Weer zo'n lekker vooroordeel

Mack

MF veteraan
17 mrt 2003
8.321
2
Den Bosch
Ik zat de site van nu.nl een beetje te bekijken, kom ik dit tegen, op de volgende link kunnen jullie alles zien staan (beetje scrollen naar onder):

http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=277689&c=950

"Af en toe betrap ik mezelf dat ik het gaspedaal van onze Boro diep intrap. Mijn top van bijna 155 km/h is niets vergeleken met de echte snelheidsheidsduivel. Ze passeren me regelmatig. Vaak zijn het motorrijders die 'voorbijsjezen' of aan mijn bumper kleven. Vreselijk irritant."

Vooral die opmerkingen die ik hier citeer staan me niet aan :(
 
Ik zat de site van nu.nl een beetje te bekijken, kom ik dit tegen, op de volgende link kunnen jullie alles zien staan (beetje scrollen naar onder):

http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=277689&c=950

"Af en toe betrap ik mezelf dat ik het gaspedaal van onze Boro diep intrap. Mijn top van bijna 155 km/h is niets vergeleken met de echte snelheidsheidsduivel. Ze passeren me regelmatig. Vaak zijn het motorrijders die 'voorbijsjezen' of aan mijn bumper kleven. Vreselijk irritant."

Vooral die opmerkingen die ik hier citeer staan me niet aan :(

Van mij mag ie met die 155km/h de vangrail in.
edit: hmm ben agressief vandaag... :(
 
Ik zat de site van nu.nl een beetje te bekijken, kom ik dit tegen, op de volgende link kunnen jullie alles zien staan (beetje scrollen naar onder):

http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=277689&c=950

"Af en toe betrap ik mezelf dat ik het gaspedaal van onze Boro diep intrap. Mijn top van bijna 155 km/h is niets vergeleken met de echte snelheidsheidsduivel. Ze passeren me regelmatig. Vaak zijn het motorrijders die 'voorbijsjezen' of aan mijn bumper kleven. Vreselijk irritant."

Vooral die opmerkingen die ik hier citeer staan me niet aan :(
Laat je je echt opnaaien door iemand die 155 hard vindt :?
 
Vooral die opmerkingen die ik hier citeer staan me niet aan :(
Ik snap niet waar je je druk over maakt. Zo'n erge beschuldiging vind ik het nou ook weer niet en volgens mij heeftie nog aardig gelijk ook. Hij zegt toch niet dat alle motorrijders zo zijn. Alleen dat als hij ingehaald wordt het een motorrijder betreft; snap ik! En als hij denkt met 155 snel te gaan en niet opzij wilt dan moet dat duidelijk gemaakt worden toch? Snap ik! :9 haha Echter ik kleef niet, ik geef effe een 'seintje' *D
 
Hij brengt het alsof de "snelheidsduivels" in het gros van de gevallen de motorrijders zijn, zo blijkt wel uit het woordje "vaak".
 
Dit is geen vooroordeel maar een constatering van de persoon in kwestie.

Constatering: "Vaak zijn het motorrijders die 'voorbijsjezen' of aan mijn bumper kleven."

Vooroordeel: "Het zullen wel weer motorrijders zijn."

Je moet je niet zo druk maken hoe andere mensen over 'je' / 'ons' denken... :)
 
Meneer meet wel een beetje met twee maten. Zelf rijdt hij soms blijkbaar 155, wat toch echt minstens 35 te hard is, maar als iemand dan nog harder rijdt is het opeens een snelheidsduivel. Tsja :Z

gaat een bora maar een 155 :?
Aangenomen dat zijn Boro idd een Bora is: die dingen zijn geleverd met een 1.4 en met een SDI, dus die zullen idd wel niet harder lopen dan 155
 
Dat je je daar nog aan kan irriteren ...
leuk filmpje overigens :+
zie het als amusement ... denk om je hart ...
nog een koppie groene thee?


grtz.
Dr.@
 
155 km/uur, da's ongeveer waar ik naar m'n tweede versnelling moet overschakelen... 8-)

Wat een loser :9
 
Lullo's die denken dat 155 hardrijden is :X

Ik kom ze elke dag tegen. Vooral het seinen met hun lichten als je ze dan maar rechts inhaald is :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan