Yamaha Club raar bezig??

Second Identity

MF veteraan
19 mrt 2004
34.730
62
Hey mensen,

Tis al weer een hele tijd geleden, maar ik moest er ineens weer aan denken. Vorig jaar op de motorrai heb ik een poging gedaan om van een yamaha club lid te worden. Dit ging om de diversion club nederland. Ik rijd zelf een Yamaha XJ600N. Nou zou je denken, Een XJ600N is geen diversion... Maar het vreemde was, dat daar eigenlijk geen plaats voor was in de club, sterker nog: De mensen die bij die stand stonden kenden het type niet eens |( .

Zijn er meer mensen met dit type motor hier die ook geen member konden worden? En is er nog een andere (algemene) yamaha-club waar ik dan evt. wel heen kan?

alvast bedankt voor de reactie(s)
 
Xou denken: ''Graag of niet, dus dan maar niet.''
En ter overweging: de YZF-R club wil ook geen Thundercat- (= YZF600R) of ThunderAce (=YZF100R) rijdersters. Ze doen dus maar..

En betekent Diversion niet wegomlegging? :?
 
probeer ook al tijden lid te worden van die yahama club, maar die Mille van mij komt maar niet door de ballotage
 
Of je stond bij de verkeerde stand of die figuren bij de YDCN* (als we het over die club hebben) zijn helemaal seniel geworden. Maar volgens mij weet iedereen wel dat een XJ 600 N wel degelijk een Diversion is, maar dan ééntje zonder tophalf.

En toen ik zelf nog een XJ 600 S had en lid was van die (ballen)club toen waren er ook al een aantal leden die een XJ 600 N hadden en ook meereden met de toertochten.

Dus je zou gewoon lid kunnen worden van de YDCN tenzij ze opeens als eis hebben gesteld dat je een jaarinkomen moet hebben boven de € 200.000,-- en naast een Diversion ook een MV Agusta :+ moet bezitten. Bij mijn weten is dat niet het geval, maar goed, ik ben dan ook al een jaar of twee geen lid meer van die club.

*Yamaha Diversion Club Nederland
 
En ter overweging: de YZF-R club wil ook geen Thundercat- (= YZF600R) of ThunderAce (=YZF100R) rijdersters. Ze doen dus maar..

:? :? :? :?
Wat zijn dat dan? kinologenclub leden? Die bang zijn dat de puurheid van hun
favoriete ras verwaterd?

Kortzichtigheid ten top schijnbaar, ik zou bijna een Cat of Ace kopen om ze te
zieken met aanmelden })

...Maar ik rijd liever alles behalve Yamaha (Rijles traumas :+ )
 
Ik heb 2 jaar geleden de Mergelland route met de div. club mee gereden.
Reed op een soes rf600.
Wel een hoop commentaar gehad, maarja. lekker belangrijk :)
 
de YZF-R club is voor R1 R6 R7 rijders dat staat duidelijk vermeld op de site, de club doet wel wat voor de leden zoals circuitdag met korting, fabrieksbezoek aan bv uitlaat of motorkleding fabrikant enz en een clubblad. Rijd zelf geen yamaha meer nu en ben dus ook geen lid meer van de club, maar het is wel een goede club.
zo een negatief commentaar verdienen ze niet.
 
de YZF-R club is voor R1 R6 R7 rijders dat staat duidelijk vermeld op de site, de club doet wel wat voor de leden zoals circuitdag met korting, fabrieksbezoek aan bv uitlaat of motorkleding fabrikant enz en een clubblad. Rijd zelf geen yamaha meer nu en ben dus ook geen lid meer van de club, maar het is wel een goede club.
zo een negatief commentaar verdienen ze niet.


Ik heb heel snel me lidmaatschap opgezegd van de YZF club, mafkezen.
Eerste 2 jaar deden ze niets, weg contributiegeld.
Ik zou ook niet mee mogen rijden met een toerrit als me vriendin op een Blade kwam, trouwens andersom ook niet, mocht ook niet meerijden met me R1 als me vriendin lid zou zijn van de Blade club.
Ach, dergelijke clubs hebben enkel leden die niet kunnen rijden over het algemeen.
Anders ga je wel ergens anders rijden dan een toerritje in Nederland. :9
 
Hoi readers,

ik heb wel eens voor mijn eega een Duwversion van een Diversion gemaakt, daar er Diverse tanden van de starterkrans waren afgebroken, maar het blijft raar dat er heden ten dagen nog diverse clubs zijn die zich gedragen als een sekte.

Dit zal altijd blijven bestaan.

Robostrada, die binnenkort zijn strada naar de rechter stuurt }) }) })
 
Ik heb heel snel me lidmaatschap opgezegd van de YZF club, mafkezen.
Eerste 2 jaar deden ze niets, weg contributiegeld.
Ik zou ook niet mee mogen rijden met een toerrit als me vriendin op een Blade kwam, trouwens andersom ook niet, mocht ook niet meerijden met me R1 als me vriendin lid zou zijn van de Blade club.
Ach, dergelijke clubs hebben enkel leden die niet kunnen rijden over het algemeen.
Anders ga je wel ergens anders rijden dan een toerritje in Nederland. :9
ik ga wel bij de mf club ;) die hebben ook tourtochten en je betaald geneens (verplicht)lidmaatschap :D (wel vrijwillig dus)
 
Ik heb heel snel me lidmaatschap opgezegd van de YZF club, mafkezen.
Eerste 2 jaar deden ze niets, weg contributiegeld.
Ik zou ook niet mee mogen rijden met een toerrit als me vriendin op een Blade kwam, trouwens andersom ook niet, mocht ook niet meerijden met me R1 als me vriendin lid zou zijn van de Blade club.
Ach, dergelijke clubs hebben enkel leden die niet kunnen rijden over het algemeen.
Anders ga je wel ergens anders rijden dan een toerritje in Nederland. :9


Dat is wel erg sneu :r
 
heel raar wij van de suzukibandit club mag je vriendin of vriend wel meerijden als deze een andere motor heeft. Iemand die zijn bandit heeft ingeruild voor een yamaha rijd zo af en toe ook nog gewoon mee met ons banditrijders. Ook heeft een vrouw bij ons een bandit waarvan de vriend een suzuki sv 650 heeft en hij rijd ook gewoon mee hoor. We zijn wel een banditclub maar wijgeren niemand om lid te worden als het maar een bandit is type maakt niet uit of het nu een S of een N is. Een 400 600 of een 1200 er rijd zelfs een 750 rond bij ons. Als je de fotos op onze site bekijkt zie je ook wel andere motoren staan dan alleen bandit
WWW.suzukibanditclub.nl Wist niet dat er clubs zijn die zo arogant zijn om iemand te wijgeren een heel slechte zaak.
 
Ach, dergelijke clubs hebben enkel leden die niet kunnen rijden over het algemeen.
Anders ga je wel ergens anders rijden dan een toerritje in Nederland.
Dus jij rijdt nooit op de openbare weg in nederland :? :P
 
Ik rij al 17 jaar Yamaha, maar nooit de behoefte gehad om me aan te MOETEN melden... (kzit ook nog maar 14 jaar op internet)
Ik kijk vaak een poosje de kat uit de boom en als ik dan het gevoel heb dat het iets is, wil ik me wel eens ooit aanmelden.
Misschien komt het omdat ik niet de behoefte heb om ergens bij te moeten horen... Als mensen mij niet willen 'hebben', hun probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan