xv920 bobber/chopper of zoiets

wordt niet wat , ze gaat liever voor een 535 , dus ga hem zo verkopen of zet hem rustig weer in elkaar en zie dan nog wel weer

Die 920 is wel behoorlijk wat meer motor dan een 535, die (vind ik dan hé) meer het formaat van een brommer heeft. Maar misschien is 'ze' ook niet zo groot ?
 
Laatst bewerkt:
920's zijn beperkt.

Dikke vierkante framebuis met luchtkanaal er in.
Redelijk smalle achterbrug met cardan.

Wel fijne blokken.
 
Zit al even mee te kijken hier, was benieuwd wat je hier van ging maken na je enorme gave vorige project.
Moet toch geen probleem zijn na je vorige project man :P de 535 is echt soft de 920 is leuk voor hem en haar en vooral voor haar omdat hij voor een kleine 1000 erg soepel en handelbaar is.

Leef je uit en laat ons genieten :+

Groeten Magnamannetje.
 
Laatst bewerkt:
zoiets kun je er ook van maken hoor
full
 
full


Een beetje slechte foto maar hier zit het spatbord vastaan de achterbrug.
Hangt een cm boven de band. Door de kortere veer is de veerweg is het niet erg comfortabel.
 
toch maar weer oppakken denk ik , zoals hij er nu bij staat levert me dat bij verkoop alleen maar gelukszoekers op , voor dat geld hou ik hem zelf wel en eens zien wat ik er nog van kan maken voor niet al te veel geld , allereerst zoek ik voor mn plan naar forward controls ivm. de lage zit die er ontstaat en mn knieën ongeveer tegen mn helm zitten . en van daar uit ga ik verder borduren

dit is ongeveer de doelstelling
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan