YAMAHA GTS1000 "the next"

ooh hij staat niet onder de fighters

Nope, een sport modelleke deze dus te veel plastic voor een fighter :X

Overigens is het originele plastic er al wel af,

full

full


Heb inmiddels wat spul mbt de achterbrug en wielen gekocht van mede MF-ers dus het meten en passen kan beginnen..
 
Ja hoor... Hij is los ;)

Er rolt hier misschien eind van het jaar al wel, en anders voorjaar 2014 weer een pracht (afgewerkte) bike uit die schuur van je. Daar ben ik van overtuigd. Succes met de verbouwingen !
 
Hahaha, zo is het echt een gedrocht met die silo bovenop, ben toch zo benieuwd hoe je van een Ork een Elf gaat maken...kan niet wachten!
 
'k Snap niet hoe je eraan zou beginnen, maar 't lijkt me wel een leuke uitdaging om dat wel erg speciaal model te herbouwen.
Daarnaast pik ik wat beeldmateriaal mee om mijn eigen GTS berijdbaar te houden, waarvoor oprechte dank !
 
Laatst bewerkt:
:Y

full

full


Had eerst een vfr750 brug die er zonder veel moeite in past maar ik vind de brug (arm) te smal/dun en past niet bij de rest, vindt ik.
Daarom ga ik toch voor de vfr800 brug alleen werkelijk niets komt overeen/past B|
Vanavond maar eens meten, tekenen en een plan van aanpak maken.

Wat betreft het linksysteem, deze wil ik zo origineel mogelijk houden maar daarvoor heb ik wel een kortere veer nodig. Hart op hart 25cm.. Erg kort en weet niet of te verkrijgen is :?
 
Laatst bewerkt:
:Y

[afbeelding]
[afbeelding]

Had eerst een vfr750 brug die er zonder veel moeite in past maar ik vind de brug (arm) te smal/dun en past niet bij de rest, vindt ik.
Daarom ga ik toch voor de vfr800 brug alleen werkelijk niets komt overeen/past B|
Vanavond maar eens meten, tekenen en een plan van aanpak maken.

Wat betreft het linksysteem, deze wil ik zo origineel mogelijk houden maar daarvoor heb ik wel een kortere veer nodig. Hart op hart 25cm.. Erg kort en weet niet of te verkrijgen is :?
Veertje zal niet gaan.
285mm is al zeldzaam. Zit in m'n Martin's
full

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
:Y

[afbeelding]
[afbeelding]

Had eerst een vfr750 brug die er zonder veel moeite in past maar ik vind de brug (arm) te smal/dun en past niet bij de rest, vindt ik.
Daarom ga ik toch voor de vfr800 brug alleen werkelijk niets komt overeen/past B|
Vanavond maar eens meten, tekenen en een plan van aanpak maken.

Wat betreft het linksysteem, deze wil ik zo origineel mogelijk houden maar daarvoor heb ik wel een kortere veer nodig. Hart op hart 25cm.. Erg kort en weet niet of te verkrijgen is :?

Mooi hé! }) De vork er tussen krijgen is niet het grote probleem... idd het linksysteem komt gewoon helemaal klote uit met zo'n VFR brug (ook met 750)
 
Misschien een triumph achterbrug? Wellicht komt dat beter uit, hij is ook forser en mooier van vorm naar mijn mening
 
Heb nog wel een Ducati Hypermotard achterbrug liggen...
Mocht je willen passen?

Heren bedankt voor het meedenken :)

Maar ik ga toch voor een wiel welke met 4 moeren bevestigd wordt zoals bij het voorwiel.
Het voorwiel is al getekend en dat is toch mijn uitgangspunt samen met het vfr800 wiel achter.

Voorbeeldje van Italiaans spul achter:

full


Mooi maar pak het voorwiel dan ook aan, en dat is bij deze schijnbaar ook niet gelukt.
Komt goed de brug gaat vd week onder het mes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan