel soepeltjes.
Was aan het twijfelen of ik misschien toch een andere motor wilde en had me voorgenomen om veel verschillende modellen qua zit even uit te proberen...blijkt m'n eigen Super Tenere 1200 toch het beste te zitten :-)
Hebben bij Wera ook een mooi sleutelsetje gescoord. Waren op zoek naar thermo onderkleding maar bijna nergens te vinden. Wel lekker rondgeneust en wat vakantie ideetjes opgedaan.

Zaterdag bij Termaat nog een Nolan 104 gekocht voor haar, min 20%.... De zwarte helm met roze streep die op de beurs in de truck stond ging niet via de importeur maar rechtstreeks bij Nolan. Unieke helm dus :-) En voor mij nog een setje Rukka Gore Tex handschoenen, ook min 20%
 
Op zondag gegaan.
Drukte was goed te doen, en natuurlijk vlakbij de beurs gratis parkeren.

Ik heb een bult Kukko lager(de-)montagegereedschap gekocht met bijna 50% korting. Maar ja, dan toch nog 650 Euro bij elkaar.....

Mijn nieuwe helm Arai RX-7V HRC nog maar even niet aangeschaft. Gereedschap is belangrijker.
 
Wat mij ook opviel is dat ik vele motor merken heb zien staan in allerlei types maar geeneen honda cbr 600rr occasion of toeval of gemist kan ook maar viel me wel op.

@zoeffie73 handschoentjes bij motorplaza gehaald?

Ik zag ze daar ook liggen heb daar de alpine :t stars sp1 gekocht en ook goed geholpen ondanks de drukte

Ik heb deze bij Kalsbeek gekocht,ging nog redelijk wat van de prijs af.
Dus helemaal happy ;-)
 
Verschillende spullen gekocht op de beurs.
Toch heb ik daar niet mijn hele lijstje kunnen afwerken.

Vandaag was ik voor mijn werk in Z.Limburg. Ja, dan is Aken wel heel dichtbij.
Louis, Polo en Hein Gericke zitten heel vlak bij elkaar. FC Moto is 3 km verder.
Tegenover Polo is er een off. Yamaha-dealer. Daar een paar O-ringetjes gehaald.

Ik heb nog een regenbroek in bestelling bij Termaat.
Daarmee lijkt mijn boodschappenlijstje afgewerkt en kan motor-seizoen 2017 van start.
Als moet kan ik dus spoedig naar de Noordkaap. Dan wel iets beter weer hoop ik........
(en dan heb ik die broek ook niet echt nodig)
 
Mailtje gehad van alpine, proberen alles te leveren voor 31 maart. Wat ook wel fijn is dat de afdrukken erbij geleverd worden in verband met extra set laten maken.
 
Niks gekocht, wel mijn eerste motor te koop zien staan!
Was sinds ik hem 2 jaar geleden heb ingeruild geen km meer mee gereden _O- , stond dan ook voor een stevige prijs te koop
 
Dan staat die er denk ik nog wel even.

Sommige dealers blijven hardleers.
Hier bij een plaatselijke autodealer staan al bijna 5 jaar enkele Fiats Bravo station.
Nee, niet echt mooi. Maar nu al helemaal niet meer omdat ze groen zijn uitgeslagen.
De prijzen die weet ik niet, maar wrs veel te duur anders waren ze wel verkocht geweest.

Over een paar jaar komt de sloop ze ophalen voor schrootwaarde!
 
Donders ! Heel mooi, maar ook erg prijzig. Wat doet je voor deze kiezen als ik vragen mag ?
Een paar redenen, waaronder pasvorm, het feit dat ik (ook) een motor in HRC-kleuren heb, en het feit dat ik dealer ben waardoor ik niet alleen een leuke korting krijg, maar hem ook op de zaak kan kopen (geen BTW en wel aftrek van de inkomstenbelasting). Maar dan nog is het niet goedkoop voor een extra helm.... Ik heb ook nog een Schubert C3 en een Arai RX7 Dunlop 200 Victories special Edition by Drudi Design.
 
Terug
Bovenaan Onderaan