Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nja dan gaat het nog niet lukken ben ik bang... Het is gewoon een rotdraai! Zaterdag 1e keer erin zetten ging vrij vlot, maar als je op het begin er al verkeerd voor staat, komt het niet goed. Gisteren moesten we zowel met eruit halen als erin zetten ff het achterbandje een stapje verplaatsen (met veel pijn en moeite) en ik wil m er ook alleen uit kunnen halen, dat is nu nog echt onmogelijk.

Enne die verkoudheid zat er toch wel aan te komen, dit was de genadeklap B|


Dat met die schuur klinkt me allemaal bekend in de oren. Gelukkig zijn wij daar nu
vanaf! *D Nu kan ik de motor altijd heel makkelijk alleen uit de schuur halen. *O*

Maar oefenen helpt wel. In het begin kreeg ik de motor er ook niet alleen uit en al helemaal niet erin, maar later lukte het wel. :) Maar goed, ze hebben natuurlijk niet voor niets mooi spul uitgevonden dat het allemaal makkelijker maakt. Ik hoop dat je daarmee wel zo de motor uit de schuur kunt halen.

Er komt wel altijd een hoop bij kijken he? Wat staat er nog meer op je aankooplijstje? ;)
 
Dat met die schuur klinkt me allemaal bekend in de oren. Gelukkig zijn wij daar nu
vanaf! *D Nu kan ik de motor altijd heel makkelijk alleen uit de schuur halen. *O*

Maar oefenen helpt wel. In het begin kreeg ik de motor er ook niet alleen uit en al helemaal niet erin, maar later lukte het wel. :) Maar goed, ze hebben natuurlijk niet voor niets mooi spul uitgevonden dat het allemaal makkelijker maakt. Ik hoop dat je daarmee wel zo de motor uit de schuur kunt halen.

Er komt wel altijd een hoop bij kijken he? Wat staat er nog meer op je aankooplijstje? ;)


Wij gaan aankomend jaar de schuur verbouwen zodat er 2 goed naast elkaar kunnen staan. Het blijft bij ons ook passen en meten. Ik krijg de motor er wel alleen in maar hem even snel pakken is er niet bij. Daarom staat de motor in de zomer ook gewoon onder een kleed in de tuin.
 
De 21ste is 't Mad Sunday, dan komen er - hopelijk - 100+ Buells bij elkaar bij de St Jan :)

Hé, daar ben ik een paar jaar geleden ook naar toe geweest, ik denk dat ik nu ook wel weer effe ga kijken.
Ik ben altijd helemaal weg geweest van Buells, maar uiteindelijk is gebleken na wat testritjes dat een twee pitter gewoon niet mijn type motor is. Maar ik vind een Buell nog steeds geweldig, dus kijken ga ik wel weer.

Jessica is de enige die hiero nog rijdt _O-

Nee hoor. Ik ga dit weekend ook weer lekker rijden. Nu kan het weer omdat ik gisteren een andere motor gekocht heb.

Het is een schitterende R1 uit 2004 geworden!!!
Tja, wat moet je er verder nog over zeggen. Hij is gewoon in super perfecte staat, d'r zit gewoon geen krasje of steenslag putje op. Hij is van de eerste eigenaar en heeft net 10.000 km gelopen maar die beurt heeft ie al gehad. Ja kan gewoon zien dat ie net zo zuinig op deze motor geweest is als ik ook altijd op mijn motor ben. Daarnaast heeft ie nog een aantal leuke extra's:
- Leovince titanium dempers (incl db-killers)
- Leovince kat-vervanger
- K&N luchtfilter
- Zero Gravity race-ruitje
- Valtermoto kentekenplaathouder
- Seatcover

En dan natuurlijk nog een paar foto's:

24oppu8.jpg


25u1hc8.jpg


2i6gnlu.jpg


azjqs0.jpg


25tdn3b.jpg


11l2y44.jpg
 
@ Pythoon: mooi !!!!! :9~

Lavared is de kleur toch; een hele mooie kleur vind ik dat !! Veel plezier ermee maar dat zal wel lukken :Y *D
 
Haha, hij ook _O-


_O-

Jij niet dan :+



Ik heb komende week en dus ook dit weekend weer de g@re k#t storingsdienst dus van rijden zal er niet veel terecht komen. :(
Ik zal van de week wel even zeggen waneer ik de volgende weer heb want tot nu toe was het telkens mooie weer die zondag B|

Effin, ik heb al plannentjes zat voor de motor deze winter. :9
 
Laatst bewerkt:
@Roadkill: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

En allemaal bedankt voor de leuke reacties, ik ben er zelf ook erg blij mee. Gelukkig is het dit weekend weer lekker weer dus ik ga er lekker van genieten.

En idd zal ik flitsservice iets meer moeten gaan raadplegen nu *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan