Wie heeft er ervaring met een motorpak op maat? :)

CuteeD

MF'er
13 apr 2011
61
0
Facebook
Hi guys!

Heeft iemand ervaring met het ontwerpen en op maat laten maken van een motorpak?

Aangezien ze vrij lang mee gaan leek het mij gaaf om m'n eigen motorpak te laten designen! Sowieso vind ik het belangrijk dat hij echt goed zit, en als je dan toch bezig bent.. O-)

Thnx iig!
 
Hi guys!

Heeft iemand ervaring met het ontwerpen en op maat laten maken van een motorpak?

Aangezien ze vrij lang mee gaan leek het mij gaaf om m'n eigen motorpak te laten designen! Sowieso vind ik het belangrijk dat hij echt goed zit, en als je dan toch bezig bent.. O-)

Thnx iig!


MJK in Oudenbosch. De beste die er is!!

Marc
 
Zelf heb ik 1 jaar geleden een 2 delig maatpak laten maken bij Damen Leathers. Past helemaal goed en zit lekker.

Enige nadeel is dat op sommige plekken het zwart eraf schuurt en dit dus hieronder groen is( is me nu pas opgevallen na 1 jaar). Dit was niet op veel plekken te zien maar wel bij bijvoorbeeld de rits en de voorkant van de kraag. Gisteren heb ik dit pak laten terugbrengen en gaan ze dit weer opnieuw verven. Hoe het er daarna uitziet en hoelang het goed blijft weet ik dus niet.

Mijn oom had daar ook een broek laten maken na mijn goede ervaring bij damen, hij is alleen al 5 keer terug gegaan met een broek die niet goed past en nog 3 keer is vermaakt. Nu gaan ze voor de laatste keer een nieuwe broek maken die dus wel echt goed zou moeten passen.

Na deze 2 minder goede ervaringen zal ik dus volgende keer eerst eens ergens anders gaan kijken voordat ik hier weer naar binnen zou stappen
 
Tijger in Den Haag maakt álles van leer, dus ook motorpakken. Een maatje van me heeft ooit gedragraced (drag-geraced?) en werd gesponsord door ze dmv een pak op maat.
De laatste keer dat ik er was om een nieuwe rits in mijn jas te laten zetten was er een Engels team op bezoek om zich op te laten meten voor pakken.
Ik ben meer van de leren jas en de kevlar jeans maar als ik een pak zou laten maken zou ik daar naar toe gaan, al was het alleen maar voor de koffie, het slappe geleuter en de sfeer :P

Edit: http://www.tijgerleathers.nl/motorkleding.htm

Off-topic edit: mijn 1000 staat er op *O*
 
Laatst bewerkt:
Haha geen Damen dus ;) Foto's van Tijger vind ik een beetje meh om eerlijk te zijn..:$ M'n pa heeft blijkbaar zijn pak vroeger bij MJK laten doen, website ziet er goed uit en de recencies ook, dus denk dat dat hem wordt :) Thnx!

Gooi wel een plaatje van het ontwerp online als ik klaar ben met stoeien ;)
 
Gimoto (www.gimoto.com)

Kun je online zelf je pak samenstellen. Heb er zelf helaas niet een, maar een aantal collega's wel en die zijn er erg tevreden over.

Let wel op dat je een straatpak bestelt, tenzij je echt alleen maar op het circuit rijdt, anders kun je er niet in lopen. Pak is hetzelfde, maar het rugpand is wat langer, zodat je rechtop kunt staan. :)
 
Haha geen Damen dus ;) Foto's van Tijger vind ik een beetje meh om eerlijk te zijn..:$ M'n pa heeft blijkbaar zijn pak vroeger bij MJK laten doen, website ziet er goed uit en de recencies ook, dus denk dat dat hem wordt :) Thnx!

Gooi wel een plaatje van het ontwerp online als ik klaar ben met stoeien ;)

ik heb hier goede ervaring mee Verheul Leathers & Motorcycle Gear

pak van Yanagawa na laten maken *D
full

t orgineel
full

full

en die van mij van Verheul *D
full
 
Haha geen Damen dus ;) Foto's van Tijger vind ik een beetje meh om eerlijk te zijn..:$ M'n pa heeft blijkbaar zijn pak vroeger bij MJK laten doen, website ziet er goed uit en de recencies ook, dus denk dat dat hem wordt :) Thnx!

Gooi wel een plaatje van het ontwerp online als ik klaar ben met stoeien ;)
Ik ga komend weekend bij MJK voorbij, want die recensies vertrouw ik wel. Ik ben alleen zo bang voor de prijs.

Ik ben benieuwd of ze me kunnen overtuigen om €1200,- á €1500,- uit te geven aan een motorpak... :X
 
Laatst bewerkt:
De prijs is het dubbel en dik waard! Ik laat om de 10 jaar ( ja juist!) een nieuwe maken en niet omdat de oude versleten is maar omdat die echt wel genoeg km heeft en de kleur niet meer van nu is. En een val of een paar maten meer worden zeer netjes weggewerkt. Ik zeg vooral doen! Deel dat bedrag door 10 en tel daar bij het perfecte draagcomfort, service en een uniek pak bij op dan ben je al veel goedkoper uit als een pak uit de winkel.
 
Ik ga komend weekend bij MJK voorbij, want die recensies vertrouw ik wel. Ik ben alleen zo bang voor de prijs.

Ik ben benieuwd of ze me kunnen overtuigen om €1200,- á €1500,- uit te geven aan een motorpak... :X

Het is iets goedkoper :

Speedjuni2013klein.jpg


Ik heb hem zelf ook :+
 
:^ ...en dat is nu net waarom ik naar MJK ga! Daarnaast wil ik ook geperforeerde stukken om de Hollandse zomer te kunnen verdragen, en dat kost ook nog extra...
 
Laatst bewerkt:
Jawel ik heb er ervaring mee, en aantal vrienden van me ook.
Hebben de pakken laten maken bij Stephan van mijn motorpak.nl in de kleuren van ons raceteam.
Jonge frisse vent, denkt goed mee met de wensen. Houd rekening met de toepassing van je pak (circuit, straat, tour, sportief etc). Alles is mogelijk, van letters, verschillende protecties etc etc.

Ik zou maar eens contact opnemen met hem.
 
Zelf heb ik 1 jaar geleden een 2 delig maatpak laten maken bij Damen Leathers. Past helemaal goed en zit lekker.

Enige nadeel is dat op sommige plekken het zwart eraf schuurt en dit dus hieronder groen is( is me nu pas opgevallen na 1 jaar). Dit was niet op veel plekken te zien maar wel bij bijvoorbeeld de rits en de voorkant van de kraag. Gisteren heb ik dit pak laten terugbrengen en gaan ze dit weer opnieuw verven. Hoe het er daarna uitziet en hoelang het goed blijft weet ik dus niet.

Mijn oom had daar ook een broek laten maken na mijn goede ervaring bij damen, hij is alleen al 5 keer terug gegaan met een broek die niet goed past en nog 3 keer is vermaakt. Nu gaan ze voor de laatste keer een nieuwe broek maken die dus wel echt goed zou moeten passen.

Na deze 2 minder goede ervaringen zal ik dus volgende keer eerst eens ergens anders gaan kijken voordat ik hier weer naar binnen zou stappen
dat groen uitslaaan heeft te maken met de manier van looien. weet er niet alles van maar je hebt de oude manier die nu verboden is en de nieuwe manier. daardoor word het pak groen of grojs bij flinke slijtage. Kan de fabrikant weinig aan doen omdat die gebonden is aan regels.
 
mijnmotorpak.nl, €750,= helemaal custom en op maat.

je zult wel een keer naar Zwolle moeten om je in te laten meten.

maarja who cares, het is voor een goed doel
 
Terug
Bovenaan Onderaan