Wie doet er mee? 500 c.c. 2T- meeting

Wie doet mee en wie komt en waar?

  • Doet mee met een 2T.

    Stemmen: 9 39,1%
  • Komt voor de lol.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Komt absoluut niet.

    Stemmen: 5 21,7%
  • Weet niet of hij komt.

    Stemmen: 1 4,3%
  • Afhankelijk van de plaats

    Stemmen: 8 34,8%

  • Totaal aantal stemmers
    23

Mario2T

MF veteraan
26 dec 2004
14.797
1
Vlagtwedde
Nou, gelijk maar even een poging wagen.

In diverse topics is er al eens over een 500 c.c. 2T meeting gesproken.

Dus: Honda CR500, Kawasaki KX500, KTM SX500 enz. enz.
Wat mij betreft alle ,,dikke" tweetakt fietsen!

Vraagje:

Wie heeft er zin om mee te doen en wanneer ongeveer?

Zou vreselijk handig zijn, dat de animo van te voren bekend is, zodat we weten voor hoeveel liefhebbers iets organiseren.

Shoot!


Uiteraard is wat mij betreft iedereen die voor de gezelligheid wil komen, ook welkom! Dus ook zonder dikke tweetakt gewoon welkom!
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel mee doen :)

Lijkt me n goed idee om een keer bij elkaar te komen! Ik woon in Noord-Limburg ;) Toch n eindje rijden naar jou Mario. Wat betreft de plaats: een baan, of heeft er iemand een leuke achtertuin?

Ben benieuwd wie er allemaal reageert...


Luc
 
Mijn voorstel zou ook zijn, om het ergens centraal in NL. te doen.

120/140 km. is nog te doen voor de meesten en dan zou er ook eens iemand verder, of minder ver moeten, maar als iedereen 300 km. moet, dan wordt het minder leuk.
 
Als het ergens centraal is wil ik zeker langskomen om ff wat 2takt monsters te kijken :}
En misschien heb ik er dan wel zelf al een :9
 
nou ik kom cker wel ff kijken naar de beesten :Y :Y :Y , als het een beetje in de buurt is. Laterzzzzz :W :W :W :W
 
Als het niet te ver voor me is dan wil ik zeker wel komen, alleen zeker is dat het fietsen wordt. :9

full
 
he mario en niels...
eindelijk dan staat er wat te gebeuren.hier zijn een stuk of 10 man die wel mee willen,had al een keer over zoeiets gehad.
alleen weet ik niet of ik erbij kan zijn ivm hernia operatie.
maar ik weet zeker dat we zo met elkaar die kant op kunnen we hebben het vervoer er wel voor staan hier.
zou de maand maart niets zijn, dan zijn we als het goed is van het slechte weer af ja en hebben we nog ff tijd om alles klaar te maken en te regelen natuurlijk.




nou heb er nu al zin in :] :} :]
 
Laatst bewerkt:
Hey ,,XR Blade" goed idee!

Dan wordt het cluppie al groter!
Vind zelf dat we toch zeker een man of 30 op de been moeten brengen die toch echt even gaan rijden!

Misschien is medio maart wel het beste, want dan heben we inderdaad nog even tijd.

Ik wacht de reacties wel af en anders gaan we gewoon een keer naar Pottendijk, als de reacties tegenvallen!!
 
FF een vraagje. Gewoon om over de weg te gaan.....of echt jakkeren in het terein??
 
Heb even rondgebeld:

Een mogelijkheid zou de baan van MC Nunspeet zijn.
Hier wil men eventueel wel medewerking verlenen, maar omdat het een bij de KNMV aangesloten baan is moet iedereen wel een districtslicentie hebben i.v.m. de verzekering.

Kosten van een districtslicentie zijn ongeveer 40 euro en een dagpasje voor een baan ongeveer 10 euro.

Daarnaast is het even de vraag wanneer dit zou kunnen. Zomer zou het beste uitkomen, voor MC Nunspeet, want heb al even contact gehad.

Ligt wel mooi centraal!!

Andere ideeën zijn welkom, hoor! S.v.p. wel even met vermelding van de kosten.
Kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dit wel belangrijk vinden.
 
Laatst bewerkt:
Hallo ben even verhuist

Maart


Ik doe mee.

Andere vraag op wat van dag.

Tip

De flijing boetoe Joure heeft een zandbaan . woensdags 17.30 tot 20.00
zaterdag 13.00 tot 17.30

Trainingspas mee of daglicentie ook mogelijk.

Mooie baan ook crossbaan aanwezig voor liefhebber.

En te slotte good kantine koude en warme dranks en haps


K zie het wel wat de reaties zijn

full
:] :] :] :] :] :]
 
Heb even rondgebeld:

Een mogelijkheid zou de baan van MC Nunspeet zijn.
Hier wil men eventueel wel medewerking verlenen, maar omdat het een bij de KNMV aangesloten baan is moet iedereen wel een districtslicentie hebben i.v.m. de verzekering.

Kosten van een districtslicentie zijn ongeveer 40 euro en een dagpasje voor een baan ongeveer 10 euro.

Daarnaast is het even de vraag wanneer dit zou kunnen. Zomer zou het beste uitkomen, voor MC Nunspeet, want heb al even contact gehad.

Ligt wel mooi centraal!!

Andere ideeën zijn welkom, hoor! S.v.p. wel even met vermelding van de kosten.
Kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dit wel belangrijk vinden.

ik wil ook mee doen lijkt me heftig,

maar euh,

zijn er ook verplichtigen berteft beschermende kleding enz.???
 
Hallo ben even verhuist

Maart


Ik doe mee.

Andere vraag op wat van dag.

Tip

De flijing boetoe Joure heeft een zandbaan . woensdags 17.30 tot 20.00
zaterdag 13.00 tot 17.30

Trainingspas mee of daglicentie ook mogelijk.

Mooie baan ook crossbaan aanwezig voor liefhebber.

En te slotte good kantine koude en warme dranks en haps


K zie het wel wat de reaties zijn

(Afbeelding) :] :] :] :] :] :]


ja joure is nog beter,

15km van mijn huisie, en veel centraler in nederland dan nunspeet
*D
 
De flijing boetoe Joure heeft een zandbaan . woensdags 17.30 tot 20.00
zaterdag 13.00 tot 17.30

Mooie baan ook crossbaan aanwezig voor liefhebber.

(Afbeelding) :] :] :] :] :] :]
Whahaha, joure een mooie baan? _O- Man, er zitten zulke gaten in die baan dat je bijna van je motor afstuitert.. _O-
Maar als jullie in joure gaan meeten, probeer ik ook even lang te komen. Wel met een 125'je ;) , wil al dat 2takt geweld wel eens zien. :9
 
ik hoop dat het een mooie hobby dag wordt toch en geen een of andere wedstryddag
blijft tenslotte een meeting en een fundag hoop ik.
 
Ik heb het topic toch nog even maar gevolgt, ondanks ik niet mee zal kunnen doen. In groesbeek ligt ook een crossbaan. Die wordt ook wel eens gebruikt door derden. Moet er alleen een vergunning worden geregeld. Dat blijkt niet te moeilijk te zijn.

Mischien een idee?
 
Whahaha, joure een mooie baan? _O- Man, er zitten zulke gaten in die baan dat je bijna van je motor afstuitert.. _O-
Maar als jullie in joure gaan meeten, probeer ik ook even lang te komen. Wel met een 125'je ;) , wil al dat 2takt geweld wel eens zien. :9


Ben al 5jaar lid dus ik weet als geen ander hoe de zandbaan is

En die is vlak :Y

Maar als je de crossbaan bedoeld inderdaad die is wat heuvelig _O-

Dat is volgens mij de bedoeling van een crossbaan.

groet 8-) 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan