Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
S-tec performance.... Facebook of met Google even zoeken. 270 euro, flashen ze de ecu o.b.v. jou configuratie. (Welke uitlaat welke inlaat etc.)
Ja, ik de 18e. Zandvoort.
Die zitten in Engeland, ik heb er ook al naar zitten kijken.Waar zitten die?
Zie alleen een buitenlands adres
Die zitten in Engeland, ik heb er ook al naar zitten kijken.
Nee grapjas het is 240 pond.
Dan zoek ik toch iets dichterbij waar je met euro's kan betalen
Andy, dacht dat je het wel goed vond zo?
Hi Kees, na 1 seizoen gereden te hebben met de Akra ben ik er nog steeds erg blij mee en is het verslavend naar het geluid te luisteren en de harde plof op te wekken Ik vind de motor prima rijden met de open buis maar moet wel eerlijk bekennen dat ik het gevoel heb dat er meer uit te halen valt. Voel het zeker niet als gebrek maar meer uit nieuwsgierigheid of er met een aangepaste mapping nog meer uit te halen valt. Zo niet kan ik er ook heel goed mee leven. Ik was vandaag bij Goedhart motoren in Bodegraven en daar stond een MT-09 voor de deur met een open systeem van Arrow eronder en originele mapping. De eigenaar was ook een medewerker daar en hij heeft de MT op de rollerbank gehad welke er volgens hem 125 pk uitperste. Over de vermogensafgifte hebben we het niet gehad maar klinkt wel gezond.
Die persoon bij Goedhart was ik
Ik werk bij een leverancier van Goedhart en de MT is voorzien van een volledig Remus systeem.
Afgelopen weekend heb ik erg veel positieve reacties gehad op de Remus uitlaat en zijn er ontzettend veel foto’s en filmpjes van gemaakt. Ik ben al jaren niet meer op MF geweest dus ik dacht; maar eens kijken of het nog voorbij komt op MF.
De MT is voorzien van een volledig open Remus uitlaat systeem met rvs bochtenset en connector en een titanium Hypercone demper.
Werkend bij de importeur heb ik natuurlijk een ietwat gekleurde bril op maar ik vind de uitlaat erg goed staan en hij oogt erg ‘clean’. Van bochten tot demper een mooie rechte lijn met een conische demper. Geen rare kronkels nog onder het blok zoals je ook wel ziet. Veel MT eigenaren die ik dit weekend gesproken hadden vak dezelfde reactie
Ik zal nog wat detail foto’s plaatsen van de uitlaat want volgens mij is de Remus niet zo goed bekend hier…
Vermogensmeting is ook gemaakt en zal ik ook nog posten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die persoon bij Goedhart was ik
Ik werk bij een leverancier van Goedhart en de MT is voorzien van een volledig Remus systeem.
Afgelopen weekend heb ik erg veel positieve reacties gehad op de Remus uitlaat en zijn er ontzettend veel foto’s en filmpjes van gemaakt. Ik ben al jaren niet meer op MF geweest dus ik dacht; maar eens kijken of het nog voorbij komt op MF.
De MT is voorzien van een volledig open Remus uitlaat systeem met rvs bochtenset en connector en een titanium Hypercone demper.
Werkend bij de importeur heb ik natuurlijk een ietwat gekleurde bril op maar ik vind de uitlaat erg goed staan en hij oogt erg ‘clean’. Van bochten tot demper een mooie rechte lijn met een conische demper. Geen rare kronkels nog onder het blok zoals je ook wel ziet. Veel MT eigenaren die ik dit weekend gesproken hadden vak dezelfde reactie
Ik zal nog wat detail foto’s plaatsen van de uitlaat want volgens mij is de Remus niet zo goed bekend hier…
Vermogensmeting is ook gemaakt en zal ik ook nog posten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hi Kees, na 1 seizoen gereden te hebben met de Akra ben ik er nog steeds erg blij mee en is het verslavend naar het geluid te luisteren en de harde plof op te wekken Ik vind de motor prima rijden met de open buis maar moet wel eerlijk bekennen dat ik het gevoel heb dat er meer uit te halen valt. Voel het zeker niet als gebrek maar meer uit nieuwsgierigheid of er met een aangepaste mapping nog meer uit te halen valt. Zo niet kan ik er ook heel goed mee leven. Ik was vandaag bij Goedhart motoren in Bodegraven en daar stond een MT-09 voor de deur met een open systeem van Arrow eronder en originele mapping. De eigenaar was ook een medewerker daar en hij heeft de MT op de rollerbank gehad welke er volgens hem 125 pk uitperste. Over de vermogensafgifte hebben we het niet gehad maar klinkt wel gezond.
Pc vertaalt de signalen van de ecu naar iets andere waarden.Niet echt ontopic, maar kan iemand het verschil uitleggen tussen een powercommander installeren of een ecu reflashen?
Stel dat ik een andere luchtfilter steek en een redelijk open uitlaatlijn, welke is dan aangeraden?
Ik heb een tuner gevonden vlakbij me (Carmo), die de MT09 kan flashen. Maar die prijs, 400 euro...Dan zoek ik toch iets dichterbij waar je met euro's kan betalen