Waterdichte telefoonhouder met eigen hoesje

jasonsmets

Rookie
30 jan 2022
4
0
Hi!

Ik ben ondertussen al enkele uren aan het zoeken naar een telefoonhouder die:
- Waterdicht is.
- Waarvoor ik niet heel de dag met een apart hoesje rond hoeft te lopen.
- Waarvoor ik niet mijn telefoon elke keer uit m'n hoesje moet halen.

* Ik heb een iPhone 11 Pro

Een hoesje zoals hieronder te zien is zou prima zijn, maar ik lees alleen maar verhalen over dat de telefoon niet goed vastzit aan de houder. Ik wil natuurlijk absoluut niet m'n telefoon op het asfalt moeten terugzoeken bij een drempel.

1647181477550.png


Daarnaast lees ik veel positieve verhalen over de RAM Mounts, maar deze zijn niet waterdicht.

Ik ben benieuwd of jullie wellicht een goede telefoonhouder weten voor mijn situatie. :)
 
Nadeel van zo'n hoesje is dat er condens ontstaat in het hoesje al de zon erop schijnt.|
Dan is de telefoon nog steeds nat.
 
Mag ik vragen waarom die houder waterdicht moet zijn, neem aan dat je Iphone al waterdicht is?
Klopt, maar lijkt me erg onhandig als je telefoon nat wordt. Heb er geen ervaring mee, wellicht dat dat totaal geen probleem is?
 
Klopt, maar lijkt me erg onhandig als je telefoon nat wordt. Heb er geen ervaring mee, wellicht dat dat totaal geen probleem is?
Zou inderdaad geen probleem moeten zijn, hangt er natuurlijk ook vanaf of je veel in de regen gaat rijden. Maar waar je wel over moet nadenken is de trillingen die veel moderne telefoons niet goed aankunnen waardoor de camera’s stuk gaan. Daar is al veel over geschreven hier.
 
Zou inderdaad geen probleem moeten zijn, hangt er natuurlijk ook vanaf of je veel in de regen gaat rijden. Maar waar je wel over moet nadenken is de trillingen die veel moderne telefoons niet goed aankunnen waardoor de camera’s stuk gaan. Daar is al veel over geschreven hier.
Ik heb ook zo`n houder als ts.
Om de trillingen op te vangen doe ik een spons achter de telefoon.

En ik zeker hem aan het stuur met een onderlijntje die te koop zijn in de hengelsport.
1_16_17.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan