Wintertesten 2017

Die Pecco Bagnaia zeg..

Stapt even 8 rondjes op een Ducati, blaft er even een prima tijd en een topsnelheid van 315 kmph uit en morgen gewoon weer op de Mahindra! Helemaal mooi..

Niet op de Mahindra maar op de SKY VR46 Kalex Moto2.
 
Die Pecco Bagnaia zeg..

Stapt even 8 rondjes op een Ducati, blaft er even een prima tijd en een topsnelheid van 315 kmph uit en morgen gewoon weer op de Mahindra! Helemaal mooi..

misschien een stomme vraag, maar waarom heft hij de kans gekregen op een GP machine te stappen ?
 
misschien een stomme vraag, maar waarom heft hij de kans gekregen op een GP machine te stappen ?

Hij had een wedje/deal gewonnen met zijn teambaas.

Na afloop van overwinning op het TT Circuit Assen sloot het Italiaanse talent een weddenschap af met Aspar Team eigenaar Jorge Martinez; als hij een tweede zege zou behalen dit seizoen dat hij dan na afloop van het seizoen een test aangeboden zou krijgen op één van de twee MotoGP machines van het Aspar Team (Eugene Laverty & Yonny Hernandez).
 
Laatst bewerkt:
Toch wel op de Duc.
Als Pecco 2x zou winnen mocht tie testen op de Ducati van Laverty.

Dat weet ik en daar schrijf ik ook niet over ;)
Er werd geschreven dat hij vandaag op de Duc rijdt en morgen op de Mahindra moto3.
Maar dat is niet zo want Pecco rijdt Moto2 in 2017.
 
Whoepsie. Vale oké.

PA2074124.0008.jpg
 
De Honda van Dani heeft duidelijk een ander geluid. Veel zwaarder, beetje meer richting de Ducati qua geluid nu.
 
Vinales is lekker aan het knallen !!
Ianonne valt me ook niet tegen

Ook heel gaaf om te zien hoe jongens uit de Moto2 voor het eerst op zo n gp machine rijden en dat ze na 2 a 3 ronden al een heel andere stijl hebben
 
Lorenzo op koers voor P1. Vanaf P10.

uiteindelijk P3. Doet ie toch goed zo aan het eind van dag 1.
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo veelbelovend. Net als Vinales. Ze lijken in ieder geval weinig moeite te hebben met de overstap. Uiteraard zou Lowes hard crashen. Ook wel verassend dat Zarco achter Folger staat, al scheelt het niet veel en hebben we morgen nog.
KTM gaat al beter maar heeft een hoop werk te doen, maar ik ben hoopvol!
 
Ik denk dat dit voor Rossi alleen maar goed is mocht ie nog extra motivatie nodig hebben dan heeft hij die nu gekregen in de vorm van Vinales.
 
Terug
Bovenaan Onderaan