Wie maakt me los? Schuur leeggekieperd

Jammer maar helaas.... Als ik mijn oude nou terugstuur of direct omruil?
Bij de mijne is het pootje aan de zijkant afgebroken maar hij de bok zelf is nog heel.

Dan kan jij hem laten staan en heb ik een vervanging....
 
Laatst bewerkt:
heb ik hier, incl dempers (zien er niet 100 meer uit maar zijn werkend)..

gaat er morgen (eindelijk) onder uit.
Het is wel origineel, met oppervlakteroest (geeft je in ieder geval "even" de tijd om naar wat beters (en goedkoops) uit te kijken :+ )
 
bochten eronderuit gehaald

helaas zit er 1 klein gaatje in en een aantal bochten zijn wat platter (krikje eronder gezet ivm voorwiel).

zucht....

geef maar n seintje als je toch uberhaupt nog de moeite wilt doen om t een paar maanden uit te houden tot je wat moois hebt gevonden :+
 
had 3 tientjes in gedachten ervanuitgaande dat t allemaal wel snor zat, maar vanwege het gaatje maggie weg voor n tientje, bochten en dempers... wat je er mee doet zal mij een zier zijn :+
 
Thanks :)

Wanneer kan ik ze komen halen? door de week werk ik vrij dicht bij jouw...
mail me anders ff.. adres staat bij m'n profiel..
 
@burp: mailtje ontvangen, zat in junkmail, teruggemailed

Kallekie: afspraak staat ;)
enneh, doe mij een plezier... neem die dempers ook maar mee (gratis) :+
 
Ligt een enigszins versleten 160 onder. Kreng is wel verbreed (dus niet std zx10), kwam daar ook pas na bestellen van die band achter toen..

spruitstuk heeft aan de collector 76mm buitendiameter

150 voor beide lijkt me nice
 
hey lees net je berichtje en de prijs is goed.ik ga zodra het licht wordt ff meten voor de aansluiting op mijn Lasertje en laat je weten of ik hem kan gebruiken.

thnx!
 
je hebt tot maandagochtend de tijd, daarna zul je twee weken gedulld moeten hebben :p
heb overigens nog wel een mooie remus die past.
onderin leuk en donker, maar niet aso, bovenin lekker bleren.
die kan helaas niet voor minder dan 100weg
 
heb net ff gemeten, Laser is kleiner dus gaat niet passen helaas.
Achtervelg heb ik wel interesse in mits het een leuk prijsje is?

Ik heb ff tijdelijk een oplossing gevonden voor het spruitstuk.
Misschien koop ik het hele zooitje als je terug bent van vakantie maar
dat hou ik ffies in het midden...

Groetjez P
 
Hoeveel haast heb je met die velg?

Misschien heb ik wel meer spul wat je graag zou willen hebben/kunnen gebruiken.. :+
 
Hey,

Heb je toevallig ook een foto van de onderkant van de ZZR1100 zadels? Ik zoek nog een andere (of moet bekleden) voor mijn ZR7..en dit model lijkt wel érg veel er op. Wie weet hebben ze universele delen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan