XV1000-RR

voorkant:
684ecb73d72bdf1dda3cb7bc92e03529c585940b_1_622x500.jpg
 
Hier afsteunen aan het blok, nu nog blauw plastic, de maten zijn precies goed.
Vormgeving kan nog wel een beetje extra aandacht krijgen...
full
 
Dan mist er nog steun in de richting van de veer enne, voor de hand liggende route volgt dat pvs pijpje.
Maar, dat is lelijk .
Dus ik ga platen langs de veer naar het vaste punt onder de brug leiden.
Beetje moeilijk te begrijpen misschien, maar dat komt straks wel.
 
Nieuwe ontwerptool: TopOpt
Die suggereert een vorm welke optimaal is voor de belasting.
full
 
Die vorm is hobbellig,dus natekenen en strak maken.
Meteen maar weer doorrekenen met eindige elementen methode.
Zo is toch een vorm geboren die ik zelf niet geschetst heb.

Als je goed naar die bimota kijkt zie je dat zij ook deze methodes hanteren.
full
 
Laatst bewerkt:
Heb de app gedownload, ziet er top uit...wel nog even een gebruiksaanwijzing zoeken

Verder ben ik toch zo nieuwsgierig naar het eindresultaat van dit project, heb toevallig afgelopen Zaterdag mijn laatste TR1 blok verkocht...tegen mijn zin, maar `t is nie anders nie
 
Heb de app gedownload, ziet er top uit...wel nog even een gebruiksaanwijzing zoeken

Verder ben ik toch zo nieuwsgierig naar het eindresultaat van dit project, heb toevallig afgelopen Zaterdag mijn laatste TR1 blok verkocht...tegen mijn zin, maar `t is nie anders nie

Wellukkuh app...?
 
zeer gaaf! en als het link-systeem ook nog eens naar behoren functioneerd nog gaver!!
 
Die zit met twee bussen vast aan de tapeinden van de voorste cilinder, en met een vork onder een kraagbus aan de achterste cilinder. Daardoor zit het goed vast en kan het motorblok evengoed nog een beetje uitzetten bij opwarmen.
full
 
Gaaf hoor ! Ik zie het zomaar voor me dat de blauwe 3-D print delen straks blauw geanodiseerde alu gefreesde stukken zijn....
 
Terug
Bovenaan Onderaan