Yamaha FZR1000 Streetfighter..

Als je nog niet helemaal weet hoe of wat, gewoon rondneuzen.
Hier bijv: SICKESTBIKES HOME
Rechts bij marques (in dit geval dus) Yamaha, rechts daarvan dan galeries aanklikken en gaan.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik zou idd voor een ander zadeltas gaan. En wat dat slotgaatje betreft. Ik heb daar mijn originele slotje achter gemaakt. Het gat van het duc zitje was alleen wat te groot dus die heb ik met 2 componenten lijm wat kleiner gemaakt. Het vergrendeling dingetje bij het afdekkapje van het zitje pastte trouwens zo in het ducati kontje, klikte er zo in dus dat is makkelijk!.
 
@Jelle, bij mij komt het oude en het nieuwe slot totaal niet overeen haha! Dus wellicht zit/zat het een en ander bij jou anders.... Zit toch steeds meer te denken om het via het contactslot te schakelen! Even aankijken nog, morgen eerst maar is wat laswerk aan het subframe verrichten zodat deze past!
 
Hallo allen,

Gisterenmorgen nog even bezig geweest met de FZR, voornamelijk veel tijd gestoken in het subframe.
Aangezien ik een origineel subframe had van de Ducati waar de kont vanaf komt, kon ik deze samen voegen met
de aansluitpunten van het originele subframe van de FZR.

Hier een paar foto's, hij is nog niet afgewerkt of helemaal afgebakken maar gelast op een paar punten en hij lijkt goed
te zitten zo.

28gtrog.jpg


334hhxu.jpg


Zoals je ziet, past ie tot op de millimeter om de originele accubak, daar hoef ik gelukkig niks anders voor te verzinnen :)

8xvdie.jpg


es2gd0.jpg


Als we dan de acterkuip eroverheen schuiven zal die zo komen:

5ewvao.png


Ik vind hem perfect zo, komt nog wel een aardige bult polysterwerk aan maar daar ontkom je niet aan als je hem mooi wilt afwerken :)

Komende week dus het subframe verder afbakken, dan is dat hoofdstuk zover klaar. Zoals het er nu uit ziet lijkt het er ook op dat ik aardig
uit ga komen met het wegwerken van alle elektronica!

Tot volgende keer!
grtz,

Thoisz
 
Zou hem iets laten zakken , staat net wat beter dan zo omhoog.
Vind de kont niet ideaal ,maar als jij het mooi vind is het ok :Y
 
Net wat die kwajongen zegt,kont staat te hoog(lijnt niet met tank) en is zeker te groot,maar goed het is jouw feestje. O-)
 
Wat lijnt er precies niet met de tank? Welke lijn bedoel je?
Jammer dat je het als feit probeert te brengen in plaats van mening! Toch bedankt voor je input
 
Hij bedoelt als je een lat over de tank legt, moet die in dezelfde lijn overgaan in de kont.
En de zit oogt gewoon wat groot op de foto, maar dat vinden wij maar.
Doe gewoon wat je mooi vind lekker bouwen en dan kom je er wel uit. :Y
 
Aah op die manier, daar heb ik wat aan 👍 zal binnenkort nog is gaan kijken hoe en of het nog andere zou kunnen. Had wel een beetje het idee dat ie ook wat te ver naar achteren stond....

Thanks voor je tip in elk geval, kan ik meer mee dan "te hoog, te groot, niet in lijn"
 
Motor staat al meer dan een jaar stil! (Zonder benzine) maar thanks voor de bezorgdheid mannen :)
 
Hier even een plaatje van mijn zxr met hetzelfde kontje. Dan zie je ook de vlakke lijn tov de tank. Heb het bestuurderszadel ook wat korter gehouden als origineel omdat het zitje anders idd te "lang" oogt.

 
Hier even een plaatje van mijn zxr met hetzelfde kontje. Dan zie je ook de vlakke lijn tov de tank. Heb het bestuurderszadel ook wat korter gehouden als origineel omdat het zitje anders idd te "lang" oogt.

[~[url="http://i720.photobucket.com/albums/ww209/jellevisser/2014-05-04-001_zps77070446.jpg"]afbeelding~][/URL]

Thanks Jelle, voor je tip/hulp.
Heb je dat andere kapje helemaal zelf gemaakt ook?
Ziet er strak en beter uit als mijn opzetje!
Ik ga er nog is kritisch mee bezig.
In elk geval fijn om te zien dat de kont wel degelijk mooi kan staan :)
 
Gaaf, FZR1000 streetfighter.

Doet me weer terugdenken aan mijn eigen FZR1000 Exup project:

P1010003Small-1.jpg


Is niet veel meer in te herkennen van de originele '90er FZR

Helaas nooit geheel af kunnen bouwen... -O-
 
Ziet er netjes uit! Heb je die lelijke blok ophangpunten vervangen door andere beugels?
Netjes hoor!
 
Was dat die firestarter?

Yep,

Met veel plezier een paar jaar aan gewerkt maar toen er steeds meer tegen ging zitten was ineens de motivatie weg, en dus ook het plezier.

Zou het echter zo weer doen, alleen met een andere basis. Altijd al een zwak voor een Kawa gpz900r fighter gehad.


Ziet er netjes uit! Heb je die lelijke blok ophangpunten vervangen door andere beugels?
Netjes hoor!

Yep, die domme kromme beugels heb ik eraf geslepen en de alu blokophanging van een ThunderAce erop laten lassen, was echt heel strak.
 
Laatst bewerkt:
Dat was idd een pracht project ,heb toen ook meegelezen
Ook de reden van verkoop.
Een maand na de verkoop was hij rijdend als ik me goed herinner.

(Niet de bedoeling om het in te wrijven btw)
 
Terug
Bovenaan Onderaan