Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij ook,bij mij heette het iig Proefverlof,in '83. Was de laatste die het nog zo gedaan heb denk ik,was in begin october,eind november rijbewijs gehaald,na 8 lessen.
Was wel mooi dat blauwe L-plaatje,bij mij had ik hem met 1 boutje,en een vleugelmoer met veerringetje vast gezet. Dus zodra ik de gemeente grens had bereikt even stoppen om het plaatje achter de kentekenplaat te draaien,moertje weer vast,en rijden maar. O-)
 
Laatst bewerkt:
bij mij heette het oefenvergunning (1967) je mocht er een rechte verbindingsweg tussen twee dorpen mee heen en weer rijden en de kortste route van huis uit daarheen.
DIE LETTER l van les kan ik me niet herinneren dat ik die ooit gehad heb, ben wel vaar verdwaald maar toch na twee lessen op een scooter in een keer geslaagd, zelfde dag voor de auto, na tien lessen ook in een keer geslaagd.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ook,bij mij heette het iig Proefverlof,in '83. Was de laatste die het nog zo gedaan heb denk ik,was in begin october,eind november rijbewijs gehaald,na 8 lessen.
Was wel mooi dat blauwe L-plaatje,bij mij had ik hem met 1 boutje,en een vleugelmoer met veerringetje vast gezet. Dus zodra ik de gemeente grens had bereikt even stoppen om het plaatje achter de kentekenplaat te draaien,moertje weer vast,en rijden maar. O-)

Ik heb maar 1 les gehad, en heb ook nog afgereden op m'n eigen motor.

M'n hele motorrijbewijs heeft me destijds 127 gulden gekost.....moet je nu zien.
 
Ik heb maar 1 les gehad, en heb ook nog afgereden op m'n eigen motor.

M'n hele motorrijbewijs heeft me destijds 127 gulden gekost.....moet je nu zien.

Ik reed af in mijn diensttijd op eigen motor, :] twee flessen jenever was de prijs.
Daarna ff overschrijven op je burger papiertje Fl 12,00 :t
 
Foto van een van mijn brikjes dan maar?
full
 
Laatst bewerkt:
Nee, daar is deze Matchless te jong voor (1961). Dit was langs de Loire bij Saumur op weg naar de internationale rally in La Rochelle.
Een half uur na deze foto kreeg ik een hele beste onweersbui op mijn helmpje :X
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste motor. een Matchless 1 cil 350 cc 1954 foto mei 1971
In spiegelbeeld helaas , gespot in mijn foto boek.

full
 
Laatst bewerkt:
Mensen, dit topic is een beetje aan het "vervuilen". Het is de bedoeling dat je hier laat zien wat je langs de weg, "in het wild" tegenkomt, niet wat je in je schuur hebt staan. Hoe mooi dat ook is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan