WK SUPERBIKE ASSEN 15-17 APRIL 2016

Wie pakt de meeste punten dit weekend?

  • Michael van der Mark

    Stemmen: 33 68,8%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 4 8,3%
  • Jonathan Rea

    Stemmen: 8 16,7%
  • Tom Sykes

    Stemmen: 1 2,1%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 1 2,1%
  • David Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sylvain Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Jordi Torres

    Stemmen: 0 0,0%
  • Max Reiterberger

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 1 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Wij zaten in de GT en inderdaad een aantal tokkies lieten hun kind allerlei rotzooi over de reling gooien in de grindbak van de GT :(
Irritante en agressieve lui, dat is volgens ons hetzelfde clubje dat op diezelfde locatie 1 of 2 jaar geleden allemaal rotzooi in de fik stak op de tribune.
Wij zaten toen ook in die hoek en zeiden daar wat van, waarop ze heel agressief op ons af kwamen. Gelukkig stond de hele tribune achter ons, waarop ze snel inbonden.
Is volgens ons een stel aso's uit Friesland, waarschijnlijk Leeuwarden dus (Tokkietown van Friesland)

Nog specifieker: de wijk Cambuur....

Ik denk wel dat ik weer weet op wie je doelt, zat daar ook vlakbij :(
 
Met stip in de top 3 acties van het weekend....

Ik ben de naam even kwijt (Krummenacher?), uit de WSS wedstrijd. Hij gaat rechtdoor in de GT. Kijkt verbaasd, stuur stijf vast, schudt met zijn hoofd en gooit vol het gas erop! A la Rossi en knalt door het grind en sluit weer aan in de kopgroep.

Gaaf om te zien :)
 
Met stip in de top 3 acties van het weekend....

Ik ben de naam even kwijt (Krummenacher?), uit de WSS wedstrijd. Hij gaat rechtdoor in de GT. Kijkt verbaasd, stuur stijf vast, schudt met zijn hoofd en gooit vol het gas erop! A la Rossi en knalt door het grind en sluit weer aan in de kopgroep.

Gaaf om te zien :)

:Y Hij deed inderdaad een Rossi'tje :)
De reden dat hij in het grind eindigde was overigens door weer een typische Sofuoglu ram aktie!
 
:Y Hij deed inderdaad een Rossi'tje :)
De reden dat hij in het grind eindigde was overigens door weer een typische Sofuoglu ram aktie!
Ja, die had idd een paar ongepaste acties, niet netjes.
 
Ik vond het maar een aparte dag. De WSS was spannend, de WSBK... nou jah leuk dat vdM 3e werd, maar voor de rest was het weinig. Ook weinig sfeer en erg rustig.
Heb onderweg een handjevol groepjes motorrijders gezien, terwijl je normaal de hele dag niet anders ziet... WSBK lijkt wel op sterven na dood...
 
Zie net in de herhaling van race 2 de seintjes van Rea en Sykes. Rea voetje uit 'slick achter' en Sykes vinger onhoog 'intermediate achter'?
Deden ze goed.
 
Ik vond het maar een aparte dag. De WSS was spannend, de WSBK... nou jah leuk dat vdM 3e werd, maar voor de rest was het weinig. Ook weinig sfeer en erg rustig.
Heb onderweg een handjevol groepjes motorrijders gezien, terwijl je normaal de hele dag niet anders ziet... WSBK lijkt wel op sterven na dood...

Vorig jaar 32.500 betalende bezoekers, dit jaar 50.437 dus dat lijkt me toch niet.

http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/21789-50-437-bezoekers-weekend-world-superbikes-assen-2016
 
Laatst bewerkt:
Nog specifieker: de wijk Cambuur....

Ik denk wel dat ik weer weet op wie je doelt, zat daar ook vlakbij :(

Dit is 1 van de redenen dat ik al jaren niet meer naar Assen ga, een jaar of 15 terug waren er veel Engelsen en kregen we met regelmaat een leeg bierblikje over ons hoofd heen, nee was lekker gezellig.
Ik blijf wel thuis voor de tv zitten.
 
Dit is 1 van de redenen dat ik al jaren niet meer naar Assen ga, een jaar of 15 terug waren er veel Engelsen en kregen we met regelmaat een leeg bierblikje over ons hoofd heen, nee was lekker gezellig.
Ik blijf wel thuis voor de tv zitten.

Vroeger was alles beter: Tegenwoordig zijn het volle blikken _O-
Sorry, is eigenlijk diep triest :X
 
Laatst bewerkt:
De periode met Fogarty was het beste :Y
Het is simpelweg klootte dat het nu in het wat koude April is,de bomen zijn niet eens groen '(
Vroeger was alles beter natuurlijk is dit gewoonweg zo :Y :+
 
Wij zaten in de GT en inderdaad een aantal tokkies lieten hun kind allerlei rotzooi over de reling gooien in de grindbak van de GT :(
Irritante en agressieve lui, dat is volgens ons hetzelfde clubje dat op diezelfde locatie 1 of 2 jaar geleden allemaal rotzooi in de fik stak op de tribune.
Wij zaten toen ook in die hoek en zeiden daar wat van, waarop ze heel agressief op ons af kwamen. Gelukkig stond de hele tribune achter ons, waarop ze snel inbonden.
Is volgens ons een stel aso's uit Friesland, waarschijnlijk Leeuwarden dus (Tokkietown van Friesland)
Zondag%20WKSB%202016%2016.JPG
 
De periode met Fogarty was het beste :Y
Het is simpelweg klootte dat het nu in het wat koude April is,de bomen zijn niet eens groen '(
Vroeger was alles beter natuurlijk is dit gewoonweg zo :Y :+

Helemaal mee eens :Y :Y
In mijn beleving waren de vele Engelsen die toen het wsbk bezochten sportieve gasten.
 
Komt race 1 nog weer op tv?.. heb hem helaas gister niet opgenomen toen ik op de baan zat en zou hem graag nog eens terugzien.
Ik ben net terug uit het buitenland, hij staat ook op Youtube. *O*
De tweede race vond ik wel grappig, Michael reed nu wel op safe maar podium. :}
 
Volgens voorzitter Bos waren er dit jaar 29000 bezoekers tegen vorig jaar (met beter weer) 32000
Precies, het werd aan het weer gekoppeld. :P
Het format van twee dagen voor dezelfde prijs vond hij een geweldig idee.
Lijkt me dat de kosten ook oplopen dan. :?

Volgend jaar meer animatie? ;)

Roy Donders mag de pauzes volzingen. :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Vond zaterdag wel erg weinig actie op de baan.
Ik kom voor races, niet voor kwalificaties of 10 vrije trainingen...

Ik was dit jaar, door de nieuwe programmering, eigenlijk niet van plan om te gaan.
Het is dat ik een gratis weekendpass kreeg aangeboden.

Jammer, maar wanneer er niets veranderd aan deze waardeloze programmering, ga ik volgend jaar wss niet meer.
 
Welke kosten lopen op? Voor de uitbaters bedoel je? Dat zijn extra verdiensten voor het circuit ;)
De baancommissarissen zijn natuurlijk vrijwilligers, de horeca vaart er wel bij.
Maar bijvoorbeeld gewone open circuitdagen voor het publiek zijn ook erg goed betaald.
Of andere evenementen waarvoor het circuit afgehuurd moet worden.
En verder weet ik niet hoeveel overhead ze nu moeten ophoesten. :)
(of nu extra geld krijgen van Dorna :? )
 
Vond zaterdag wel erg weinig actie op de baan.
Ik kom voor races, niet voor kwalificaties of 10 vrije trainingen...

Ik was dit jaar, door de nieuwe programmering, eigenlijk niet van plan om te gaan.
Het is dat ik een gratis weekendpass kreeg aangeboden.

Jammer, maar wanneer er niets veranderd aan deze waardeloze programmering, ga ik volgend jaar wss niet meer.


Misschien vat ik het verkeerd op maar waarom loop je te zeiken als je een gratis pass hebt gekregen ?? Je was niet van plan om te gaan maar omdat je een gratis weekendpass krijgt ga je wel , maar dan achteraf wel zeuren ??


Maak er dan iemand mee blij die wel graag heen wil , die hoor je namelijk na tijd ook niet zeuren
 
De baancommissarissen zijn natuurlijk vrijwilligers, de horeca vaart er wel bij.
Maar bijvoorbeeld gewone open circuitdagen voor het publiek zijn ook erg goed betaald.
Of andere evenementen waarvoor het circuit afgehuurd moet worden.
En verder weet ik niet hoeveel overhead ze nu moeten ophoesten. :)
(of nu extra geld krijgen van Dorna :? )

Ik gok dat het jaarverslag van het TT circuit niet openbaar inzichtbaar is.
Bij de KVK zie ik dat er best wat 'losse' bedrijven zijn. Zal wel zijn zodat het circuit niet failliet kan worden verklaard als er schuldeisers bij bepaalde takken geld komen halen.
 
Misschien vat ik het verkeerd op maar waarom loop je te zeiken als je een gratis pass hebt gekregen ?? Je was niet van plan om te gaan maar omdat je een gratis weekendpass krijgt ga je wel , maar dan achteraf wel zeuren ??


Maak er dan iemand mee blij die wel graag heen wil , die hoor je namelijk na tijd ook niet zeuren
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan