DucBMW
MF veteraan
Ja of was het een soort psychoanalytische strikvraag...?Wat denk je zelf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja of was het een soort psychoanalytische strikvraag...?Wat denk je zelf?
uhmmm, dat ziet er lekker uit (met de fjr is de 2e foto wel wat minder aantrekkelijk grevel/onvehard)Ja of was het een soort psychoanalytische strikvraag...?
Uitlopertje (zijweg) van de Col de la Bonette, behoorlijk zuidelijk Frankrijk. Gaat best, ook met een FJR . Is immers de beste motor, dus ook de beste all-road met een beetje goede wiluhmmm, dat ziet er lekker uit (met de fjr is de 2e foto wel wat minder aantrekkelijk grevel/onvehard)
waar is deze pas?
Spijt je helemaal niet....Uitlopertje (zijweg) van de Col de la Bonette, behoorlijk zuidelijk Frankrijk. Gaat best, ook met een FJR . Is immers de beste motor, dus ook de beste all-road met een beetje goede wil
Overigens is die Col de la Bonette volledig verhard en zodoende toegankelijker, leuk racebaantje, als het niet te druk is. Dit keer deed ik 'em echter niet met de FJR, sorry.
[afbeelding]
Ik gebruik hem voor mijn zus als ze achterop mee gaat. Dan kan ze wel over mijn schouder meekijken.Niemand ervaring met een airhawk?
Ik heb er ook nog wel een paar, nog op de oude brommert...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meestal worden dit soort problemen veroorzaakt door een accu die de laatste loodjes aan het leggen is, geoxideerde stekkers en/of losse/vuile massaverbinding. Heel misschien is je contactslot defect, of de hoofdzekering stuk (maar dan zou er ergens kortsluiting moeten zitten).Sta ik dan langs de weg, alle elektra doet het behalve mijn dashboard en de motor! Iemand een idee wat dit kan zijn/hier ervaring mee? Ik heb een 2005 model.
Alarm zit er nog in. Starten doet echt niks, geen relaisklikje of wat dan ook.Meestal worden dit soort problemen veroorzaakt door een accu die de laatste loodjes aan het leggen is, geoxideerde stekkers en/of losse/vuile massaverbinding. Heel misschien is je contactslot defect, of de hoofdzekering stuk (maar dan zou er ergens kortsluiting moeten zitten).
Hoor je een klik als je de startknop indrukt? Kortom: wat gebeurd er precies, en is er recentelijk aan de motor gewerkt?
Of... euh... heb jij nog steeds dat Spyball alarm erin waar je in 2016 problemen mee had?
Balen idd.Ik hoor dus echt niks. Er zit een kortsluiting in zekering 3, ontstekingssysteem. Anwb heeft alle zekeringen gecheckt. Wel balen, in juli nog 600€ aan een beurt uitgegeven en nu dit. Dat wordt een magere kerst :p
Die spyball mag er wat mij betreft ook wel uit, zeker als ze toch de electra moeten checken. Ik zal eens vragen of mij garage dit kan.
Vandaag in de Dolomieten....[afbeelding]
Ben je nou nog zo jaloers ?