Wintertesten 2017

Log waren ze inderdaad niet, onder meer uit veiligheidseisen gingen het startgewicht ook steeds verder omhoog. :)

Volgens mij moest Lawson eens op bijna topsnelheid van de motor springen toen een carbon velg klapte? :o
Het eindpunt was anders een muur geweest?
 
Hé Hé er gebeurd weer wat .. de nieuwelingen doen het best goed....ik zeg wegwezen met die ouwe rotten :z
Jong en wild erin... :)
 
Laatst bewerkt:
Log waren ze inderdaad niet, onder meer uit veiligheidseisen gingen het startgewicht ook steeds verder omhoog. :)

Volgens mij moest Lawson eens op bijna topsnelheid van de motor springen toen een carbon velg klapte? :o
Het eindpunt was anders een muur geweest?

Dat was Spencer.
 
vraag maar een aan jurgen Vandegoorberg of ze zo snel waren

Barros op een NSR gaf nog goed weerstand in 2002 tegen Rossi op een V5 en met name dattie 500 2takt iets minder log was.
Volgens mij was het ook Rossi die op een V5 het baanrecord op Assen verbeterde (oude circuit)dat op naam stond van Kevin Schwantz die in '93 gestopt is die op een 500 2t gezet is.
 
Laatst bewerkt:
C40kzh7UEAIT4qt.jpg:large
 
Haha :} ... Niemand zal het ooit weten, behalve Rossi, die heeft bijna tegen iedereen gereden :P
 
Barros op een NSR gaf nog goed weerstand in 2002 tegen Rossi op een V5 en met name dattie 500 2takt iets minder log was.
Volgens mij was het ook Rossi die op een V5 het baanrecord op Assen verbeterde (oude circuit)dat op naam stond van Kevin Schwantz die in '93 gestopt is die op een 500 2t gezet is.
op de rechte stukken vlogen ze ze rond de oren om ze daarna in de volgende bochtenserie ze op te houden :]
 
Vandaag en morgen ook Moto 2 en Moto 3 testen in Valencia. Georganiseerd door Marc Vds. Geen Bo, maar toch een Nederlander, te weten Loran Faber met het DRT. Mooi voor hem, kan hij veel leren.
 
Wel jammer dat Brad Binder zo weinig test kilometers kan maken op de KTM moto2. Zowel hijzelf als het nieuwe frame hebben die tijd nodig. Maar Miguel was al snel op de KTM. Er is nog geen rijder doorgestroomd naar Moto2, die zo de concurrentie afgedroogd heeft in Moto3 als BB gedaan heeft. Ben echt heel benieuwd wat deze gast kan in Moto2.
 
MvdM staat er goed bij,wel op 1 sec maar nieuwe fiets(net als MM op de duc)
Honda heeft nog probleempjes
Torres staat er ook goed bij met zijn sleutelbeen(dacht ik)breuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan