Wat je kwijt wilt over de Aprilia SL1000 Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daydreamer, heb je die falco nou nog gekocht :?

nee, helaas nog niet.. gedwongen druk geweest met andere dingen en moet eerst mn SV verkopen.. '(

zal in de komende maanden wel goed gaan komen... ook even aankijken wat er te koop komt.. aan de ene kant heb ik niet zo'n haast (wil een goede) en aan de andere kant heb ik em ook 't liefst morgen in de garage staan (heb je geestelijk ook weer rust..) :+

Komt wel goed.. uiteindelijk.. ;)
 
zo lang het maar een falco gaat worden komt het uberhaupt wel goed ;)

Dat het een Falco word is redelijk zeker.. al moet ik bekennen dat het uitzoeken van mn eerste fiets een stuk makkelijker was - nog weinig zorgen of voorkeuren mbt. bagagemogelijkheden, ergonomie, stuureigenschappen e.d. :+

Denk dat de Falco het dichtst bij mijn voorkeuren komt en binnen budget is, voel wel veel voor zo'n underbelly dus dat zal weer extra knaken gaan kosten.. O-)

Heb na het oplaten van wat proefballonnetjes in mn omgeving iig al 2 reacties op mn huidige SV, hopen dat het iets oplevert.. :)
 
en net kwam de postbode het sinterklaascadeautje brengen.

Jippy *O* *O* *O*

goodies.jpg


alleen een beetje balen dat vadertje staat nog ff btw wilde vangen :X
 
@Bizzje

Mooi spul!! Jaloers op de achterveer/demper van Ohlins.. :9~


Ik ben gister Duitsland f ingeweest over de A31 richting Meppen..
Ik weet nu de top van m'n Falco; 255 km/u op de teller met tegenwind.
Door de vele regen ben ik niet terug gegaan, zodat ik wind mee zou hebben.

Dus dit is voorlopig de rit waar ik de topsnelheid getest heb.
Er volgt ongetwijveld een tweede poging!! :+
 
en net kwam de postbode het sinterklaascadeautje brengen.

Jippy *O* *O* *O*

[afbeelding]

alleen een beetje balen dat vadertje staat nog ff btw wilde vangen :X

das een mooie veer!!! ondanks de verre rit heb ik wel eentje van sachs liggen...super ding....kom hem graag bij je langs brengen en neem de ohlings welmee :z
 
Op de foto staat niet eens mijn nieuwe topkuipje -O-


Straks eindelijk EIN DE LIJK, weer een goede topkuip *O*
Wacht ook nog maar sinds begin februari :X
 
ben benieuwd wat die RSV van je haalt?

Ik haalde de top gister met een Falco waar de restricties van af zijn he!
Toch altijd wel kicke...ff hard rijden!

[SL1000 Hierro]

Falco zou volgens de vorige eigenaar rond de 262 moeten lopen. maar dat moeten we natuurlijk wel ff controleren O-)

de mijne, ach de 2004 liep behoorlijk vlotjes, dus dat zal de 2005 ook wel halen vermoed ik:

hispeed.jpg
 
Laatst bewerkt:
[SL1000 Hierro]

Falco zou volgens de vorige eigenaar rond de 262 moeten lopen. maar dat moeten we natuurlijk wel ff controleren O-)

de mijne, ach de 2004 liep behoorlijk vlotjes, dus dat zal de 2005 ook wel halen vermoed ik:

[afbeelding]


Ach.. deze teller snelheden lijken altijd leuk, maar je moet van de tellersnelheid ongeveer een 10% aftrekken.. dat zou betekenen dat je RSV toen een 264 km/u haalde en mijn Falco circa 230 km/u.. toch nog 34 km/u verschil!


Ach..toch lekker!! :Y
 
tsja het blijft geen R1, Hayabusa, of gixxer 1000. overigens is mijn tellerafwijking ongeveer 6% en geen 10% maar goed. 't spul loopt snel zat :Y
 
[me="The Beerhunter"]mompelt iets over afstellen[/me]

[me="The Beerhunter"]mompelt er achteraan dat hij dat al erg lang roept[/me]

[me="The Beerhunter"]mompelt nog wat verder[/me]

[me="The Beerhunter"]mompelt dat hij d'r eigenlijk best ff naar de top kan jagen...[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan