Wie maakt me los? Schuur leeggekieperd

Je kunt met n tegenbod komen via PM ;)

Heb wat dingen in de bestelling staan... zou niet misstaan als ie weg kon :+
 
He ZX10 onderdelen! Heb je toevallig nog een voorspatbord (zwart) en dit kuipdeel?
full
 
Kuipdeel heb ik volgens mij nog wel... in stukken betere staat dan wat je op de foto hebt, maar ook niet 100% voor zover ik me herinner.. (volgens mij een ophangpuntje of twee niet meer goed).

Zal even kijken (morgen of overmorgen)

Voorspatbord helaas niet :/
Maar die van een GTR (vanaf 93) zouden ook moeten passen als ik me niet vergis
 
Zou mooi zijn als je het kuipdeel hebt! Graag een foto als je wil... GTR ken ik niet, zal eens informeren...
 
GTR 1000, de voorvork zou "het zelfde" moeten zijn.

foto maak ik vandaag of mogen. of wacht,,,

img4276t.jpg

deze toch? ;)

wel een ander kleurtje, maar hij is zo goed als heel :P
 
Laatst bewerkt:
Zo goed als heel.... das die van mij ook, bijna heel :+ Op de foto ziet het er redelijk (maar vies) uit, maar zitten er scheuren in en/of krassen? Kleurtje onder de rode baan is helaas anders maar wel op te lossen met een spuitbus denk ik. Wat vraag je ervoor?
 
Voor ik het vergeet, ik zoek ook nog het rechter knipperlicht voor in/op de topkuip, heb je die ook toevallig?
 
linker knipper.... als t goed is heb ik er eentje liggen (met hele lichte schade, klein stukje van dat "loze" eraf, waar ie aan moet sluiten op de kuip). Zal ook even kijken..

prijs.. niet veel ;)
 
Helaas, heb de rechter knipper nodig, niet de linker. Niet veel is relatief weinig... maar noem eens een prijs (incl verzenden) voor het kuipdeel.
 
rechter heb ik ook liggen, moet ze alleen boven water halen.

kuipdeel ex verzend had ik 2 tientjes in gedachten, als ie in de staat is waarin ik ervanuit ga dat ie is.
 
Kawarez,

ZX 10 knipperlichten links en rechts voor
heb jij die en wat voor staat ? Prijs ?

groet janus
 
Recht (als ik m kan vinden) is al vergeven

Links heb ik hier bij de hand.
even zien : aan de voorkant een breed barstje (niet hinderlijk, wel zichtbaar van redelijk dichtbij, de zijkant een klein barstje (valt niet echt op), aan de achterkant een hapje uit het "uitstekende" oranje deel van een paar mm.

vwb prijs: noem eens wat :+ (als t maar de moeite is om naar het postkantoor ermee te gaan/ergens af te spreken :P )

Voorderest: ebay in de gaten houden, staan ze vaak op.

Ik heb die van mij vervangen door die van een sloper, die er net wat beter uitzag :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan